Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.ידיד שלי מחפש רמקולים אחוריים בתקציב של 500 אולי קצת יותר. אין לו סאב ולכן הוא רוצה משו שיתן לו באס, הוא רוצה "באס רך ונעים" כדבריו. כן גם אני לא בטוח למה הוא מתכוון.

אין לו מגבר ולא יהיה לו אבל יש לו רדיודיסק אחד הדגמים החדשים של פיוניר - 22WRMS נראה לי.

 

2.שאלה בשבילי - מה לעזאזל ההבדל בין DEHP4600MP לבין DEHP460MP ?!

הבנתי שאחד פרימייר אבל בתכלס מה ההבדל ? במתחים ? בהספקים ? באפשרויות ? ביציאות ? יש בכלל הבדלים חוץ מזה שרשום על אחד פרימייר ומקבלים איתו גם שלט הגה ?

 

תודה 8)

פורסם

סליחה אבל נזכרתי בשאלה שלישית -

 

3.אולי כדי להציע לו שישים קומפוננט מאחורה ? כלומר הם מפיקים צליל איכותי יותר מרמקולים שהם לא קומפוננטים וגם נותנים באס לא רע ? אז למה זה כל כך נדיר ששמים מאחורה קומפוננט ?

פורסם

אומרים שרמקולי 6x9 נותנים באס יותר טוב מרמקול עגול בגלל הצורה שלהם.

לכן אם הוא מחפש יותר באס - שילך על 6x9.

קומפוננטים מאחורה לא נפוצים כיוון שהסאבוופר (אם שמים אותו בבגאז' בתוספת קומפוננט קדמי) משלים את הצליל של הקומפוננט הקדמי ומושך אותו לאחור מעט כך שהקונפיגורציה הזו מספקת ואיכותית יותר מלשים קומפוננט מאחורה.

 

חוץ מזה שלרוב אין איפה לשים את הטוויטר מאחורה אז אנשים (ומתקינים) מעדיפים לא להסתבך ולשים רמקולים במגש האחורי שבדרך קיים.

פורסם

לדעתי מורל 9*6 הם טובים אבל אני לא יודע בדיוק כמה הם עולים. אם אין סאב אז קומפוננט פחות טוב בגלל שחסרים באסים, אבל מי שמוכן להתפשר על הבאסים אז.... בעיה שלו.

ההבדל בין ה- 460 ל- 4600 לפי מה שראיתי באתר אינטרנט הוא באיכות הרכיבים, במספר יציאות המגבר ובעוצמה שלהן (וכמו שאמרת גם השלט).

פורסם

אני אישית לא מתלהב מה 6X9 של מורל. ממליץ באותו מחיר ללכת על פיונירים למיניהם , מניסיוני הם עדיפים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אוקיי תודה על ההסבר בקשר לקומפוננט ...

 

זה שהציע את הפיוניר ... אתה מתכוון לאלה ? זה דגם ישן לא ?

 

pic_580.jpg

 

 

 

מה בקשר לאלה ? זה דגם TSA6960.

 

pic_220.jpg

 

 

 

גם אלה "נראים" לא רע, זה דגם TSA6900.

 

pic_566.jpg

 

 

 

אבל אותי הכי סיקרנו הJBL האלה, קצת מעל התקציב שלו אבל אם הם שווים את זה ... דגם 300LBL

 

pic_370.jpg

 

 

 

גם יש קנוודים נחמדים בתקציב שלו ... אז מה אתם אומרים ?

 

תודה 8)

פורסם

בוא ונעשה לך קצת סדר-

הדגם הראשון שציינת הוא הפיוניר 300 וואט 4 וואי ts-6995

עם 80 rms

 

השני זה או פיוניר 240 או 220 שניהם 3 וואי עם40 rms

 

הדגם השחור שציינת הוא ה240 מהסדרה הישנה יותר עם 2 וואי

ו40 rms אין המון הבדל בינו לבין הכחול...כולה טווטר קטן ולא מורגש

 

את הג'יי בי אל לא שמעתי אבל שמעתי עליהם הרבה....

 

אם אתה רוצה להתקין את הרמקולים האלה ולחבר אותם ישירות לרדיו דיסק

אז עדיף את הפיוניר 240\220 אם אתה מתכוון להגביר אותם ה300 מומלצים בחום רב זה בין הרמקולים היותר איכותיים ששמעתי אבל הוא לא מתנצל מי יודע מה בעוצמה של רדיו דיסק

פורסם

תודה לכולם ...

 

בקשר לאלפיין, שמתי לב שיש לו נצילות נמוכה יותר מהפיונרים, בדציבל אחד אבל זה גם משו, לא ?

 

לא לשכוח את הדרישה הכי חשובה מהרמקול, שיהיה בעל באס חזק וטוב ! לאלפיין יש באס חזק וטוב ?

פורסם

עזוב אותך משטויות האלפיין פנטסטי ויש לו אחלה באס,הוא הכי מתאים לדרישות של החבר שלך והוא הרבה יותר איכותי

×
×
  • תוכן חדש...