Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רישיון לאופנוע הוצאתי שנה שעברה בחודש 3 עד חודש 10 היה לי קטנוע

בקיצר יש מצב שנסעתי באדום אולי זה היה כתום לא סגור

והוצאתי החודש [ חודש ראשון] רישיון על אוטו ואני נהג חדש עדין באופנוע ובאוטו

ועדין לא הגיע כלום ואז שנסעתי "באדום" זה היה בחודש 9 אני מעריך

עם זה לא הגיע עד עכשיו זה אומר שהכל בסדר?

פורסם

לפי מה שהבנתי שאלתך היא אם לא קיבלת דו"ח עד עכשיו זה אומר שלא ישלח אליך נכון ???

ובכן דו"ח אמור להגיע בערך עד חודש אחרי העבירה ואם לא הגיע אליך עד עכשיו לא נראה לי שיש לך סיבה לדאגה .

אבל מצד שני תרשה לי לתת לך עצה קטנה : תאבד רגע מהחיים ואל תאבד את החיים ברגע .

יש לך אדום ? תעצור תמתין עוד חצי דקה ואל תסכן את עצמך .

פורסם

מטעויות לומדים, רק חבל שזה על חשבון אנשים תמימים כמוני, שבמקרה כזה אני חציתי צומת באור ירוק וקרתה התאונה.

יש טעויות, שפשוט לא צריכות לקרות ולא צריכים ללמוד מהם.

לגבי השאלה של מה יגיע הביתה: זה עשוי לקחת יותר מחודש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מטעויות לומדים, רק חבל שזה על חשבון אנשים תמימים כמוני, שבמקרה כזה אני חציתי צומת באור ירוק וקרתה התאונה.

יש טעויות, שפשוט לא צריכות לקרות ולא צריכים ללמוד מהם.

לגבי השאלה של מה יגיע הביתה: זה עשוי לקחת יותר מחודש.

 

 

צודק מאה אחוז אין בנאדם יותר צודק ממך ברוך ה' לא קרה איתי כלום ואני למדתי תלקח אני גם נהג חדש אתה מבין זה לא שיש לי ניסיון ...

 

זה קרה חודש 9 אנחנו כבר ב2 כמה זה יכול לקחת אתה אומר יש סיכוי יגיע משו ? והוצאתי רישיון לאוטו גם ולא אמרו לי כלום חודש שעבר הוצאתי

פורסם
אחי- לחודשים יש שמות.

חודש 9 זה ספטמבר (עם פ דגושה).

חודש 2 זה פברואר, וכיו"ב.

 

 

בסדר זה לא העניין עכשיו ..

אמרו לי שאין מה לדאוג כי גם עם היה מגיע משו ולא התקבל אז היו שולחים לי עוד אחד בלי שומקשר לראשון עם לא שלמתי וטיפלתי בזה משו כזה ..

פורסם

יש לך סיבה לדאוג, שהטעות הזו הייתה יכולה לגרום לך להיות מעורב בתאונה, כמו שקרה אצלי.

זה מעל לכל דוח/שלילה/מה שלא יהיה.

לעובדה שהוצאת רשיון לרכב לאחר המקרה, אין כל קשר/הבטחה שלא נתפסת על העבירה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש לך סיבה לדאוג, שהטעות הזו הייתה יכולה לגרום לך להיות מעורב בתאונה, כמו שקרה אצלי.

זה מעל לכל דוח/שלילה/מה שלא יהיה.

לעובדה שהוצאת רשיון לרכב לאחר המקרה, אין כל קשר/הבטחה שלא נתפסת על העבירה.

 

 

בסדר מה שקרה קרה ואת מה שקרה אי אפשר לתקן אתה לא יודע את זה

וזה לא בטוח אדום מלא יש מצב נכנסתי לצומת בכתום

ועם זה לא הגיע עד היום זה אומר שזה לא יגיע לא ?

פורסם

אני אומר שאפשר לתקן, אנחנו נמצא מכונת זמן ונחזיר אותי לפני התאונה, גם הנהגת שנכנסה בי לא בטוחה שהיא בכלל הייתה במקום.

אני גם אומר שאם אתה לא מפסיק לנדנד לגבי קבלת דוח על חציית הצומת, אני אישית בא אליך הביתה עם רגל שבורה ודואג לך לדוח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מזכיר לי את השאלות בעיתוני הנוער:

אני וחברה שלי שכבנו בלי קונדום- יש סיכוי שהיא בהריון?

 

פותח השרשור:

יש עדין סיכוי שיגיע דו"ח אם היתה שם מצלמה, הוא קטן אך עדין אפשרי.

בנסיבות העניין מה זה משנה?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

טוב רק בשביל שתפסיק לחזור על השאלה שלך:

המצלמה מצלמת רק אחרי שנייה שהרמזור אדום.

היית צריך לראות פלאש מאחוריך.

אם ראית פלאש הכל עדיין פתוח ויש מצב שתקבל את הדו"ח.

אל תיסע יותר באור אדום ותעשה יותר טוב לך ולכולם.

מקווה שאת הלקח שלך למדת גם בלי הדו"ח שמצורף אליו.

×
×
  • תוכן חדש...