Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לאחר כמה חודשים של חיפוש הרכב הראשון שלי, אני מתייעץ איתכם בשנית

אני מחפש אוטו קטן לסטודנט, תקציב עד 45K

 

מאוד חשוב לי להנות מהנסיעה, אמינות של הרכב וגם חיסכון.

 

עד כמה שראיתי מתגובות כאן, פולו 2003 קצת חלשה (75 כ"ס) ויש בעיית אמינות (חלונות נופלים, פלסטיקה) וגם טיפולים יקרים

פג'ו בעיה בגיר האוטומט AL4 שהרבה מחלוקות יש עליו פה, אבל לפי התגובות שקראתי דווקא די אמינה

ועוד שאלה על פג'ו, האם עדיפה גרסת ה-1.4 או 1.6 (אוטומט כמובן)?

 

מה לדעתכם תהיה בחירה יותר טובה משתיהן?

האם יש עוד רכב בסגמנט ובמחיר הזה שכדאי לי לשקול?

 

תודה.

פורסם

יש לי נסיון עם פיגו שנת 2002 שנמכרה לפני כחצי שנה.

1600 אוטומאט.רק 34000 קמ.(לא טעות)

בעיות בגיר,(שסתומים),משאבת דלק שהתקלקלה ועוד כל מיני.יחסית לרכב קטן זוללת דלק.7-9 קמ בהתאם לנהיגה.

לחילופין-מנוע 1600 חזק מאד,נוח לנהיגה,קומפקטי,מגיב טוב.

לאישתי יש פיגו 206 משנת ייצור 2007 ועדיין ללא בעיות.טפו,טפו,טפו....

אם ניתן להקיש מזה מה שווה יותר-פיגו או פולו-ההחלטה בידך.

אני תמיד טוען שכמו כל דבר בחיים- שרכב,ובמיוחד יד שניה -זה הכל עניין של מזל.

בהצלחה

פורסם

יש לי 206 2003 אוטומת 1400 סמ''ק,

מעניין גם אצלי הלכה המשאבה והגיר עושה בעיות עם שסתומים =\

הייתי בהתלבטות דומה ואחרי שניסיתי את שניהם העדפתי את פג'ו מרגישה יותר איכותית לדעתי.

לגבי אמינות יותר קשור לאיזה מצב תימצא את הרכב.

אם אין לך בעיה אם ידני אז 206 ידנית עדיפה בהרבה על אוטומתית.

שלי אוכלת כ12 ליטר בנסיעה משולבת לא כל כך רגיעה.

עוד פעם ידנית תחסוך לך הרבה בעיות גם אם תחליט ללכת על פולו, אבל אני מעדיף 206.

×
×
  • תוכן חדש...