Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים

ברשותי הונדה סיויק 2002 1.6 אוטומט מטופלת בחברה -מוסך ארז חיפה מאז ומתמיד.

שמן גיר הוחלף ב60000 כעת הק"מ על 95000

התחילה לי תופעה במהלך נסיעה המורגשת בגיר האוטומטי

כאשר הרכב קר-כלומר טרם הגיע לטמפרטורת עבודה

התופעה היא:במהלך הנסיעה במעבר ההילוכים בין שני לשלישי כאשר המד סיבובי מנוע עולה מ3000 ל4000 ברגע שאמור להתחלף ההילוך במקום שמד סיבובי המנוע ירד ל3000 הוא עולה ל5000 ורק לאח מכן ההילוך מתחלף ומד סיבובי המנוע יורד שוב

 

כאשר הרכב מגיע לטמפרטורת עבודה התופעה אינה קיימת כלל

אני חושד שיש להחליף שמן גיר-

שאלותי הם:

האם הנ"ל נקרא גיר מחליק

האם החלפת שמן תפתור את הבעיה

האם זה גם קשור לחיישן מהירות

האם בעזרת התחברות למחשב יש קוד לתקלה זו

האם קיים מחשב גם לגיר

 

ולמה רק כאשר המנוע קר התופעה קוראת

אציין כי הוספתי כי היה חסר לפני 10000 ק"מ בערך 400 מ"ל של שמן גיר מסוג DEXRON3 -זה לא השמן המקורי אבל הסוג שרשום בספר רכב שניתן להוספה בעת ברירת מחדל.

אם יש עוד כיוונים המלצות אשמח לקבל

תודה

פורסם

הייתי מציע לך לבדוק בצורה הבאה;

מקם את ידית ההילוכים במצב הכי נמוך בתיבת ההילוכים שלך (L או 1) והתחל נסיעה.

כשמגיע זמן ההחלפה האופטימלי, תעלה אתה את ההילוך, כך עד ההילוך האחרון. תראה אם יש שינוי כלשהו.

×
×
  • תוכן חדש...