Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה מוזר שקרה לי עם מד הדלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

מקרה ממש מוזר וראשוני שקרה לי עם הרכב :

 

לפני כשעה התנעתי את האוטו והתחלתי לנסוע כחצי קילומטר בערך.

מד הדלק שלי הראה על טיפה יותר מחצי טנק.

כעבור החצי קילומטר, הסתכלתי על מד הדלק והמד הראה לי אותו הדבר, בדיוק כמו ברגע ההתנעה.

המשכתי כמה מטרים ספורים, הסתכלתי שוב על המיכל והמחוג בפתאומיות ירד לחצי טנק בדיוק.

 

מישהו יכול להסביר את המקרה? הרי זה לא יכול להיות שהדלק "מתבזבז" כל כך מהר.

 

בדרך כלל לוקח לאוטו שלי לפחות 10 ק"מ של נסיעה עד שהוא יורד בכזאת מהירות ולא על מרחק נסיעה של חצי קילומטר.

 

הרכב הוא C5 שצריכת הדלק הממוצעת שלה היא 10 קילומטר לליטר.

להזכיר שהשעה הייתה 3 בבוקר והאוטו היה קר.

 

תודה ,

ניב:-P

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בוקר טוב, איו לך מה לדאוג ידידי, מד הדלק שברכבך אומנם אנלוגי אך נשלט על ידי המחשב לכן בגדול הוא דיגיטלי.

הוא יורד מעט כל פעם שנגמרת יחידת דלק לפי המידה שלך, אין לי מושג מה המידה המקורית, אך לדוגמא יורד 3 מילימטר כל 5 ליטר דלק שנשרף, זה בתאום עם מחשב הרכב שגם מראה לך את כמות הקילומטרים שנותרה לך לנסוע על פי ליטרים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא מבין מה הבעיה, לכולנו יש מד דלק שלא מדייק בצורה מדעית.

היה לפני כמה חודשים שרשור על זה עם הסברים טובים ושרטוטים והוכחות ומה לא, חפש אותו.

בשורה התחתונה: הכל בסדר עם המד דלק שלך :-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
ניב, באיזה תחנה אתה מתדלק?

 

תדלקתי בסונול בפאוור סנטר.

אתמול תדלקתי 20 ליטר. זה משנה משהו?

 

תודה לעוזרים אך עדין לא הבנתי מה הבעיה במיכל.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

גם לי בגולף מצבים כאלה ידועים ואף מוזרים יותר,כאשר המנוע תחת עומס של עליה המד יורד כחמישית מהסקלה ואחרי זמן מה חוזר.

כאשר המנוע קר ישנם גם תופעות מוזרות בירידה של המד בנסועה קצרה מאוד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יכול ליהיות שנסעת יום ליפני והתבזבזה כמות מסויימת של דלק אבל בכמות שנסעת זה לא מה שגרם למד הדלק לרדת מעט, ורק אחרי ההתנעה בבוקר שכיסית עוד מרחק מסויים בעצם זה הגיע לכמות שהמד אמור לרדת מעט.

 

וככה זה לפעמים המד דלק לא מדייק, למרות שאצלך זה רכב יחסית חדש, בדרך כלל ניתקלתי בבעיה זו ברכבים ישנים.

 

בחיפושית שהייתה לי בפניות ימינה המד דלק היה יורד וכאשר הייתי מבצע פנייה שמאלה המד היה מתמלא בחזרה כביכול, לפי מה שאמרו לי כניראה תקלה במצוף הדלק.

 

ובכל רכב כאשר תעמיד אותו בעלייה מד הלדק יראה כמות מסויימת וכאשר תשים אותו בירידה, הכמות תיהיה גבוה יותר.

 

יותר שמים לב לזה ברכבים שהמד הוא עם מחוג, ולא דיגיטלי.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

תידלקתי את האוטו שעתיים לפני המקרה ולא נסעתי בכלל.

הייתי צריך לקפוץ מהבית לשכונה ליד, וכך זה קרה.

לא הייתי בשום עלייה\ירידה, פשוט נסיעה ברחוב מישורי לחלוטין.

 

הבנתי שבתחנה שתידלקתי הדלק מהול במים. יכול להיות שבגלל זה זה קרה?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

תדלק פעם כשהסוויץ' פתוח ותראה איך מד הדלק לא זז עד שפתאום הוא יתן קפיצה.

 

שעון הדלק הוא דיסרטי ולא אנלוגי כמו שהיה פעם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...