Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: חדש בישראל - מאזדה 2 סדאן


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי היא תדיח את האקסנט ממלכות הליסינג.

האמת, שהיא איננה נראית לי להיט כלל ובשוק הפרטי לא הייתי מביט בה פעמיים.

אך בליסינג הייתי מעדיף אותה עשרת מונים על האקסנט 1.4 שיש לי ובטח על האבאו פיכס שהיתה לי קודם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון עכשיו היא הרבה יותר יפה? :lol:

6z9v4y.jpg

מדהימה ! :roll:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הכל ענין של הרגל שלנו ולא הקריטריונים כמו בטיחות, קשיחות וכו..

אנחנו מתרגלים לתצורה של רכב כלשהו שהופיע במקור ואנחנו חושבים שזו הדרך.

לדוגמה אני חושב שדור קודם של אימפרזות היה הרבה יותר טוב מהצ'בק שיש עכשיב, אבל אם להסתכל על הדגמים החדשים קיימת אפשרות לקחת סדאן אבל אני מעדיף את ההצ'בק כי הוא יצא קודם ואליו כבר התרגלתי ואני חושב שהוא נראה יותר טוב.

אוד דוגמה - פיג'ו 206 סדאן לא היתי קונה על פני 206 הצ'בק כי אני חושב ש206 זה רק הצ'בק ולא משהו אחר, חוץ מזה זה רכב לא יפה במילים עדינות.

לגבי מזדה 2, שהוא יחסית רכב חדש בשוק(לא נראה לי שמקבלים אותו כמו המשך ישיר של דמיו), אוד לא ממש קיימות העדפות לדעתי וחוץ מזה רכב נראה טוב(או בכל מקרה לא פחות טוב ממזדה 2 הצ'בק).

 

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי היא תדיח את האקסנט ממלכות הליסינג.

האקסנט תוחלף בקרוב ב I25 החדשה שנראית מודרנית ועדכנית בהרבה מהאקסנט.

אם ה I25 החדשה תהייה ברמה של כל סדרת ה I של יונדאי, תהיה כאן תחרות מעניינת בפלח שוק מוזנח יחסית - מישפחתיות קטנות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ככל הנראה שעד שלא יהיה איזה recall גדול המאזדה תמשיך להחשב לאמינה". אני מבין מזה שאם יהיה ריקול, מאזדה תפסיק להחשב אמינה.

 

chemguy85.

 

אילו קראת את הפוסט הקודם שלי לא היית מסיק מסקנות נחפזות. משפט ההמשך היה שאפילו ה-reacall הגדול של טויוטה פגע בה במידה מינימלית. כנראה שהתהליך של שינוי תדמית יותר מורכב מארוע או סדרה קצרה של ארועים.

 

לגבי שימושיות - זה עניין אינדיבידואלי. רווק שעובר דירה כל חצי שנה יעדיף האצ'בק כדי להעביר את הטלויזיה. בעל משפחה יעדיף רכב עם מקום לילדים ולציוד\קניות כלומר סדאן או סטיישן, ומשקולי תמרון יעדיף את הסדאן. וכמובן יש שיקולים רבים.

 

לליאור - הקביעה שלך שתצורת הדסאן היא תצורה מטופשת היא קביעה מטופשת. אם התצורה היתה מטופשת היצרנים לא היו מיצרים מכוניות כאלה, שכן לא היו מצליחים למכור אותן. אבל משום מה מכוניות סדאן נמכרות היטב, כל שכנראה הן ממלאות צורך של הרבה אנשים. הני לא מכיר מישו שהולך לסופר עם הפיאט (אולי הולים יד ביד?) בד"כ נוסעים במכונית. אני לא יודע גם מה תדירות וגודל הקניה שלכם בסופר, אבל קניה שביעת שלי לא נכנסת לבגאז' מצומצם.

 

ועוד הערה לליאור: התגובה שלך שאינך מוצא שימוש לדלתות האחוריות מוזרה ביותר. כנראה שאתה גמיש מאוד, אבל לא כל אחד כל כך גמיש, רבים מתקשים להכנס לספסל האחורי בקיפול הנדרש דרך הדלתות הקדמיות. גם אתה לא תשאר לעד ילד - ובגיל 30 או 40 או 50 תגלה שהגיל עושה את שלו ועדיפה דלת ישירה לספסל האחורי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ראית שדיברתי על הדלתות האחוריות בכלל? דיברתי על הדלת האחורית - של הבגאז' :lol:

 

ולמה אמרתי ש4 דלתות זה תצורה מטופשת ואני עדיין חושב ככה- תראה סקודה אוקטביה ודייהטסו אפלאווז לדוגמה, ככה צריך להיות אוטו עם בגאז' גדול. למה לעזאזל הפתח במאזדה 2 צריך להיות כזה קטן, ולא כולל את החלון כמו באוקטביה? כי אז גם לה יקראו 5 דלתות וזה יהיה מוזר בפרוספקט? אפשר להגיד שאני לא רואה שום סיבה הגיונית לבגאז' גדול עם פתח קטן, זה אותו כסף ליצרן שגם החלון יפתח ולא רק חריץ קטן בין החלון לפגוש..

 

בקשר לאם האצ'בק מספיק או לא, לפי דעתי כן, קצת בלחץ הרבה פעמים, אבל היתרונות שווים את זה.. למי שעושה מהבגאז' מחסן שני ולוקח ציוד להשרדות של חודש לכל טיול, עדיף משהו גדול יותר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ראית שדיברתי על הדלתות האחוריות בכלל? דיברתי על הדלת האחורית - של הבגאז' :lol:

 

ולמה אמרתי ש4 דלתות זה תצורה מטופשת ואני עדיין חושב ככה- תראה סקודה אוקטביה ודייהטסו אפלאווז לדוגמה, ככה צריך להיות אוטו עם בגאז' גדול. למה לעזאזל הפתח במאזדה 2 צריך להיות כזה קטן, ולא כולל את החלון כמו באוקטביה? כי אז גם לה יקראו 5 דלתות וזה יהיה מוזר בפרוספקט? אפשר להגיד שאני לא רואה שום סיבה הגיונית לבגאז' גדול עם פתח קטן, זה אותו כסף ליצרן שגם החלון יפתח ולא רק חריץ קטן בין החלון לפגוש..

 

בקשר לאם האצ'בק מספיק או לא, לפי דעתי כן, קצת בלחץ הרבה פעמים, אבל היתרונות שווים את זה.. למי שעושה מהבגאז' מחסן שני ולוקח ציוד להשרדות של חודש לכל טיול, עדיף משהו גדול יותר.

 

אני הבנתי שכתבת 4 דלתות בניגוד ל-3 דלתות כיון שהזכרת את הסיאט 3 דלתות.

 

אני מסכים אתך שהפתח של הבגאז' של המזדה 3 קטן מאוד ולא נוח וכך תא המטען כולו, וגם התייחסית לכך במספר הודעות בשרשורים אחרים. את זה של ה-2 עדיין לא ראיתי. להרבה דגמי סדאן תא מטען הרבה יותר נוח עם פתח רחב וגבוה וגישה די שטוחה לרצפה, ויש אפילו אפשרות לקפל את הספסל האחורי על מנת להכניס מטען חורג.

 

לגבי המבנה של דלת אחורית (חמישית) ברכב עם מבנה "3 קופסאות" - אני לא מהנדס רכב, אבל אני מניח שדלת כזו צריכה להיות בעלת מבנה גדול וכבד אשר מחד יגדיל את משקל הרכב ומאידך יצריך יחסית הרבה כוח להרמה, כך שלא יהיה נוח לפתיחה. אני מניח שיש עוד מגבלות המקשות על עיצוב דלת כזו וייצורה. יש גם מכוניות בהן ניתן לבחור בין דגם בו נפתח תא המטען בלבד לבין דלת אחורית שלמה - כך היה, למשל, בחלק מדגמי האקסנט, אבל שים לב להבדל במבנה החלק האחורי בין שתי הצורות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הויכוח הזה הוא פחחחחחח אחד גדול, דלק מוטורס כולה רוצים לנגוס קצת במשבצת הליסינג שבה האקסנט, הריו והAVEO יושבות. וזה דווקא אוטו מוצלח יחסית לשאר הרכבים שיש.

יצא לי להביא סיבובים על הI20, אקסנט, ריו וAVEO, והמאזדה פשוט יותר "נוחה" מבחינת נוחות per se.

 

אני משוחד עם מאזדה2ליסינג. אחלה אוטו. האצ'בק.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...