Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

WIL

 

הרעיון חמוד ביותר

 

יערך מעקב של 2-3 שנים על עקומת התאונות בכל דרגה ודרגה. ואם ימצא מתאם שלילי בין מהירות לתאונות יורדו מחירי האגרה.

 

מה יעשו עם כל השוטרים. יצטרכו לעבוד על העבירות היותר מורכבות , והמסוכנות באמת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מהירות היא לא הגורם לתאונות.

תכניסו את זה לראש כבר!

 

טמטום וחוסר שליטה גורמים לתאונות!

 

אני גר בכרמיאל ורק רואה איך כל הזמן ישנן "כמעט" תאונות בגלל אנשים שנוהגים כמו מטורפים.

אמא שלי דפקה את האוטו בעמוד לפני יומיים במהירות של 1 קמ"ש.

לפני שבועיים מישהי נכנסה בי במהירות מינימלית בכביש מהיר (היא הייתה על 30) וכמעט הרגה אותי.

רוב הדריסות מתרחשות מתחת ל50 קמ"ש בתוך העיר.

 

רוצים להגביל משהו?

תגבילו את כמות השוטרים שיפקחו על המהירות, או שתשימו הגבלת מהירות גבוהה יותר.

 

אמרתי את זה פעם אחרי פעם כבר:

כל עם ישראל נוסע כל הזמן מעל המהירות המותרת פשוט כי המהירות המותרת היא אידיוטית.

 

הרעיון של הגבלה מכאנית הוא מפגר ברמות שלא ייאמנו.

לא תהיה אפשרות לעקוף מישהו אף פעם.

מה תעשה עם האידיוט שנוסע על 70 בכביש החוף? אתה לא יכול לעקוף אותו ממש.

 

חוץ מזה, יש המון סוגים שונים של הגבלות ולא יכולה להיות רק אחת לכל הרכבים.

צריך לערוך בשביל זה שינויים במערכות הצתה, הזרקה ועוד כמה דברים טכניים שייפגעו באמינות הכללית של הרכבים בארץ, ואולי אפילו יהרגו מישהו.

 

מלים כדרבנות.

 

ולפותח השרשור, ככתוב, קרא את הנ"ל - והגית בו יומם וליל! ושלא יכנסו לך עוד שטויות לראש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ואיך מגבילים מהירות ברכב ידני?

ואם קיימת בכלל מערכת כזאת, האם ניתן להכניס אותה (או מערכת הגבלת מהירות לרכב אוטומטי) לרכב שלא תוכנן להכיל מערכת כזאת?

והאם ניתן לאלץ בעל רכב להכניס לרכב שלו מערכת בקרת מהירות (שבמכוניות ישנות יהיה מחירה אחוזים ניכרים מערך הרכב)?

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

"אם כבר אז כבר" בוא נסרס את כל הבנים שמגיעים לגיל בגרות מינית ורק נשמור את הזרע כדי להמשיך את הילודה, זה ימנע המון בעיות לא!?

כל אחד שיהיה אחרי לעצמו, רוצה הגבלה? שים לעצמך!

לא צריך לגרור את כולם!

פורסם

לפי דעתי לא יתרום שוב דבר מהיבט התאונות בארצנו

 

גם במהירויות חוקיות, אפשר לגרום לתאונות קטלניות

 

מספיק שנהג לא ציית לתמרור עצור, כבר יכל לגרום לסיכון רציני מצד אחרים.

 

מבחינתי לא מתקבל על הדעת גם מהיבטים אחרים:twisted:

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

שטויות במיץ ! מה זה החרטא הזאת להגביל את המכוניות ל 110 ? לא יקרה בחיים ואם יקרה המדינה תקרוס מה יעשו שוטרים בלי דוחות על מהירות ???

 

חוץ מזה נכון לנהוג כמו משוגע זה טיפשי ! אבל גם המהירויות בארץ טיפשיות ! שלא נדבר על זה שרוב התאונות הגדול לא נגרם מנהיגה במהירות מופרזת ?צריך כמו בפינלנד שכל תלמיד נהיגה יעבור 3 שנים של למידה לפני טסט עם משטחי החלקה וכו

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

הבן זונה שהיום כמעט הרג אותי ועוד כמה אנשים אחרים בעליה של נשר, בזמן שהוא מדבר בטלפון ומנופף באמצע האמצעית שלו לכולם בכוונה, דווקא היה במהירות לפי החוק.

 

הוא התפרע וזיגזג בין מכוניות עם חיוך ומוזיקה בפול ווליום.

אחר כך הוא התחיל להתנכל לאנשים וירד למהירות של 20 קמ"ש תוך שהוא בשני הנתיבים עם הפיז'ו 407 שלו, בעוד שמאחוריו היו יותר מ15 מכוניות שצופרות ובולמות בלימות חירום.

 

לא צריך לתת עוד קנסות על מהירות ולא צריך להגביל אותה.

 

צריך להוריד את הערסים מהכביש ואת כל מי שלא מאותת, מי שנדחף לנתיב, מי שגורם למגע בין שני רכבים בזדון וכל מי שמצפצף על החוק ומשתין מהמקפצה.

 

הם אלו שגורמים לתאונות, לא המהירות.

פורסם

הצעה בעייתית. אם אדם לא יוכל לעשות את צרכיו בדרך אחת, זה יבוא לידי ביטוי בדרך אחרת, למשל בנהיגה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אז אחרי שנסרס אותם נגביל את המכוניות ל 30 קמ"ש.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

עם כל הכבוד חבר'ה,

 

הצעתי את זה כבר לפני 3 שנים לאור-ירוק ולמשטרת ישראל והם לא טרחו אפילו להחזיר לי מייל תשובה.

מה שאומר הרבה על "הגדלת ראש" ואינטרסים וכוחות יבואני הרכב בישראל.

 

אני הצעתי את זה אבל כהגבלה אלקטרונית שמובנית במחשב הרכב.

 

 

יכול להיות שזה נשמע כמו גישה מיושנת ושל "זקנים" לכמה אנשים פה אבל עדיף ככה אם זה יגרום להצלת כמה אנשים, לא?

תחשבו כמה משפחות נהרסות בכל הרג של אדם בודד.

 

אורי

Garage list:

 

SLK 1.8 KOMPRESSOR 2010

Boxster S PDK 2009

פורסם

מה הקשר בין הגבלת מהירות להרוגים בכבישים!?

אני אגיד לכם קלוש מאוד!

אבל לעומת זאת הקשר בין אנשים שזורקים ז*ן על החוקים ועל כל העולם גדול מאוד!

אז במקום לקשקש על שטויות תחשבות על דרך לשנות את תרבות הנהיגה והתרבות בכלל!


×
×
  • תוכן חדש...