Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם את זה התחילו לזייף?

 

אצלי בדירה לא עשיתי כלים איזה שנתיים, קונה הכל חד פעמי!

אם היה גם ריהוט חד פעמי הייתי קונה גם אותו.

 

 

מחזק.

 

אצלי, כל הכוסות הוכנסו לארונות ומשתמשים רק בכוסות חד פעמיים.

 

כ"כ כייף להשתמש ולזרוק :).

פורסם
מחזק.

 

אצלי, כל הכוסות הוכנסו לארונות ומשתמשים רק בכוסות חד פעמיים.

 

כ"כ כייף להשתמש ולזרוק :).

 

אתה באמת משווה את ההנאה של לשתות קפה בכוס זכוכית או בכוס קלקר?

או לאכול בצלחת מקרמיקה או צלחת מפלסטיק?

עזוב את העניין של איכות הסביבה אבל ההנאה מלשתות קפה בSMALL GLASS-HOT WATER.

מילא בטיולים או בזמן עבודות בבית ,בשבילי חלק מההנאה בלחיות בבית זה לחיות בנוחות .אולי אני המוזר כאן:loco:

פורסם
מחזק.

 

אצלי, כל הכוסות הוכנסו לארונות ומשתמשים רק בכוסות חד פעמיים.

 

כ"כ כייף להשתמש ולזרוק :).

 

אני מאוד מקווה, בשבילך, שהנכדים שלך יסלחו לך על הנזק שאתה גורם לסביבה במו ידייך.

מתכלה או לא מתכלה - הזיהום הסביבתי שהכלים החד-פעמיים יוצרים עצום והנזק בלתי יתואר.

 

אני לא אומר שאסור להשתמש בכלים האלו. גם אנחנו מארחים לפעמים עם כלים חד-פעמיים (יש היום דברים מדהימים בחד-פעמי) וגם אני משתמש בטיולים בעיקר בחד-פעמי. אבל להשתמש בזה באופן קבוע?! :screwy:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הדלי הקודם של משחת הכלים שלי (לא זוכר אם CIF או קלין או אמו) החזיק לי 4 וחצי שנים !

ואני משתמש בו לניקוי של עוד דברים חוץ מכלים כמו התנור, הקראמיקה מאחורי הגז, השיש...

אחרי התקופה, נשארתי עם דלי שמשמש אותי מעולה לניקוז השמן הישן מהאוטו כשאני עושה החלפת שמנים.

רק משחת כלום !

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

אני קניתי דלי של משחת כלים שמכונה "סאנופון" בריכוז של 25%, ובנוסף לכלים, אני שוטף עימה ידיים בעבודה, והיא מסירה זיהום כבד מצויין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כל הנוזלים המרוכזים בחומרים פעילים ממש לא בריאים לשימוש. השתמשתי פעם בפיירי והרגשתי שבנוסף ללכלוך זה תוקף לי גם את הידיים.

 

תחשבו גם על שאריות החומר הפעיל שנשארות על הכלים עצמם ואח"כ מוצאות את דרכן לתוך מערכת העיכול שלכם.

 

אני משתמש בנוזל כלים אקולוגי על בסיס חומרים טבעיים. לא אשקר - הוא פחות טוב מהחומרים התעשיתיים, אבל פחות מרעיל.

פורסם

1. כל הכבוד לבחור שמשתמש בנוזל כלים אקולוגי (אבל לצערי דומה הדבר לרפואה הקונבנציונאלית... האגרסיבית לעתים..לא נראה לי שהומיאופתיה או דיקור סיני למשל, יכולים לטפל בעששת בשיניים...) 2. כלים חד פעמיים? אם אתה רוצה להרגיש כמו חורני... (ואני לא מדבר על זיהום הסביבה). 3. אני משתמש בסינטבון הישן והטוב, בתור סבון לכלים (הוא מתמוסס קצת, וניתן למרוח אותו על הכלים...).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
יש לך הוכחות שהוא נשאר על הכלים אחרי שטיפה?

 

לא. אבל ההגיון אומר שתמיד יהיו שאריות ברמות כאלו או אחרות. תחשוב - הרי בטוח קרה לך לא אחת שלקחת צלחת שטופה היטב ומצאת עליה שאריות קטנות של מזון/ לכלוך. ואם מזון/ לכלוך יכול להשאר על הצלחת לאחר השטיפה, בטוח שגם נוזל הכלים יכול להשאר.

פורסם
אתה באמת משווה את ההנאה של לשתות קפה בכוס זכוכית או בכוס קלקר?

או לאכול בצלחת מקרמיקה או צלחת מפלסטיק?

עזוב את העניין של איכות הסביבה אבל ההנאה מלשתות קפה בSMALL GLASS-HOT WATER.

מילא בטיולים או בזמן עבודות בבית ,בשבילי חלק מההנאה בלחיות בבית זה לחיות בנוחות .אולי אני המוזר כאן:loco:

 

אני לא שותה קפה ולכן הסוגייה הזו לא קשורה אליי :)

 

אני באמת לא מרגיש אי נוחות מסויימת משימוש בכוסות פלסטיק. אולי אם היייתי משתמש בצלחות חד פעמיות, היה זה מקרה אחר.

 

אני מאוד מקווה, בשבילך, שהנכדים שלך יסלחו לך על הנזק שאתה גורם לסביבה במו ידייך.

מתכלה או לא מתכלה - הזיהום הסביבתי שהכלים החד-פעמיים יוצרים עצום והנזק בלתי יתואר.

 

אני לא אומר שאסור להשתמש בכלים האלו. גם אנחנו מארחים לפעמים עם כלים חד-פעמיים (יש היום דברים מדהימים בחד-פעמי) וגם אני משתמש בטיולים בעיקר בחד-פעמי. אבל להשתמש בזה באופן קבוע?! :screwy:

 

שני דברים:

 

1. אני משתמש רק בכוסות וזה שהן חד פעמיות לא אומר שכל כוס שתייה נזרקת ישר לאשפה.

 

2. מי אמר לך שאני לא ממחזר?

 

נ.ב

 

כדי שיהיו לי נכדים, אני צריך אשה - איפה היא ? :-P


×
×
  • תוכן חדש...