Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמיד יהיה אפשר עם ההגבלה לסוע 110 בכביש עירוני, ככה שזה לא כזה יגביל אף אחד.

אידיוטי לחלוטין.

פורסם

אין יותר כבישים אדומים? כל תלמידי הנהיגה כבר עברו מסלול החלקה? כל פסולי הרשיון כבר הורדו מהכביש?

אם מחפשים דרכים להשקיע את כספי המיסים בשיפור הבטיחות, אפשר למצוא דברים יעילים יותר מהגבלת מהירות.

פורסם
תמיד יהיה אפשר עם ההגבלה לסוע 110 בכביש עירוני, ככה שזה לא כזה יגביל אף אחד.

אידיוטי לחלוטין.

מסכים ל-100%. לכן אם בכל זאת מגבילים מהירות, יש להגביל למהירות שונה לפי המקטעים. מעבר לזה עדיף מערכת שטינקר מאשר הגבלה בפועל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הרעיון הוא מצויין ואתה לא הראשון שהוגה אותו. ולא צריך לקפוץ וישר להתנגד.

 

 

 

גם יצרני המכוניות משתמשים בו ומגבילים את המהירות במקרים הרלבנטיים , אלקטרונית אומנם ולא מכנית, ל 250 קמ"ש.

 

לזה אני בעד :-)

 

אני מעריך שיהיו לרעיון עוד כמה תומכים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ומה יקרה אם סתם תהיה לי דודה להגיע ל150?

שהמכונית תמנע את זה ממני?

 

אם למות לפחות למות שמח

 

לאור ההודעה הזאת, ולאור השם שלך, גרמת לי ממש להיכנס לחרדות :wink:.

 

ולשרשורנו, אדם הנוהג על 130 בכביש 4 בשעה 2 בלילה ברכב תקין מסוכן הרבה פחות מאדם הנוסע על 90 בכביש ערוני בשעה 15:00.

 

ורק בגלל זה אני נגד הרעיון הנ"ל.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

מהירות היא לא הגורם לתאונות.

תכניסו את זה לראש כבר!

 

טמטום וחוסר שליטה גורמים לתאונות!

 

אני גר בכרמיאל ורק רואה איך כל הזמן ישנן "כמעט" תאונות בגלל אנשים שנוהגים כמו מטורפים.

אמא שלי דפקה את האוטו בעמוד לפני יומיים במהירות של 1 קמ"ש.

לפני שבועיים מישהי נכנסה בי במהירות מינימלית בכביש מהיר (היא הייתה על 30) וכמעט הרגה אותי.

רוב הדריסות מתרחשות מתחת ל50 קמ"ש בתוך העיר.

 

רוצים להגביל משהו?

תגבילו את כמות השוטרים שיפקחו על המהירות, או שתשימו הגבלת מהירות גבוהה יותר.

 

אמרתי את זה פעם אחרי פעם כבר:

כל עם ישראל נוסע כל הזמן מעל המהירות המותרת פשוט כי המהירות המותרת היא אידיוטית.

 

הרעיון של הגבלה מכאנית הוא מפגר ברמות שלא ייאמנו.

לא תהיה אפשרות לעקוף מישהו אף פעם.

מה תעשה עם האידיוט שנוסע על 70 בכביש החוף? אתה לא יכול לעקוף אותו ממש.

 

חוץ מזה, יש המון סוגים שונים של הגבלות ולא יכולה להיות רק אחת לכל הרכבים.

צריך לערוך בשביל זה שינויים במערכות הצתה, הזרקה ועוד כמה דברים טכניים שייפגעו באמינות הכללית של הרכבים בארץ, ואולי אפילו יהרגו מישהו.

פורסם

צריך לערוך בשביל זה שינויים במערכות הצתה, הזרקה ועוד כמה דברים טכניים שייפגעו באמינות הכללית של הרכבים בארץ, ואולי אפילו יהרגו מישהו.

אם זה המקרה, אני מנדב את פותח השרשור כשפן ניסויי לבדיקת המערכת.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
השילטונות יתחילו לעקוב אחריך בכל מקום, ממש מעולה, פיתרון מדהים, השלב הבא השתלה של שבב לכל ילד שנולד הכי טוב.

 

מה גורם לך לחשוב שהם לא עוקבים אחריך בכל מקום היום? חסר להם משהוא?

פורסם

רעיון נפלא אך אינפנטילי להחריד, הראשונים שיתנגדו למערכת הזו יהיו אנשי משרד האוצר (אגף הכנסות המדינה - לא פראיירים !) לכן אני רגוע.

למה לדעתך אנשי האוצר יתנגדו לזה?

- כי ההכנסות מדו"חות על מהירות (מס מהירות) ירדו לאפס וזה כמובן שלא טוב, לא זו אף זו - מי יקנה מכוניות יוקרה עם מיגבלה כזו? ומה יהיה על ההכנסות ממיסים שלא יגיעו יותר? :shock:

פורסם
השילטונות יתחילו לעקוב אחריך בכל מקום, ממש מעולה, פיתרון מדהים, השלב הבא השתלה של שבב לכל ילד שנולד הכי טוב.
אם אתה חושב שזה מה שיזיק לפרטיותך, אתה ממש טועה.

רק בגלל העובדה שאתה משתמש באינטנרט והפלאפון שלך נמצא עליך רוב היום (אפילו אם הוא כבוי) אפשר עליך לדעת הכל ומעבר.

אם השלטונות ירצו לדעת עליך הכל - הם כבר יודעים.

 

אם הפתרון הנ"ל יציל נפש אחת, הוא שווה את זה.

פורסם

לשלטונות לא אכפת ממך.

אתה ממש לא חשוב להם.

 

מדהים אותי שדווקא בישראל, איפה שלממשל יש כל כך הרבה יכולות לעקוב אחרי אנשים אבל באותו זמן נותן להם אוטונומיה מדהימה (מתי בפעם האחרונה נתנו למישהו סנקציות על הדעות שלו חוץ מבקארזפורום? :lol: ), יש עדיין אנשים פרנואידים.

 

אם הממשל רוצה לדעת איפה אתה, הוא יודע איפה אתה.

 

אם אתה לא טרוריסט או עבריין, לממשל לא אכפת מה אתה עושה, איפה אתה גולש, עם מי אתה מדבר.

פורסם

רעיון ממש מטופש. מערכת Cruise control הינה מערכת טובה לפי דעתי, היא עוזרת להפחתת צריכת הדלק וגם במכוניות עם שנתון 96 הם גם מצויינות שלא לדבר על המערכת כיום.

פורסם

אני כבר מזמן אמרתי שלדעתי עדיף שבמקום כל מסחטת הכספים של הדוחות שיעשו את זה פורמלי.

רשיון רכב עם מגבלה ל-110 - ללא תוספת תשלום.

130 - עוד 400 שקל לשנה.

150 - עוד 800 מעבר לבסיס.

180 - עוד 1000.

אכול ככל יכולתך - עוד 1500.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...