Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

אני שמח להצטרף לראשונה לפורום .

 

ברשותי רנו קליאו 1.4 94 .

לאחרונה המאוורר של החימום/מזגן הפסיק לעבוד.

שאלתי היא :

1. מה עלי לבדוק תחילה כדי לאתר את מקור הבעייה ? .

2. שמעתי על בעיה ידועה בקליאו של כרטיס המזגן , האם זה הסימפטום ?

ואיך אוכל לדעת בוודאות שזה הכרטיס ?

 

תודה ,

עידן.

פורסם

אפשרויות:

(1)נתיך(פיוז) שרוף.

(2)נגד מהירויות תקול.

(3)חיווט לקוי.

(4)מנוע מאוורר תקול.

(5)כפתור מצבים תקול(תופעה של רכבי פיג'ו).

 

תקלות 1+5 ניתנות לתיקון בקלות יחסית.

תקלות 2-4 באם אין לך ידע טכני יש צורך לגשת למוסך או לחשמלאי רכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אחת מהמחלות של הקליאו זה הנגד מהירויות, לכן יש סבירות מאוד גבוהה שהוא אכן המקור לתקלה.

 

נסה להשיג אחד כזה בפירוקיה ולהתקין (או לתת לחשמלאי להתקין בשבילך) מכיוון שאחד כזה חדש עולה סביב 800-900 ש"ח.

 

אני מאוד מקווה בשבילך שזה איזה פיוז או משהו בסגנון.

פורסם

בקלאו ישנה בעיה בכרטסת המזגן/מאוורר הולכת ואז גורמת לעומס יתר על מערכת החשמל.

דבר הגורם לשרפת הכבל של המתח למדחס והמאוורר.

 

יש לבדוק שהכבל תקין, מחבר מחובר לכרטסת מזגן.

הכבל נמצא בחלקו הימני של הרכב, מתחת לחלון, מתחת לפלסטיק השחור.

מפרקים אותו על ידי פרוק המגבים ועוד כשלושה ברגים.

 

שמעתי שמישהו פתר את התקלה על ידי חיבור ממסר לכרטסת.

 

בהצלחה.

אשמח להיות לעזר.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

×
×
  • תוכן חדש...