Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] טויוטה פריוס דור 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחר שזכינו לראות כמה תמונות ריגול שטופטפו בחודשים האחרונים, הודלפו סופסוף מספר צילומים "רשמיים". אמורה להיות מושקת בינואר בתערוכת דטרויט, העיצוב עדיין קצת מוזר אבל בכל זאת עדיף לטעמי מהדור הנוכחי:

 

9452_large_prius01.jpg

9453_large_prius02.jpg

9454_large_prius03.jpg

 

 

http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=13214

פורסם

לגבי המנוע - הפריוס החדשה תצויד במנוע 1.8 לעומת 1.5 בנוכחית, בהספק 100 כ"ס לעומת 75 בנוכחית, ותהיה עוד יותר חסכונית מהנוכחית.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

  • אחראי פורום
פורסם

ראיתי את התמונות מהמקור שלהן וזה עדיין פוטושופ חובבני ביותר.

קבל דוגמאות: - הפנסים בין תמונה 1 לתמונה 2 - שונים לחלוטין!

- בתמונה 2 ה"תלת מימד" שטוח לגמרי - הגריל בלי עומק, הכאילו מתזי פנסים מודבקים.

ועוד פיקשושי נפח ותאורה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא מבין מה אתם רוצים, הפריוס הקודמת הייתה מכונית נאה מאוד והרכב הזה פשוט מערבב את החזית של האוריס יחד עם פנסים חדשים (שלא נראים מי יודע מה).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

היה בכלל דור שני?

1.8 100 כ"ס? יפה מאוד טויוטה.

 

אני לא מבין למה הם חייבים לעצב את הרכב בצורה כאילו עתידנית. בועה דיי לא נאה.

למה הוא לא יכול להראות כמו קורולה רגילה? לא שזה שיא היופי, אבל בכל זאת.

!AWDSOME

  • אחראי פורום
פורסם
היה בכלל דור שני?

1.8 100 כ"ס? יפה מאוד טויוטה.

 

בסגנון המנועים האמריקאים העתיקים שמ-7 ליטר הוציאו 15 כ"ס.

הדור הראשון הצליח להיות אפילו יותר מכוער מהבאים בתור.

הפריוס נראית מסורבלת וכבדה, בדיוק ההיפך ממה שרכב כזה אמור לשדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
פוטושופ ליגה ז'.

סוג ז זה אנדרסטייטמנט

תמונות 1 ו2 שונות לחלוטין.

בתמונה 1 רואים את הגג כאילו נחתך באמצע(אפילו לחתוך תמונה כמו שצריך הם לא יודעים)

גם בסביבת הנהג רואים שבשביל לראות משהו נצטרך להיות 2 מטר כל אחד בשביל לראות משהו כי הכסא דבוק לגלגל..

פורסם
היה בכלל דור שני?

1.8 100 כ"ס? יפה מאוד טויוטה.

 

אני לא מבין למה הם חייבים לעצב את הרכב בצורה כאילו עתידנית. בועה דיי לא נאה.

למה הוא לא יכול להראות כמו קורולה רגילה? לא שזה שיא היופי, אבל בכל זאת.

 

צודק 100%^

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם
היה בכלל דור שני?

1.8 100 כ"ס? יפה מאוד טויוטה.

 

 

לא היא דור רבעי ביכלל פשוט הדור הראשון לא נימכר בשום מקום חוץ מיפן והדור השני לא נימכר בארץ

והוא ניראה כך http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Toyota-Prius.jpg

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

×
×
  • תוכן חדש...