Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. הגבלת כל כלי הרכב בישראל למהירות של עד 110-120 קמ"ש. -יהיה חובה לבדוק את זה בטסט.

2. מה דעתכם על מערכת Cruise control ?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומה יקרה כשתרצה להשלים עקיפה לפני שהמשאית שבאה מולך תעשה ממך קבב?

למיטב ידיעתי בישראל קיים עונש מוות לנאצים ומשתפי הפעולה עימם ולא לעבירות תנועה.

פורסם

רעיון טפשי ואם חשבת עליו לגמרי לבד סימן שאתה לא מבריק במיוחד.

 

ואם התייעצת עם מגוון אנשים והמסקנה של כולכם הייתה הגבלת מהירות מכאנית ל120 קמ"ש,סימן שכולכם טפשים.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
ומה יקרה כשתרצה להשלים עקיפה לפני שהמשאית שבאה מולך תעשה ממך קבב?

לא ברור לי הרעיון למה בכלל לצאת לעקיפה כשבאה מולך משאית? רק בגלל שאתה יכול לסגור 160?

אני נגד הגבלת מהירות אבל בגלל הטיעון שלך אני שוקל זאת שנית..

פורסם

זה כמו לקחת צנרת תקינה, לקדוח בה חורים רק כדי שתוכל לסתום אותם אחרי זה .

צריך לבנות אוטו עם 20 כ"ס שמסוגל לסוע עד 90-100 ויהיה קטן וחסכוני.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

רכבים בצבא כמו פורד מוגבלים ל 100 וזה לא באמת מסכן אף אחד.

רכבים אחרים גם מוגבלים ל90 וגם מאיצים במהירות של 10 קמש לדקה בריבוע(ככה יצאו מהמפעל בתקופת משה רבינו/ מלחמת וויאטנם).

הנהגים בצבא נוהגים על הרכבים האלה יפה מאוד ומסכנים את עצמם במסגרת האמצעים האחרים שנמצאים בידים מאחורי ההגה. מהירות נמוכה זאת לא הסיבה.

 

מצד שני:

גם אם רכב יהיה מוגבל לנסיעה בחמישים קמש, התנגשות חזיתית עקב חציית קו הפרדה לבן, מהירות לא סבירה בעיקול חד, אי עצירה בעצור ועוד.. יגרמו לתאונות קשות.

 

חינוך, תרבות, צורת לימוד נהיגה. אלה הסיבות לתאונות

פורסם
ומה יקרה כשתרצה להשלים עקיפה לפני שהמשאית שבאה מולך תעשה ממך קבב?

למיטב ידיעתי בישראל קיים עונש מוות לנאצים ומשתפי הפעולה עימם ולא לעבירות תנועה.

 

בהחלט הארת את עיניי.

עדיין לדעתי, חוץ מהמקרה הנ"ל אין שום סיבה לסוע מעל 120/130/140 קמ"ש אם אתה לא רכב בטחון/אמבונלס וכד'. (ממהר לאנשהו?)

אם בן אדם בוגר ואחראי ומודע לעצמו עושה את זה, אין עם זה שום בעיה אבל הבעיה הגדולה שכל ילד בן 17 עושה את זה.

פורסם

אני אגיד לך למה.

 

אם אני צריך להביא את הבת שלי לבית החולים למשל או איש כוחות ההצלה או הביטחון ממהר לאירוע ברכבו הפרטי אז הוא זקוק ליכולת לפתח מהירות יותר גבוהה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא ברור לי הרעיון למה בכלל לצאת לעקיפה כשבאה מולך משאית? רק בגלל שאתה יכול לסגור 160?

אני נגד הגבלת מהירות אבל בגלל הטיעון שלך אני שוקל זאת שנית..

לא אמרתי לצאת לעקיפה אלא להשלים עקיפה. יש הבדל בין השניים.

לגבי המיורה, אותה באמת כדאי להגביל. יש לה בעיה להשאר על הכביש מעבר ל- 100 קמ"ש.

פורסם

חשבתי על נושא ההגבלה. לא צריך מערכת שמגבילה מהירות. צריך מערכת שמדווחת עם נסעת על מהירות גבוהה מעל זמן מסויים, תוך כדי דיווח קורדינטות GPS. מחשב של משטרה יחליט אם לשלוח לכם דו"ח או לא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
חשבתי על נושא ההגבלה. לא צריך מערכת שמגבילה מהירות. צריך מערכת שמדווחת עם נסעת על מהירות גבוהה מעל זמן מסויים, תוך כדי דיווח קורדינטות GPS. מחשב של משטרה יחליט אם לשלוח לכם דו"ח או לא.

 

 

 

השילטונות יתחילו לעקוב אחריך בכל מקום, ממש מעולה, פיתרון מדהים, השלב הבא השתלה של שבב לכל ילד שנולד הכי טוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...