Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כמו שחלקכם כבר יודעים אני באמצע שדרוג שמתבצע לאט לאט בגלל חוסר זמן.

צריך את העזרה שלכם לבחירה אחרונה של המיד וטויטר.

כרגע עומד ההיברד 6 עם MT23.

 

על המידבאס הייברד אני סגור,הרבה יותר אהבתי אותו מהאילייט משום מה.

האילייט לא התנהג משהו בדלת אטומה.

 

עכשיו , שמעתי מס' פעמים את הsupremo picolo , וממש אהבתי אותם, בנוסף אני מעדיף אותם על הסופרימו הגדולים בגלל הגודל.

העיניין הוא שלא שמעתי את ההיברד משודך לפיקולו,מה אתם חושבים?.

האם ההבדל יהיה גדול בין השילוב הנוכחי לבין השילוב עם הפיקולו?.

 

תודה,סטס.

פורסם

לגביי המידבאס ההייבירד יש לו מידבאס טוב אבל כמו כול המורל שמיועדים לעבוד בתיבות קטנות 7-8 ליטר תצטרך בנייה בדלת של מאיין תיבה יצוקה.

אני חושב שהאלייט יותר טוב עם התקנה טובה כמובן למרות שגם ההייבריד טוב

הפיקולו הוא מצויין והשידוך הוא טוב מאוד (לא אמשיך לדבר עליו כי יש לי כזה למכירה)

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

בקשר להייבריד,הוא יכול לעבוד בצורה מאוד טובה בדלת אטומה הייטב ולא רק בתיבה וזאת מתוך ניסיון אישי ושמיעה של כמה וכמה רכבים.

פורסם

תודה על התשובה,

גם בנפח תיבה אהבתי יותר את ההייברד,כנראה המיד קלע בול.

או יותר נכון לבינתיים.

כנראה בכל זאת אבנה תיבה למידים,נראה איך ילך.

גם מורל עצמם דיי בטוחים כי מיד ההיברד טוב יותר :| .

 

האם קיים כזה הבדל רציני בין הסופרימו לפיקולו?,ערכתי חיפוש.

במקום אחד אני שומע שהסופרימו טובים יותר ובמקום אחר דווקא להיפך.

 

שוב תודה,סטס.

פורסם

טויטר קצת קשה לשמוע,הוא דורש את ההגברה שעומדת אצלי ברכב ואת הכיוונים שלוקחים דיי הרבה זמן.

לכן מה שלא אעשה לא אשמע אותם אפילו ב50% מאיך שהם יהיו אצלי.

טויטר הוא אלמנט שמושפע ממלא דברים.

 

תודה על העזרה,אשמח לתגובות נוספות .

 

סטס.

פורסם

שלומי, ההייבריד אינו דורש נפח קטן לעבודה בו, ונשמע נהדר בנפח דלת [נהדר עוד יותר בדלת אטומה היטב].

 

גם האילייט, אותו היצרן מצהיר כי דרוש לו נפח קטן, נשמע מצוין בנפח דלת [אטומה היטב], מנסיון של רבים.

פורסם

shorlakk - אתה צודק,אך כמה אטימה שלא תעשה,בכל מקרה לא תקבל תוצאה כמו מתיבה מותאמת.

לא מהייברד ולא מהאילייט.

 

סטס.

פורסם

לא שמעתי הייבריד בתיבה קטנת נפח, אני רק יודע שאין דרישה כזו, והוא נשמע נפלא בנפח דלת.

לגבי האילייט זה משהו אחר, כי שם מורל מציינים בפירוש [רק עכשיו התחילו בלימיטד אדישן לכתוב זאת] את הנפח הטן והרצוי.

אך כפי שכתבתי, אילייט בנפח דלת אטומה נשמע בהחלט מצוין.

 

צביקה.

פורסם

לי היה את האלייט בדלת רגילה ללא תיבות והוא נשמע מעולה ביחס לאלייט. לגבי תיבה - כנראה שזה יכול לשפר אותו.

המורל הייבריד גם יתן תוצרה מוצלחת ללא תיבה. ובלי קשר , ברוב המקרים בניה של תיבה בנפח הדרוש לאלייט\לימיטד עולה לא מעט ובמקום לקנות מידבאס ואז להשקיע כסף בלעשות לו בניה עדיף פשוט לקנות מידבאס טוב יותר שמותאם לדלת ובמחירים של האלייט+בניה ועל אחת כמה וכמה במחירים של הלימיטד עם או בלי בניה יש אופציות עדיפות לדעתי . המורל הייבריד דווקא נותן תמורה טובה מאוד והוא אכן מומלץ.

 

לגבי הפיקולו והסופרימו - זה נכון מה שאמרת , קשה מאוד להשוות ביניהם ולהקיש מתוך שמיעה מה טוב יותר. אני יכול להגיד שאני אישית ניתקלתי ביותר מערכות שבהם התרשמתי מהסופרימו מאשר מערכת עם הפיקולו. למרות ששניהם תהיה בחירה מצויינת והיתרון בקומפקטיות של הפיקולו הוא לא זניח.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...