Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הפעלת חימום ברכב גורמת לירידת מפלס המים ברכב? פגו 206.


shai.s.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים, שבוע טוב.

לאחר תיקון הנזילה שהייתה לי מחיבור של הצינורות לרדיאטור חימום, עדיין נעלמים לי מים במערכת הקירור.

לא נעלמים לי כמות גדולה של מים, אבל עברו שלושה שבועות מאז תיקון הנזילה, וגובה המים ירד מהגובה שמילאתי לאחר התיקון.

כמובן שביצעתי מעקב במשך השלושה שבועות האלה, ויש לי איזה מדד מסוים שלפיו אני יודע עם המפלס תקין או לא, והמים ירדו מתחת למקומם הרגיל.

השאלה שלי היא האם הפעלת החימום ברכב גורמת להעילמות מים בקצב איטי?

או שאולי לבדוק כיוון אחר?

עוד שאלה, כשאני מפעיל את החימום יש בהתחלה ריח מוזר לכמה שניות בערך, אני יודע שכשיש ריח כזה בהפעלת החימום אז אמורה להיות נזילה מהרדיאטור חימום, לא ראיתי אצלי שום נזילה,או שזה נורמלי הריח הזה בהתחלה?

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ייתכן מאוד שלא בוצע מילוי וניקוז אוויר כנדרש ולכן בזמן הפעלת מערכת החימום נוזל קירור זרם לרדיאטור הפנימי ולכן המפלס יירד.

 

2. ריח רע עשוי להופיע גם מנוזל קירור שעדיין לא התנדף ממקומות שבהם הייתה הצטברות נוזל קירור בגלל נזילה קודמת.

 

עקוב אחרי מפלס הנוזל ובצע בדיקה ייסודית של מערכת הקירור ברכב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברו כבר שלושה שבועות מאז התיקון, ובעיקרון מה שהיה זה שמילאתי מים לאחר התיקון וניקזתי אוויר, עד שלשום הם היו במפלס כמו שצריך, ושלשום שבדקתי הם ירדו טיפה מתחת לקו הרגיל שלהם, והיום כשבדקתי שוב ירדו עוד טיפה.

בעקרון נעלם לא הרבה מי קירור, ירד בערך חצי סנטימטר מהמפלס הרגיל שלהם.

 

אז לא נראה לי שזה בגלל ניקוז אוויר לא נכון.

נראה לי שיש איזושהי נזילה, או אידוי על המים בקצב דיי איטי, יש למישהו רעיונות?

תודה.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברים, שבוע טוב.

לאחר תיקון הנזילה שהייתה לי מחיבור של הצינורות לרדיאטור חימום, עדיין נעלמים לי מים במערכת הקירור.

לא נעלמים לי כמות גדולה של מים, אבל עברו שלושה שבועות מאז תיקון הנזילה, וגובה המים ירד מהגובה שמילאתי לאחר התיקון.

כמובן שביצעתי מעקב במשך השלושה שבועות האלה, ויש לי איזה מדד מסוים שלפיו אני יודע עם המפלס תקין או לא, והמים ירדו מתחת למקומם הרגיל.

השאלה שלי היא האם הפעלת החימום ברכב גורמת להעילמות מים בקצב איטי?

או שאולי לבדוק כיוון אחר?

עוד שאלה, כשאני מפעיל את החימום יש בהתחלה ריח מוזר לכמה שניות בערך, אני יודע שכשיש ריח כזה בהפעלת החימום אז אמורה להיות נזילה מהרדיאטור חימום, לא ראיתי אצלי שום נזילה,או שזה נורמלי הריח הזה בהתחלה?

שלום שי

מתאור המצב שלך עולה דוקא במידה רבה של סבירות שכן קיימת דליפה מאד קטנה מרדיאטור החימום. העובדה שיש ריח לא נעים כשמפעילים חימום ביחד עם ירידה איטית של מפלס נוזל הקרור, מצביעה דוקא על רדיאטור החימום. תמשיך לעקוב, אם באמת המפלס יורד ויורד, ואין נזילה משום מקום אחר, לא יהיה מנוס, זה תיקון די יקר.

שבוע טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי אמור לראות את הנזילה?

אני בודק את האזור דיי הרבה, אין ריח, איו רטיבות, האזור נראה די יבש, גם אין שאריות של נוזל קירור שהתייבש.

יכול להיות שהמים מתאדים להם?

תודה.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...