Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי בחודש האחרון את האזעקה מבית רב בריח דגם 625

הכל עובד כמו שצריך אבל יש לי שאלה שנראה לי קצת מוזר שככה אמורה לעבוד האזעקה.

 

יש לי רכב מיצובישי סופר לנסר שנת 95.

 

והבעיה שלי היא כזו:

אם לדוגמא פתחו לי דלת ברכב, השלט מתריע אבל מתריע על דלת+תא מטען פתוח.

כמו כן אם פתחו תא מטען, זה מתריע על תא מטען+דלת פתוחה.

ניגשתי למתקין וזו התשובה שהוא ענה לי:

אם אתה פותח דלת נדלק האור בתוך הרכב, נכון? עניתי כן.

בוא נפתח גם תא מטען, תראה שגם פה האור שבתא מטען וגם שבתוך הרכב נדלק. שוב, עניתי כן.

 

הוא הסביר לי שזה אותו חיבור ולכן 2 המנורות נדלקות וככה זה ברכב הזה. הכל תקין.

אני חייב להודות שהאזעקה עובדת, השלט מבפבפב לו כשצריך וכו'.

אבל עדיין, מפריעה לי המחשבה שכך זה אמור להיות!

 

אני אשמח לתשובות מאנשים שמבינים קצת יותר ממני. תעזרו לי.

אני רוצה לדעת אם לנסוע אליו יום רביעי ולדרוש שיתקין/יסדר, או שככה זה אמור להיות והכל תקין.

 

אני מודה מאוד,

אלעד.

פורסם

באופן עקרוני המתקין צודק עם כי ניתן לפתור את הבעיה בקלות ע"י התקנת סוויץ' נפרד לתא המטען ולהתחבר אל הסוויץ' במקום למעגל של הנורה.

 

כך או כך, אני מבין שזה מציק לך אבל...

זה לא באמת משנה אם פתחו לך תא מטען או דלת. אם משהו משניהם נפתח כשאתה לא ליד הרכב תתחיל לרוץ.

ההתראה הנפרדת לזה או לזה נחמדה כגאדג'ט להרשים חברים אבל במציאות, העיקר שיש התראה!

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

תשמע, בכל רכב זה קצת שונה אבל אם תסתכל טוב בנקודת המפגש של דלת תא המטען שלך וסף ההטענה, תראה מתג שחור קטן אשר נלחץ כאשר את סוגר את דלת תא המטען. כך למעשה המערכת יודעת להדליק ולכבות את האור (מתג לחוץ=מעגל פתוח=אין אור, מתג משוחרר=מעגל סגור=יש אור).

 

או שיתקין לך אחד כזה יעודי לאזעקה או שישתמש במתג עצמו ולא ב"קו" של הנורה לצורך זיהוי פתיחה.

 

אגב, הרכב שלך זה ארבע דלתות או חמש?

אם ארבע, אז לא נראה לי סביר שתאורת פנים הרכב נדלקת בפתיחת תא המטען. גם ההיפך לא סביר אבל אני לא יודע בוודאות. בדוק את זה.

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

×
×
  • תוכן חדש...