Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רישום חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני במייל של נענע

כיוונתי אותך כדי שתגיד לי איפה לחפש!

 

מומו,

 

הוא אמר לך לחפש מי ינענע אותך. (או שההיפך, הוא רוצה שאתה תגיד לו. בכל מקרה, זה נשמע רע).

פורסם
ככה אתם מקבלים אורחים?

 

אתה לא אורח, אתה בן בית.

 

במקום לחפור, קרא את השרשורים הדביקים שבראש פורום תמיכה טכנית. יש שם הסבר לפחות לאחת מבעיותך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש בעיות רישום על האימליים של וואלה ונענע מניסיוני האישי מכמה אתרים.

 

כנס ללוח הבקרה (בפורום) ושנה את כתובת הדוא"ל לזו של ספק האינטרנט שלך, והאימייל יגיע תוך דקה.

פורסם
יש בעיות רישום על האימליים של וואלה ונענע מניסיוני האישי מכמה אתרים.

 

כנס ללוח הבקרה (בפורום) ושנה את כתובת הדוא"ל לזו של ספק האינטרנט שלך, והאימייל יגיע תוך דקה.

גיא, אני נרשמתי לפורום דרך וואלה, ואין לי שום בעייה עם זה.

האמת שבעבר נרשמתי דרך אאוטלוק אקספרס, ששייך לנטוויזן, והיה לי הרבה בעיות עם זה, שיניתי לוואלה, ומאז אין לי בעיות יותר.

אך הגעגועים לעונה החדשה של 24, מצדיקה את יסורי קיפר סתרלנד.

קיפר השרשור שלך יבחר בוודאי לשרשור המבדח ביותר של הפורום.

ברכותי !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום :-)

 

"אאוטלוק אקספרס" זאת תוכנת דוא"ל מובנת של מערכת ההפעלה שמותקנת במחשבך, ואתה יכול להגדירה לכל ספק תוכן שאתה עובד איתו ("נטוויז'ן" במקרה שלך ושלי). אגב, אני עובד עם האאוטלוק של האופיס- יותר נוח וגם יש שם לוח שנה.

כשאני נרשמתי בזמנו לפורום דרך וואלה- האימייל פשוט לא הגיע, וגם למערכת של מועדון פיאט ואותו סיפור, אז ביצעתי שינוי לאימייל של נטוויז'ן והאימייל הגיע. ייתכן שהבעיה של וואלה נפתרה מאז.

פורסם

עם איזה שם משתמש ניסית להירשם ?

 

אם ניסית עם אותו שם משתמש, זה בעייתי כי הוא כבר תפוס.

או שתבחר בשם משתמש אחר, או שתיכנס למשתמש הקודם שלך ותשנה את כתובת הדוא"ל לכתובת החדשה שפתחת.

פורסם

נסיתי עם שם משתמש חדש פתחתי שם משתמש חדש עם מייל של ג'ימייל ועדיין לא נישלח לי כלום יש מצב שתיפתח לי שם משתמש ותאשר לי אותו ואח"כ אני ישנה את הסיסמא? כי כבר התיאשתי מלנסות לפתוח


×
×
  • תוכן חדש...