Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם אומרים על פיז'ו 205 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי עוד יעד.

205 GTI שחורה שנת 92, במקור היא 1.6 אבל הוא החליף לה את המנוע ל 1.9, והוא אמר לי שהמספר נשאר של 1.6, בעיקרון אין ברכב תוספות, חוץ מווסת לחץ דלק, משאבת דלק של VR6, פילטר אוויר פתוח, דוד אחורי פתוח, קפיצי הנמכה מקדימה ומאחורה הוריד שן. חשוב לציין שהיא יד 7, ועבר טסט לפני שבועיים.

 

ועכשיו ככה, הוא רוצה על הרכב 22, ומה שיוצא לי טוב פה, שאולי הוא רוצה לעשות החלפה על האופנוע שלי, שזה מוריד לי עוד צרה מהראש.

 

מה אתם אומרים? והאם היד לא יותר מדי גבוה?

 

סליחה על הפירוט המוגזם טיפה, אני כבר רוצה להיות חלק ממועדון של הצרפתיות.

תודה- רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

היד סבירה למדי בישביל 205 GTI.

 

במכוניות האלה לא היד מהווה את הבעייה אלה המצב של הרכב... כך אותה לבדיקה.. במידה והיא תצא סבירה תעשה את השיקולים שלך.

 

במדה ויש שאסי אל תתקרב. כי השלדה זה הפלוס הכי גדול של האוטו הזה.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם
בעיקרון אין ברכב תוספות, חוץ מווסת לחץ דלק, משאבת דלק של VR6, פילטר אוויר פתוח, דוד אחורי פתוח, קפיצי הנמכה מקדימה ומאחורה הוריד שן.

 

עיקרון נחמד.

 

תברר איפה ומתי נעשו ה"ללא תוספות" האלו.

 

 

כמו שכתב גלוז (ההקשר מתאים):

יש מכוניות יותר יקרות שיתברר בדיעבד שהם יותר זולות

 

תתרחק ממכוניות "מקומבנות" יותר מידי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

דיברתי שוב עם המוכר, ותחקרתי אותו עוד בנושא השלדה, הוא אמר לי שיש לו מין אמבטיה בבית המתלה- ושיש את זה בכל ה GTI, אין לי מושג על מה הוא דיבר, מישהו יכול לאשר לי את זה, או לשלול, ועל איזה דברים עוד אני צריך להסתכל לפני שאני לוקח את הרכב לבדיקה.

תודה תודה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

הייתי חייב להיתארב בנושה אבל לא רציתי .....

 

כי גם מדובר באוטו שלי וגם באוטו של חבר ......

 

בקשר לאמבתיה:

ואללה אחי זאת ה205 השליית שלי ולא ראיתי חייה כזאת..

 

 

תעשה את השיקולים שלך אני לא אגיד לך מה לעשות ולמה לקנות ....

 

אולי פשות האנשים לא ידעו באיזה רכב מדובר...

 

עכשיו הם כן אז תערוך סקר שאלות ועכשיו תדגיש שזה האותו שלי ולא סתם 205GTI

 

מה מר הגלוז אמר פלסטיקה, חשמל וכו' יש מצב אבל לא באוטו שלי וזה בדוק!!!

 

 

תהנה לך

 

ובהצלחה עם אוטו הבא של.....

POWERD BY C....

×
×
  • תוכן חדש...