Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא רואה סיבה להשקיע סכום כסף כפול על שמן 'שנחשב' בפרמטרים מסויימים איכותי יותר מהשמן המתאים למפרטי ייצרן הרכב כאשר לא קיימת סיבה מיוחדת.

 

אם לשמן של חברת SHELL יש יתרונות מסויימים על שמן סיננטי של חברת MOBIL אני אישית הייתי מחפש מה הם החסרונות של השמן תוצרת SHELL בכדי שתהייה ברשותי תמונה ברורה יותר מכיוון שלכול מטבע יש שני צדדים.

 

תקתוקים ממרימי השסתומים למשך זמן קצר בהתנעת הבוקר אינו מהווה בעיה וזה דבר נורמלי לחלוטיין וקיים ברוב הרכבים ואין מה להיכנס לפאניקה.

קודם כל זה שזה קיים אפילו אם זה רק בבוקר,לא אומר שצריכים להשלים עם זה,ולפדנטים יותר זה יפריע.

אצלי התקתוקים לא היו רק בבוקר,הם היו גם שהמנוע היה חם,להפתעתי ברגע שהחלפתי את השמן {והיו לי לא מעט לבטים בגלל מחירו הגבוה} התקתוקים פסקו לחלוטין,והמנוע באמת עובד שקט ,גם בסרק!

לי ההפרש במחיר שווה כל אגורה כי הוא נותן לי שקט,ושומר בצורה הטובה ביותר על המנוע של הרכב שלי.

כל אחד יעשה את החשבון שלו.

פורסם

כול עוד מילאת שמן מתאים למפרטי הייצרן אני לא רואה סיבה מיוחדת לעבור לשמן שמחירו גבוה מאוד ביחס לשמנים טובים אחרים שעושים את אותה עבודה במחיר שווה לכול נפש.

 

בקשר לתיקתוקים לפעמים עם החלפת שמן מנוע לשמן ייקר יותר יש אפקט פסיכולוגי בעל משקל כבד.

איזה כייף לי :)

פורסם
כול עוד מילאת שמן מתאים למפרטי הייצרן אני לא רואה סיבה מיוחדת לעבור לשמן שמחירו גבוה מאוד ביחס לשמנים טובים אחרים שעושים את אותה עבודה במחיר שווה לכול נפש.

 

בקשר לתיקתוקים לפעמים עם החלפת שמן מנוע לשמן ייקר יותר יש אפקט פסיכולוגי בעל משקל כבד.

אפקט פסיכולוגי..נו באמת.. אתה באמת חושב שאתה כזה חכם?

פורסם

מצטרף ללקוחות המרוצים (אה אה? הבנתם את משחק המילים? לא חשוב) של רוייאל פרפל.

לא הייתי מתייחס לבדיקה שרוייאל פרפל העלו לאתר שלהם ושהם טורחים להזכיר אותה בכל ברושר כאל תורה מסיני, בעיקר בגלל שתי סיבות:

1. אנחנו לא יודעים מי מימן את הבדיקה.

2. הבדיקה הראתה רק את יעילות השמן בהגנה בפני שחיקה. מגניב. מה קורה בטמפרטורות אחרות? מה בקשר לצמיגות השמן? מה לגבי התוספים שדואגים לניקוי המנוע?

הבדיקה הזאת משולה לקליפת השום.

 

למרות זאת אני מאמין במותג הזה ולאחר שתי החלפות אין לי תלונות. המנוע עובד טוב, אין רעשים חריגים וצריכת הדלק מצויינת.

הסיבה העיקרית לדעתי שהשמן לא נפוץ הוא מכיוון שניתן להזמין אותו רק בהזמנה פרטנית ישירות מהיבואן, אין משווקים. גם המחיר לא זול (בסביבות ה 50 שקלים לפחות מליטר). מאותה סיבה אגב אנחנו לא רואים "שמני בוטיק" של יצרנים אחרים כדוגמת Red Line למרות שיש להם יבואן בארץ (או לפחות אחד שמתיימר להיות כזה, אני יודע שניתן להשיג אותם).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...