Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בנושא ג'יפ יד שניה, לא לשימוש שטח בתקציב של 100K


mines112
שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, רציתי לקבל ייעוץ בנושא רכישת ג'יפ לא לשימוש שטח בתקציב של 100K.

תקציב זה יכול להגיע עד 115 אך לא יותר מזה.

האוטו ישמש בעיקר לנסיעה עירונית, ולא ירד אף פעם לשטח.

שיהיה לפחות משנת 2005. (לא צריך 7 מקומות).

 

אני חשבתי על המכוניות הבאות, אם יש לכם ידע על מכוניות אלה אשמח לקבל,

אך גם על מכוניות אחרות מומלצות.

 

1. טויוטה Rab 4 GLI שנת 2006. (111K).

 

2. קיה ספורטז' LX שנת 2008. (111K). ברשותי המכונית הזאת והאוטו שירכש הוא בשביל חבר. (לדעתי אחלה אוטו רק בעיה עם צריכת הדלק).

 

3. ניסן קשקאי ACENTA 2X4 מנוע 2.0 (116K).

 

4. ניסן X-TRAIL כלשהו.

 

5. טוסון.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשה לי להבהיר לך משהו מבלי לפגוע בך.

 

הרכבים שציינת הם מכונית סטיישן עם פוזה של "כאילו שטח" צמיגי חתך נמוך

ובעיקר נופחים בורגנות סנובית מסריחה. (ושוב סליחה אם נפגעת)

הרכבים שאתה מדבר עליהם אין להם שום מאפייני שטח. אלו רכבים עם צמיגי חתך נמוך

הם עם מתלים נפרדים שבירים. מדובר באלקטרוניקה מאוד עדינה. ללא נעילות

דפנציאלים / טראנספר. בעל מראה עירוני מסריח. וסתם זללנות דלק

מיותרת לדעתי לאדם שלא צריך רכב שטח כדי לרדת באמת לשטח. אלא מחפש רכב "כאילו שטח"

אפרורי רק כדי לעשות "שאפוני". בחיי שזה נמאס......

 

רציתי להבהיר לך שהרכבים שאתה מדבר עליהם זה סטיישנים עם חישוקים גדולים

שלא זכאים בכלל להיקרא "ג'יפ". ג'יפ זה רכב שיכול לרדת לשטח אמיתי. בג'יפ אמיתי

יש פחות אלקטרוניקה יותר מכאניקה. ג'יפ זה רכב שנולד במטרה לשרת צבא ואט אט

התאזרח לגירסאות אזרחיות שאינן נופלות ביכולתן מיכולת של ג'יפ צבאי אמיתי

ג'יפ זה רכב שמידי פעם גם יורד לשטח. בג'יפ אמיתי אין גבול בשיפורים ובתוספות

 

והכי חשוב: ג'יפ זה לא ג'יפ אם לא מוטבע עליו Jeep

 

היית אומר מראש שאתה רוצה רכב של פוזה ורכב של שאפוני. אתה לא חייב לפגוע

במותג JEEP בזה שאתה קורא ליונדאי טוסון ג'יפ. והצעה שלי. תבדוק במילון

מה ההגדרה למילה "ג'יפ".

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל- off road 4 life

 

אני מסכים עם כל מילה שאתה אומר, ואני לא נפגע.

האוטו הוא בשביל חבר וזה מה שהוא ביקש ממני לברר.

אם זה מה שהוא רוצה זכותו.

 

המכוניות שהוזכרו על ידי הם "SUV" (עכשיו אתה שמח) שנועדו בשביל "שופוני" ובשביל ישיבה גבוה ונוחה.

אז אשמח לקבל ייעוץ ולא הטפת מוסר על המותג "Jeep".

 

ההערה שלך היתה במקום אך אני לא מסכים עם המושג שלך "כאילו שטח", אני קורא למכוניות כאלה

"סופר ג'יפ"- עד הסופר וחזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשה לי להבהיר לך משהו מבלי לפגוע בך.

 

הרכבים שציינת הם מכונית סטיישן עם פוזה של "כאילו שטח" צמיגי חתך נמוך

ובעיקר נופחים בורגנות סנובית מסריחה. (ושוב סליחה אם נפגעת)

 

למה להתנשא?

זה לא העסק שלך, הסיבות והצרכים וכל אחד זכותו לבחור את מה שבא לו....גם אם הוא נופח סנוביות.

 

לפותח השרשור, כל אחת מהאופציות היא טובה עם היתרונות והחסרונות שלה.

אם אתה באמת לא צריך את ה4X4 אז הקשקאי עדיפה.

אם אתה רוצה לשמור על יכולת שטח בסיסת, אז כבוד הרב....4

כל השאר יהיו יקרות יותר לאחזקה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרשה לי להבהיר לך משהו מבלי לפגוע בך.

 

הרכבים שציינת הם מכונית סטיישן עם פוזה של "כאילו שטח" צמיגי חתך נמוך

ובעיקר נופחים בורגנות סנובית מסריחה. (ושוב סליחה אם נפגעת)

הרכבים שאתה מדבר עליהם אין להם שום מאפייני שטח. אלו רכבים עם צמיגי חתך נמוך

הם עם מתלים נפרדים שבירים. מדובר באלקטרוניקה מאוד עדינה. ללא נעילות

דפנציאלים / טראנספר. בעל מראה עירוני מסריח. וסתם זללנות דלק

מיותרת לדעתי לאדם שלא צריך רכב שטח כדי לרדת באמת לשטח. אלא מחפש רכב "כאילו שטח"

אפרורי רק כדי לעשות "שאפוני". בחיי שזה נמאס......

 

רציתי להבהיר לך שהרכבים שאתה מדבר עליהם זה סטיישנים עם חישוקים גדולים

שלא זכאים בכלל להיקרא "ג'יפ". ג'יפ זה רכב שיכול לרדת לשטח אמיתי. בג'יפ אמיתי

יש פחות אלקטרוניקה יותר מכאניקה. ג'יפ זה רכב שנולד במטרה לשרת צבא ואט אט

התאזרח לגירסאות אזרחיות שאינן נופלות ביכולתן מיכולת של ג'יפ צבאי אמיתי

ג'יפ זה רכב שמידי פעם גם יורד לשטח. בג'יפ אמיתי אין גבול בשיפורים ובתוספות

 

והכי חשוב: ג'יפ זה לא ג'יפ אם לא מוטבע עליו Jeep

 

היית אומר מראש שאתה רוצה רכב של פוזה ורכב של שאפוני. אתה לא חייב לפגוע

במותג JEEP בזה שאתה קורא ליונדאי טוסון ג'יפ. והצעה שלי. תבדוק במילון

מה ההגדרה למילה "ג'יפ".

 

יש לי שאלה אליך, אתה ישן עם הJEEP שלך? אתה נראה לי מאוהב בו קשות

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הלא רחוק הייתי הבעלים המאושר של Jeep cj5 1974 פתוח

מצוייד במנוע "הוריקן" קשוח. הדגם הצבאי שלו נקרא M38A1 ששרד את וויאטנם

 

Jeep זאת לא רק אהבה. זה כבר הופך להיות חלק מהסגנון חיים שלך ורק בעלי ג'יפים אמיתיים

(ואני לא מדבר על עארסים עם סיקס או סופה - אני מדבר על אנשים שבאמת מטיילים איתם) מסוגלים

להבין זאת. שכל מה שלא תעשה לJeep הקלאסי אין ולא יהיה תחליף אמיתי.

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה באמת לא צריך את ה4X4 אז הקשקאי עדיפה.

אם אתה רוצה לשמור על יכולת שטח בסיסת, אז כבוד הרב....4

 

כשאתה אומר "יכולת שטח בסיסית" אתה מתכוון למדרכות ת"א?

איזה כולות שטח בסיסיות אתה יכול לצפות מרכב נטול הילוך כוח

בעל מתלים נפרדים וללא נעילות? רחמנא לצלן.

sex. drive. and rock&roll-Old America never die

אני לא סובל מאי שפיות....אני נהנה ממנה!

Viva La Chevrolet - The Heartbeat Of America

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבילי קק"ל, קצת בוץ וקצת ים.

תפסיק להיות ציני, לא כולם צריכים CJ...בעצם רוב האנשים לא צריכים.

וכמו "שהסגנון חיים" שלך הוא JEEP, של אחרים הוא טוסון. זכותם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן לא מעט סיבות לקנות את "הכאילו ג'יפים" הנ"ל.

ישנם לא מעט נהגים שצריכים שטח הטענה גדול ומעוניינים בנוסף שיכולת לרדת לחוף הים ושבילים ומעדיפים תנוחות נהיגה גבוהה.

 

זה שלך יש "סיגנון חיים" בעיקבות איזה סיקס שהיה לך בעבר או רכב אחר בהווה לא אומר שאתה צריך לזלזל באלו שרוכשים SUV.

אני בטוח שהם מ"קנאים" בך בשטח בדיוק כמו שאתה "מקנא" בהם בנוחות, באמינות, בחדישות הרכב ואיכות החיים שהוא מעניק.

 

*אגב, אם היה לי כסף הייתי שמח לקנות טוסון או אפילו X5\FX וכו'* (מזל שאין לי :wink:)

 

וגם לי היה בעברי סיקס, מכונה מדהימה לטיולים ספציפיים בסוף שבוע אבל ממש לא ליותר מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים שציינת הם מכונית סטיישן עם פוזה של "כאילו שטח" צמיגי חתך נמוך

ובעיקר נופחים בורגנות סנובית מסריחה. (ושוב סליחה אם נפגעת) .

 

פורום ייעוץ לא נועד למניפסטים של אנשים עם בעיות פטיש (fetish) למכונות כאלו ואחרות (וסליחה אם נפגעת).

נא להעביר את הדיון לתשובות ענייניות לשאלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בודק גם את סובארו פורסטר,

וגם סוזוקי גרנד ויטארה החדשה, מודל 2006 (משהו כזה:

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=3&CarID=166216&Code=5228c2d6bce9cf7b1f90f2810004cb26 )

 

 

off road 4 life, לסוזוקי יש שלדת סולם :mm_tongue

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

off road 4 life, לסוזוקי יש שלדת סולם :mm_tongue

תלוי לאיזה סוזוקי.

דווקא לויטארה "החדשה", עליה המלצת, יש שלדת מרכב, לא שלדת סולם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל האופ' שציינת, אם ה 4X4 לא חשוב כ"כ, ולפי מה שאתה מתאר, הוא לא חשוב,

אז הקשקאי הכי מתאים. הוא גם לדעתי המודרני מבין הדגמים שציינת.

את הטוסון אני אישית ממש לא אוהב. הוא שותה דלק(עושה בסביבות 1:7), ללא ביצועים מיוחדים,

ולטעמי הוא גם מכוער.

הניסן נעים ממנו לנסיעה, חסכוני יותר, ואני חושב שגם אמין יותר.

לגבי הראב4, היא צפופה יותר, ויקרה יותר לקניה, אבל אמינה מאוד.

הספורטאג' הוא טוסון בתחפושת, כך שזה אותו דבר, רק מכוער יותר, ואת ה X-TRAIL

אני לא מכיר, כך שקשה לי לענות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...