Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד

אני לא זוכר בע"פ את סדר הפעולות בכניסה למערכת, שאני נמצא מול המכשיר אני יודע לעשות זאת.

מחר אבדוק אצלי וארשום לך.

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

בקנוודים מסדרת DDX הנמוכים יש מתאים חיצוניים לGPS ולBT

להלן לינקים:

http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/accessories/bluetooth_adap/KCA-BT200/

http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/navigation/accessories/KNA-G421/

שים לב שהמודול של הGPS יודע להפעיל רק גרמין, יש מתאמים בארץ של קוברה שיכולים להתחבר למכשיר שלך ולהריץ אייגו8

 

להלן המפרט של המוצר שלך.

מומלץ לבצע עדכון גרסה למכשיר..

http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/multimedia/receivers/DDX5022/

פורסם

אלעד שלום

אתה מוזמן ליצור איתי קשר, אסדר לך עדכון גירסה של המכשיר .על הדרך נבדוק אם יש לך התקן בלוטוס וניווט במכשיר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האם יש למישהו מושג - אם נמצאים במכשיר במצב ניווט, ונכנסת (או יוצאת) שיחת טלפון, האם אפשר לקיים את שיחת הטלפון תוך כדי המשך צפייה במפת הניווט?

ושאלה נוספת - אם מותקנת מצלמה אחורית, האם ניתן להמשיך לשוחח בטלפון כשמשלבים לרברס? (מישהו אמר לי שכאשר נכנסים למצב רברס מקבלים תמונה ממה שקורה מאחור, אבל האודיו מושתק, כולל זה של הטלפון!).

פורסם

אצלי יש את הדגם הקודם 8024BT

כשאני בניווט ונכנסת שיחה המכשיר עובר למסך הטלפון, אבל אני יכול לחזור לניווט רגיל ללא בעיה, הסטונד של הניווט הופך לשקט. השיחה מתנהלת כרגיל.

 

לגבי רברס, כשאתה בשיחה אין בעיה המערכת לא משתיקה את השיחה, אבל התמונה של המצלמה לא עולה שאתה בשיחה.

 

ככה זה אצלי, וחרשתי על ההגדרות.

ייתכן ובדגם שלך החדיש יותר שינו את זה.

פורסם

ב - 8026 נכנסים להגדרות המצלמה, יש שם לחצן AUD שאפשר לכוון אותו לפי שניות, מכוונים אותו על 1 שניה.

שאתה ברוורס ונכנסת שיחה, לוחצים על כפתור AUD שנמצא בחזית המכשיר והמסך חוזר למצלמת הרוורס .

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

בדקתי שוב איך עושים את זה, צורת כניסה המדוייקת היא -

תפריט הגדרות

מערכת

ממשק משתמש

יורדים עד אחד לפני אחרון שכתוב עליו AUD מעל 1 שניות , מעבירים אותו למצב CAM (מצלמה )

 

ואז כפתור ה AUD שנמצא בחזית המכשיר משמש בלחיצה של שניה להפוך למסך המצלמה בזמו שהמסך נמצא על הטלפון .

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

×
×
  • תוכן חדש...