Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהיא מניעה (עם לחיצה על הגז) הסל"ד נופל מיד, המכונית "מגמגמת" ונכבית

בעבר השארת הסל"ד על כ 2500 לכמה דקות וחימום המנוע עזר, עכשיו לא משנה לה כלום - היא נכבית ברגע שהרגל עוזבת את הגז.

 

רעיונות?

פורסם

נשמע כמו אימובילייזר.

יכול להיות גם חיישן זרימת אוויר לא תקין. נתק אותו וראה אם הבעיה עוברת, אם לא זה לא זה.

נדלקת מנורת check engine?

פורסם

מדובר במנוע 1800 אוטומט, היא עם 145 אלף וטיפול אחרון היה לפני 5000 ק"מ

לא נדלקת כל נורה ואין כל חיווי או רעשים (מלבד הרעש המעצבן של הגמגום כשהסל"ד נופל)

 

אם הבעיה היתה אימובלייזר האם היא לא היתה מתניעה בכלל?

איפה ומה נמצא החיישן זרימת אוויר?

פורסם

אם האימובילייזר מנתק אספקת דלק אז הרכב יעבוד לכמה שניות וייכבה.

חיישן זרימץ אוויר מותקן על צינור היניקה בין הפילטר למצערת

פורסם
אם האימובילייזר מנתק אספקת דלק אז הרכב יעבוד לכמה שניות וייכבה.

חיישן זרימץ אוויר מותקן על צינור היניקה בין הפילטר למצערת

טוב, אני מאד מקווה שזה לא משהו כמו אימבולייזר

איך אפשר לבדוק בעצמך שמא התקלה בחיישן זרימת האוויר? או שבכלל לא כדאי לנסות לבדוק זאת עצמאית?

 

אגב, המעניין הוא שבתחילת התקלה אתמול הנעתי את המכונית, נסעתי איתה מעט עם לחיצה על הגז ואז, כיוון שהייתי צריך לפנות ימינה בצומת, הורדתי את הרגל מהגז ואז היא השתנקה ונכבתה.

הצלחתי לשלב לרוורס ולקחת אותה אחורה בחזרה לחניה ושוב, כל עוד הרגל היתה על הגז היא היתה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...