Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה!! נזילת שמן ב-KYMCO DINK 150


גרשון המשפר
שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול התנעתי את הקטנוע אחרי שהוא ישב קצת פחות משבועיים בחצר (מכוסה).

בקיצור הקטנוע מתניע...ואז אני קולט עשן לבן יוצא מתחת לקטנוע. לשניה אמרתי לעצמי "נו טוב זה עד שמנוע ה-2 פעימות יתחמם, היי רגע ! זה מנוע 4 פעימות !!! :shock: "

 

בקיצור כיביתי, ורק אז אני קולט שלולית שמן מתחת לקטנוע !

ויצאה כמות שמן לא קטנה....אני חושש ומאמין שהשמן נוזל מהמנוע עצמו, אבל אני לא בקיא באנטומיה של הקטנוע הזה, שכן הוא חדש אצלי וכלל לא יצא לי לטפל בו.

קראתי את חוברת היצרן ואין שם שומדבר שיכול לעזור לי.

 

בקיצור אנשים אני צריך עזרה, מה לעשות ?

מה לבדוק ?

 

אני רק רוצה לציין שהקטנוע נפל לפני כחודש, ומאז הוא הותנע פעמים אחדות ככל הידוע לי ללא בעיה (אבא שלי התניע...)

יכול להיות שהמנוע\קרטר נסדק מהנפילה ?

זאת לא הייתה תאונה קשה או משהו, סה"כ נפילה במהירות נמוכה.

 

 

בבקשה תעזרו לי מי שיכול !

 

תודה מראש !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך מבין גדול

אבל אולי תנסה להוריד קצת מהשמן שהוא לא יהיה במקסימום

שיהיה רגיל - כמו שצריך בכמות רגילה

תתניע ותראה מה קורה.

אם עדיין יש שמן מתחת לקטנוע

תבדוק אולי מאיפה הוא נוזל - מאיזה כיוון.

מקווה שעזרתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפלס גובה השמן נראה היה גבוה בגלל שהמנוע עבד. אל תבדוק שמן מיד אחרי שאתה מכבה את המנוע אלא תמתין כמה דקות, או לחילופין כשהמנוע קר.

 

לגבי הנזילה - תנסה לזהות מאיפה היא באה : אולי מבורג הריקון, אולי ממקום אחר. אולי מילאת יותר מדי בפעם האחרונה ?

 

מדובר, כנראה, בנזילה כתוצאה מתקלה או כשל כלשהו - בודאי שלא משהו טבעי. לכן, אם אתה לא מצליח למצוא את מקור הנזילה, קח את הקטנוע למכונאי

 

נ.ב !

אחרי שהמנוע התקרר בדקתי שמן מנוע והוא היה במקסימום !!!

 

זה בכלל בלבל אותי...

 

:?::shock::oops::cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הכל צריך לדעת מאיזה צד רטוב במנוע, ימין או שמאל?

עכשיו, אם בדקת שדמן ולא חסר? אז התיאוריה שלי היא כזאת ושים לב,מאחר ומילאת במנוע עודף שמן , דהיינו יותר מהכמות הדרושה לפי הוראות יצרן, יש למנוע צינור נשם, דרכו הוא יכול לשחרר את הלחץ שנוצר בקירבו עקב העבודה, במקרה ויש עודף שמן המנוע זורק אותו דרך הנשם לתיבת פילטר אויר לספוג קטן שסופג אותו ואז השמן מטפטף מהספוג החוצה, אז אין מה להבהל אלא לשים שמן בצורה הנכונה.

אבל!!!! בכל זאת זה רק תיאוריה שלי, אנא ממך תבדוק מאין הנזילה בדיוק אם אתה יכול ותן דיווח(לפחות 20 דף :lol: ).

:mad:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפלס גובה השמן נראה היה גבוה בגלל שהמנוע עבד. אל תבדוק שמן מיד אחרי שאתה מכבה את המנוע אלא תמתין כמה דקות, או לחילופין כשהמנוע קר.

 

לגבי הנזילה - תנסה לזהות מאיפה היא באה : אולי מבורג הריקון, אולי ממקום אחר. אולי מילאת יותר מדי בפעם האחרונה ?

 

מדובר, כנראה, בנזילה כתוצאה מתקלה או כשל כלשהו - בודאי שלא משהו טבעי. לכן, אם אתה לא מצליח למצוא את מקור הנזילה, קח את הקטנוע למכונאי

 

נ.ב !

אחרי שהמנוע התקרר בדקתי שמן מנוע והוא היה במקסימום !!!

 

זה בכלל בלבל אותי...

 

:?::shock::oops::cry:

 

 

אחרי שהמנוע התקרר בדקתי !

 

בכל מקרה תודה על התשובה, אבל לא מילאתי שמן ככה שזה בכלל מוזר...

 

אני עוד אנסה לבדוק מה הסיבה...אם יש לכם עצות לבדיקה ביתית לנזילת שמן, או מה אני צריך בדיוק לבדוק (חלקים) אני מאוד אודה לכם !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נקרא אייקון ''האל תביא לי ת'קריזה''.

ויעיין בטיח? אני יכול להשבע ששמעתי את זה איפו שהוא. :mad:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נקרא אייקון ''האל תביא לי ת'קריזה''.

ויעיין בטיח? אני יכול להשבע ששמעתי את זה איפו שהוא. :mad:

 

1. "אל תרתח אדון עזריאל..."

 

2. אם כבר כמה חודשים אתה לא מוצא תשובה לשאלה "מה זה יעיין בטיח", אפילו ששאלת חצי עולם, אולי פשוט הזית את זה?

(או במילים אחרות: למה סמים יא סמי?...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל , הוא לא בישל כבודו, הוא לא בישל.

ודבר שני תשים קרח ותלחץ חזק כל הלילה , זה יעבור.

סמים? מי אמר סמים? אולי סמים בטוסיק? זה נשמע יותר אפקטיבי ומומלץ.

ואני מצוטט ''חובה לחדור גם מאחור'' הרשות למניעת תאונות.

ואני עדין חוקר מה זה ''יעיין בטיח'', האמת היא איי שם :mad:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל , הוא לא בישל כבודו, הוא לא בישל.

ודבר שני תשים קרח ותלחץ חזק כל הלילה , זה יעבור.

סמים? מי אמר סמים? אולי סמים בטוסיק? זה נשמע יותר אפקטיבי ומומלץ.

ואני מצוטט ''חובה לחדור גם מאחור'' הרשות למניעת תאונות.

ואני עדין חוקר מה זה ''יעיין בטיח'', האמת איי שם :mad:

 

:roflmao:

 

הרגת אותי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מנוס מביקור במוסך.

 

כמו סיני אמר כניראה ומילאת יותר מידי שמן, עובדה שגם אחרי שנוצרה

שלולית שמן על הריצפה השמן במנוע היה על MAX.

 

לגבי העשן הלבן, אולי זה רינג שמן שנשבר בגלל העודף שמן? קורא לפעמים...

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הכל צריך לדעת מאיזה צד רטוב במנוע, ימין או שמאל?

עכשיו, אם בדקת שדמן ולא חסר? אז התיאוריה שלי היא כזאת ושים לב,מאחר ומילאת במנוע עודף שמן , דהיינו יותר מהכמות הדרושה לפי הוראות יצרן, יש למנוע צינור נשם, דרכו הוא יכול לשחרר את הלחץ שנוצר בקירבו עקב העבודה, במקרה ויש עודף שמן המנוע זורק אותו דרך הנשם לתיבת פילטר אויר לספוג קטן שסופג אותו ואז השמן מטפטף מהספוג החוצה, אז אין מה להבהל אלא לשים שמן בצורה הנכונה.

אבל!!!! בכל זאת זה רק תיאוריה שלי, אנא ממך תבדוק מאין הנזילה בדיוק אם אתה יכול ותן דיווח(לפחות 20 דף :lol: ).

:mad:

 

שוב תודה, אני אבדוק הכל ואחזור אליכם.

העניין הוא שלא מולא שמן בקטנוע כבר שנה לפחות שנה !

הקטנוע נרכש בשנת 2002 ע"י אח שלי (סטודנט) והועבר אלינו אחרי חודשים אחדים מיכוון שאח שלי עבר ללמוד בדנמרק.

בקיצור, הקטנוע יושב פה בזמן הזה (כבר כמעט שנה), מתניעים אותו פעם בשבוע לכמה דקות, וזהו בעצם.

 

עכשיו התנעתי אותו שוב - העשן הלבן זהו שמן שנזל על צינור הפליטה ונשרף מהחום.

הסתכלתי טוב טוב עם פנס ובאת שקשה לי לראות מה גורם לכך.

אולי צינור שהשתחרר או משהו מהמנוע עצמו (כתוצאה מהנפילה).

 

בכל מקרה יום שישי הבא אני ואבא שלי נפרק שם כל מה שצריך לפרק ונראה מה אפשר לעשות.

תודה לכל העונים, ונראה אם תוכלו לעזור לי גם עוד שבוע :mm_yeah:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הכל צריך לדעת מאיזה צד רטוב במנוע, ימין או שמאל?

עכשיו, אם בדקת שדמן ולא חסר? אז התיאוריה שלי היא כזאת ושים לב,מאחר ומילאת במנוע עודף שמן , דהיינו יותר מהכמות הדרושה לפי הוראות יצרן, יש למנוע צינור נשם, דרכו הוא יכול לשחרר את הלחץ שנוצר בקירבו עקב העבודה, במקרה ויש עודף שמן המנוע זורק אותו דרך הנשם לתיבת פילטר אויר לספוג קטן שסופג אותו ואז השמן מטפטף מהספוג החוצה, אז אין מה להבהל אלא לשים שמן בצורה הנכונה.

אבל!!!! בכל זאת זה רק תיאוריה שלי, אנא ממך תבדוק מאין הנזילה בדיוק אם אתה יכול ותן דיווח(לפחות 20 דף :lol: ).

:mad:

 

שוב תודה, אני אבדוק הכל ואחזור אליכם.

העניין הוא שלא מולא שמן בקטנוע כבר שנה לפחות שנה !

הקטנוע נרכש בשנת 2002 ע"י אח שלי (סטודנט) והועבר אלינו אחרי חודשים אחדים מיכוון שאח שלי עבר ללמוד בדנמרק.

בקיצור, הקטנוע יושב פה בזמן הזה (כבר כמעט שנה), מתניעים אותו פעם בשבוע לכמה דקות, וזהו בעצם.

 

עכשיו התנעתי אותו שוב - העשן הלבן זהו שמן שנזל על צינור הפליטה ונשרף מהחום.

הסתכלתי טוב טוב עם פנס ובאת שקשה לי לראות מה גורם לכך.

אולי צינור שהשתחרר או משהו מהמנוע עצמו (כתוצאה מהנפילה).

 

בכל מקרה יום שישי הבא אני ואבא שלי נפרק שם כל מה שצריך לפרק ונראה מה אפשר לעשות.

תודה לכל העונים, ונראה אם תוכלו לעזור לי גם עוד שבוע :mm_yeah:

 

גרשון כפרה,

 

עזוב שטויות. אל תיקח את זה קשה, אבל אתה לא נשמע כמו אחד שמבין יותר מדי בנסתרי נזילות שמן ובמעגלי זרימת שמן במנועי 4 פעימות.

אי לכך ובהתאם לזאת, אסוף את עצמך, אסוף את הקטנוע וסע למוסך האמין הקרוב לביתך.

בשתי דקות יוכלו לתת לך חוות דעת מנומקת.

 

בהצלחה.

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרשון, קוראים לו ארנון.

בכל אופן ארנון, עזוב לעשות זאת לבד, זה לא ייתן לך שום דבר, כי אחרי שתפרק ובמידה ותפרק את האגן שמן, אתה צריך להחליף אטם, כשהיה לי את הנזילה בבנדיט בפיקאווט אני פרקתי כי ידעתי בדיוק מאיפה הבעיה, בכל אופן, יש לך ברחובות את מוסך ברווז, תלך לשם שיגיד מה הבעיה, ושייתן לך הצעת מחיר.

 

 

אם אתה צריך עוד משהו תתקשר

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...