Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותי מעצבן שנותנים לגיטימציה לזה שהיא מגיע עירומה במחיר כל כך גובה ומצביעים על זה שככה רכב הארדקור צריך להיות.

שום בקרת אקלים אלקטרונית ושלל תצוגות דיגיטאליות יכולות להפריע בנהיגת הארדקור.

 

ב180 אלף ש״ח זאת עסקה גרועה ביותר.

 

במחיר כזה כבר אפשר לקפוץ מקפצה ענקית לגולף gti.

 
 

 

 
 
פורסם

אני נאלץ להסכים שבמחיר הזה היא באמת פשוט לא תחרותית, (גם) בגלל האבזור והתחושה המעליבה בתא הנוסעים. עם זאת, במחיר של 150-160K שמציב אותה מול המתחרות שלה, גם עם האבזור הזה, היא הקנייה היחידה עבור חובב ההגה. כל האחרות הן פשוט חצי אפויות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

GTI שלוש דלתות ידנית תעלה 183K, והיא אוטו בעל יכולת הרבה יותר רחבה מהקליאו (אם כי לא מסוגלת לגעת בה מבחינת יכולות הגה-שלדה-בלמים. כל היתר עדיף בגולף). בודדים שבבודדים יהנו יותר עם החיים עם הקליאו ספורט (רבים אחרים יגידו שכן אבל משחקים בנדמה-לי והיו משאירים אצלם את הגולף אם יכלו). למשהו כמו מיאטה, או אפילו קופה כמו RCZ אפשר כמובן לסלוח, זו חוויה במישור שונה לגמרי, אבל לא הקליאו. זו מכונית זולה עם יכולת ניהוג פנומנלית, לא מכונית פרימיום ואין סיבה לתמחר אותה כך. זו לא צריכה להיות יותר מאלטרנטיבה קטנה ותזזיתית למאזדה 6 או מונדיאו.

 

קרסו בפירוש מנפחים מחירים כלפי מעלה, כפי שכבר אמרתי על המגאן ספורט בשרשור אחר. איפה הימים בהם צ'מפיון היו היקרים מבין היבואנים?

 

בלי שום קשר, הדור הקודם של הקליאו היה יפה בעיני, זה פחות. אבל מה זה משנה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי, מסכים איתך ב100 אחוז (בעיקר בקטע של הנדמה לי...)

 

אגב אם כבר משווים לגולף ולא רציתי להיות זה שמעלה את ההשוואה, אני קורא בהרבה פורומים בחו"ל ולפי מה שאני רואה ברכבים שם , הגרסא הבסיסית של הגולף GTI שנמכרת כאן בארץ, נמצאת הרבה יותר גבוה מזו הבסיסית הנמכרת באירופה.

באירופה ניתן למשל להשיג אותה ללא סאן רוף, ללא בקרת אקלים , ללא דוושות אלומיניום ,ללא מנגנון התראה על לחץ אוויר בצמיגים ועוד כל מיני דברים שמגיעים כאן כסטנדרט.

 

בדור הקודם של הקליאו הוכיחו שאם רוצים יכולים והביאו אותה עם קסנון ואלקנטרה בMK2....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כן, הGTI כאן כמעט fully loaded. זו עסקה מעולה בסך הכל. אני לא יודע כמה צ'מפיון מרוויחים על כל אחת אבסולוטית, מה שבטוח הוא, שלפי השוואת המחירים בחו"ל, המתחרים שלהם מרוויחים יותר. ומצד שני, אני זוכר כמה רציתי קליאו ספורט כשהיא עלתה 115K. זה היה קצת יותר, אולי, מ307 שני ליטר (וגם זה לא בטוח). עכשיו ה308 נמכרת ב130K והקליאו ב180K.

 

הקליאו עלתה ב60% תוך פחות מעשור. זה שוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין ספק שהתמחור של הקליאו והמגאן גבוה, גם אני לא הייתי מוציא 180 אלף ש"ח עבור הקליאו 200.

השאלה היא כמה הן נמכרות בפועל - מישהו יודע?

 

כי גם ה 197 תומחרה בכ 170 אלף ש"ח ובפועל היא נמכרה באיזור ה 155 אלף ש"ח.

פורסם

אף אחד לא קנה קליאו ספורט מהיבואן ב- 180 אלא במחירים שרוני מדבר עליהם או קרוב אליהם. שוב פעם - היבואן המוזר והמדיניות שלו. למה זה צריך להיות ככה - לא ברור :roll:

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

אייל - אני לא יודע אם זה משהו רוחבי לכל הדגמים אבל אני מכיר אישית כמה מקרים שבהם אנשים קיבלו מכוניות מצוינות (לדעתי) במחירים מעולים. קרסו לא יכולים להרשות לעצמם את הגישה של צ'מפיון ברכבים האלה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

גם ראיתי אותה בסוכנות,כמה שבאמת היא מהנה לנהיגה,זה פשוט בזיון שהיא ברמה של רכבי ההשכרה של פעם.

זו פשרה יותר מידי גדולה.

המגאן זה כבר משהו אחר:twisted:,רק שגם אותה הם לא יודעים למכור,בקשתי לשבת לקבל הסברים,במקום זה נתנו לי לקחת הביתה 50 דפים של חומר בשחור לבן:shock:.

פורסם

אני מסכים עם כולכם.

האיבזור הדל והמחיר היקר הם כמו חצ'קון ענק על תחת דיי סקסי.

אבל לנהוג בה זה כיף אדיר וזה לא משהו שאפשר להשיג בקלות היום.

פורסם
אז האר את עיני: מי קהל היעד של הרכב הזה? האם בחו"ל יש לדעתך לדגם הזה קהל יעד שונה? .

 

 

בהחלט יש מקומות בהם קליאו ספורט פונה לקהל יעד אחר ממה שבארץ, מה השאלה פה בכלל ?

 

בארץ הונדה סיוויק זו משפחתית רגילה, בארה"ב זו משפחתית קטנה.

 

בארץ קליאו ספורט זו ספורטיבית קטנה וחמה, בהונג קונג זה רכב קומפקטי שמיועד למי שרוצה טיפה יותר זריזות מיאריס חלושה.

 

כל שוק וה"הגדרות" שלו,אחרי הכל זו גם פונקציה של מחיר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...