Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה וולט יש ברדיו דיסקים של פיוניר בדגם 560

וכמה יש בדגם 550 ?????

 

באתר של פיוניר רשום 2V זה הגיוני

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומה בנוגע לדגמים הישנים ?????

 

 

ובכל הרדיו דיסקים הזולים כמה וולט יש להם ניקח לדוגמא את הרדיו דיסק של איווה

יש לו גם 2 וולט???

פורסם

מתח זה מתח, לא משנה מי נותן 2 וולט פיוניר, אלפיין,איווה או נקמיצ'י (לצורך הדגמה בלבד). תזכור שהמתח המקסימלי הוא 2 וולט, אבל הוא משתנה לפי המוזיקה מ-0 עד 2 לדוגמא. כל HU קורא את הדיסק ומעביר אותו למתח PRE-OUT למגברים, ככל שהחברה יותר איכותית, כך המתח יהיה יותר תואם למוזיקה המוקלטת ובלי הפרעות או עיוותים.

פורסם

הבנתי תודה אבל עדיין אתם לא עונים על השאלה 8):D:roll:

 

כמה רדיו דיסק של איווה מוציא בוולט??????

גם הוא מוציא 2 או שהוא מוצי א פחות

 

 

תודה.

פורסם

מה זה משנה כמה זה?

 

יש אנשים שאומרים שכמה שיותר יותר טוב - כי זה מפחית רעשים.

 

שטויות!!

 

רדיודיסק שיהיה מתקדם (כביכול) ויוציא 10 וולט לRCA..יהיה בקליפינג תמידי..

 

בדיוק לצורך זה ישנו את כפתור הGAIN שדרכו ניתן לווסת את כניסת המגבר ללא שוני באם הרדיודיסק מוציא 1 וולט או 4 וולט.

 

אלון

פורסם
רדיודיסק שיהיה מתקדם (כביכול) ויוציא 10 וולט לRCA..יהיה בקליפינג תמידי.

לא נעים להגיד לך, אבל אתה טועה! מה קשור CLIPPING תמידי ליציאות המתח של ה-HU? כמה שהוא מוציא, ככה הוא מתוכנן להוציא.

 

יש שיגידו שאין הבדל, יש שיגידו "כן" (די הרבה :) ).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...