Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אני צריך לעשות בשביל להתחיל להגביר אקטיבית את הקומפוננט שלי

דוטק אוביישן כרגע יש לי מגבר של קיקר zx350.4 מה אני צריך בשביל להתחיל

להגביר אקטיבית?

ומונו של סאן דאון 1000 לא יודע אם זה משנה משו (אבל פרטים)

ור"ד של פיוניר dvhp6050ub

 

עוד מעט אני רוכש קומפוננט לאחורהה אז אני רוצה את הקרוס הפסיבי של הדוטק והטוויטרים שלהם

ואז אני יתחיל להגביר אקטיבי את הקומפוננט הקדמי כי שמעתי שזה משנה הרבה באיכות.

 

תודה רבה

פורסם

אתה צריך פרוססור או HU שתומך ב3WAY אקטיבי כדי לבצע את החיתוכים

או לחילופין מגבר עם קרוס באנד-פס (לדעתי סאנדאון 4 ערוצים מכיל כזה)

פורסם

אממ hu כמו אלפיין 9855 או פיוניר 880prs?

ואני יצטרך עוד מגבר כי נראה לי 50 60 רמס לטוויטר זה מטורף?

וישרוף לא הקיקר יהיה טוב לוופרים יותר נכון מידים

ועוד מגבר לטויטרים אני צודק?

פורסם

יש דבר כזה הנקרא GAIN, תנסה זה מגניב ;).

חסר לך קרוס אקטיבי סה"כ.

לפי דעתי , אם התקציב שלך נמוך יחסית לשדרוג, תתחיל בלשדרג את הטויטרים לMT22.

ואח"כ תוסיף קרוס אקטיבי , אם זה בר"ד או חיצוני ותעבור לבי אמפ.

 

 

סטס.

פורסם

מה GAIN פעם ראשונה אני שומע על זה מה איפה זה נמצא:///?? על הסאבים?

 

חיצוני זה פרוססור לא? עדיף פרוססור על ר"ד לפי מה שאני חושב

 

אבל אז אני יצטרך להביא פרוססור של פיוניר או כול פרוססור יתאים לי ?

 

אני וקרוס אקטיבי חברים רחוקים לא ראינו אחד את השני בחיים.

פורסם

אני רוצה להשאיר את הhu שיש לי כרגע מפני שהוא דוידי

ולהוסיף לו עוד hu עם כניסת אוקס ולחבר את הדודי אליו כשאני ירצה סרט

אני פשוט יעביר אוקס יש אוקס באלפיין 9855 או פיוניר prs880 ?

ידוע לך?

 

ראיתי פה אצל מישו למכירה את הפיוניר שכחתי מה השם שלו

 

מכיר את הפיוניר הנ"ל?

שמעתי בסך הכול שהוא מכשיר מאוד מתקדם

פורסם

המגבר הנוכחי יספיק לסט הקדמי שלך ויעשה עבודה יפה.

 

רצוי או לרכוש קרוס אקטיבי 3WAY שיש לו כפתור 10X שמכפיל את נקודת החיתוך בעשר ואז זה מתאים לטוויטרים - זה בערוץ הקדמי, בערוץ האחורי אתה תגביר את המידבאסים ואת הסאב אתה יכול להגביר על הערוץ של הסאב או על יציאה נפרדת בHU אם יש.

 

אפילו קרוס אקטיבי פשוט וזול כמו לאנזר X6 יעשה את העבודה.

 

אבל פתרון יותר טוב ויותר איכותי יהיה לרכוש באמת HU עם יכולות 3WAY כמו הPRS880 או ה9855 שהזכרת.

 

אם אתה לא כל כך רוצה לרדת מהDVD - אולי עדיף באמת שתמצא איזה קרוס אקטיבי וזהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין לי בעייה למכור את הדוידי הזה הוא עלה לי 2000 שקל להחזיר אותו למוכר לקחת ממנו איטום

+דוידי פשוט ב700 שקל עם יציאה אחת מהיציאה אחת לחבר לר"ד המתקדם לאוקס

וזהו כשאני ירצה דוידי פשוט להחלף לאוקס ויש דוידי .

זאת המחשבה שלי

 

רגע עם אני רוצה אקטיבי זה מנטרל לי את היציאה האחורית ?

אצלי באוטו בלי אלמנט מאחורה יש חלל ריק

פורסם

את האלמנטים האחוריים תגביר על המגבר הפנימי של הרדיו דיסק עצמו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אהה הבנתי אבל האלמנט מאחורה לא יהיה מושפע כתוצאה מהחיתוכים שביצעתי

ליציאה האחורית כי הרי היציאה האחורית ב3way תיהיה למידבאסים

והמכשיר יהיה חתוך בתדרים מסוימים ואם אני יחבר מהמגבר הפנימי

זה לא יהיה חתוך לפי איך שחתכתי ל3way?

 

אם לא הבנתה אותי תגיד :/

×
×
  • תוכן חדש...