Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנחנו "אוהבים"שוטרים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיימי אם התגובה שלך היתה עניינית -ניחא.

מה ההקשר שלה להודעה שלי או לתגובות? לך פיתרונים.

לידיעתכם הייתי שוטר במשך 5 שנים. גם בשירות היינו צוחקים על תת הרמה של שוטרי התנועה..

פורסם
חיימי אם התגובה שלך היתה עניינית -ניחא.

מה ההקשר שלה להודעה שלי או לתגובות? לך פיתרונים.

לידיעתכם הייתי שוטר במשך 5 שנים. גם בשירות היינו צוחקים על תת הרמה של שוטרי התנועה..

 

אולי דווקא אחרי הוידוי המתנצל שלך בא המקום להזכיר שאני דווקא לא הייתי שוטר וגם אינני עכשיו.

אחרי ובמקביל לעיסוקים אחרים שעשתי בחיי אני גם מתנדב במשטרה וכפי שכבר אמרתי בעבר, אחת הסיבות שלי ושל מתנדבים אחרים היא דווקא לבקר את המשטרה מבפני.

לא בפרהסיה מול משתוללי כביש זבי חוטם.

פורסם
משתוללי כביש זבי חוטם.

 

האמירה הזו מהווה לעניות דעתי עבירה על כללי הפורום (סעיף 4), ומחייבת טיפול הולם. כמו שנאמר "מי שעובר על כללי הפורום, סופו שיעבור על המהירות המותרת".

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לפי דעתי, המקרה הזה פשוט בדיחה.

 

תבקש להשפט ולא רק שתזוכה, אני מאמין גם שהשופט יצחק על השוטר, אחרי שהוא יסיים לנזוף בו, על בזבוז הזמן הכ"כ מיותר.

פורסם
האמירה הזו מהווה לעניות דעתי עבירה על כללי הפורום (סעיף 4), ומחייבת טיפול הולם. כמו שנאמר "מי שעובר על כללי הפורום, סופו שיעבור על המהירות המותרת".

נמאס לי מזה שאתה כל הזמן אומר לי מה לעשות. פרינציפ עכשיו אני לא עושה עם זה כלום.

 

 

 

 

טוב, נכנעתי. אני אעשה משהו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...