Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגת מבחן בלנצ'יה דלתא החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאריס חוגגת. המונדיאל ל'אוטומוביל מושך אליו אלפי מבקרים, חוצות העיר ומנהרות המטרו מקושטים באין ספור כרזות - ואפילו מזג האויר האיר פנים.

התערוכה עצמה היתה מעניינת - כתמיד. וכתמיד הציעה מגוון אטרקציות, לרבות נסיעות מבחן.

נהגתי במספר מכוניות, שחלקן נעדרות מהשוק המקומי, אך בחרתי להרחיב על לנצ'יה דלתא, לאור היעדרותה הכאובה של לנצ'יה מכבישינו - ודיונים רבים בפורום זה לגבי עתידה הלוט בערפל, בפרט לאחר חשיפת האוסף הפרטי והמרשים של היבואן הקודם.

יהיה מי שיפתור את דלתא החדשה באמירה שזו בסה"כ פיאט בראוו עם בסיס גלגלים מתוח. השתיים חולקות את רוב מכלוליהן, כמו גם את הארכיטקטורה הבסיסית של לוח המחוונים. יכול להיות. אך באמירה זו ניתן להתייחס גם למוצרים רבים של קונצרן VAG - ואין זה כך. הניואנסים, הם שאחראים על החויה. הם אלו שגורמים לכך שגולף מרגישה שונה מ-A3 ששונה מאוקטביה ששונה מליאון - כאשר כל הארבע חולקות פלטפורמה ואת רוב המנועים שבהיצע.

לנצ'יה דלתא החדשה היא כמעט לנצ'יה אמיתית, מאחר והיא עושה את הדברים אחרת - ומותירה אותך עם טעם של עוד. היא נראית שונה, אפילו חריגה. אלא שכולה אומרת טעם טוב ואלגנטיות, גם בפנים. לוח הבראוו עבר שידרוג במראה ומוקף בחומרים איכותיים בחלל תא הנוסעים, בפרט כשמדובר באלקנטארה האופציונאלית. איכות הבנייה מרשימה, הישיבה נוחה והמרווח מרשים במיוחד, מה שלא מפתיע כשמביאים בחשבון בסיס גלגלים של 2.7 מטר. המושב האחורי מתכוון גם הוא בזווית המשענת, כך שדלתא החדשה היא מכונית לנוסעים לא פחות מלנהג. לימוזינה למעמד הביניים.

נהגתי בשתי גרסאות ה-1.4 טי-ג'ט(בנזין). ה-120 כ"ס מרגישה לא יותר ממספקת על 1320 ק"ג, ה-150 כבר מספקת דחף בריא, עם 8.7 שניות למאה - ותגובה מידית ללחיצה. שני המנועים גמישים - ומשולבים לתיבות ידניות חלקות בעלות ששה הילוכים.

כך שבדומה לבטא ודלתא זצ"ל, השימוש במנועי פיאט בדלתא החדשה לא עשה רע לאף אחד. ואם בבטא עסקינן, דלתא החדשה מזכירה במשהו את המכונית ההיא דווקא; השילוב של נוחות נסיעה טובה והתנהגות בטוחה ומהנה. על גלגלי "16 הסטנדרטיים, נוחות הנסיעה מצויינת אך ההגה החשמלי מציע עירפול והתחושה הכללית היא של חוסר דיוק. עם גלגלי "17 האופציונאליים, נוחות הנסיעה נפגמת אך במעט, ההגה משדר לפתע אוטוריטה - ותחושות טובות של פידבק ודיוק מגיעות מלמטה.

בואו לא נטעה. דלתא החדשה היא לא אינטגרלה. מאידך, גם דלתא GTie ו-HF טורבו אינן אינטגרלה, קל וחומר ה-1.3. דלתא החדשה מציעה ניהוג מהיר וזורם במיטב מסורת מכוניות הסאלון של לנצ'יה, דואגת לפנק את נהגה ונוסעיה ומצויידת באפקט הגעה מרשים. ריבוי אפשרויות הצביעה והמשחק בין גווני גג/מרכב מאפשר לכל אחד "לתפור" מכונית לטעמו, בדומה למיני ולפיאט 500 - וזה בהחלט מבורך.

למען הגילוי הנאות, אינני בעלים של לנצ'יה, אך יש בי אהדה רבה למותג. זכיתי לנהוג במגוון דגמים, למן הפולביה, הפלאביה והגמא וכלה בת'זיס. מכולן נהניתי במידה זו או אחרת, האינטגרלה היתה משהו אחר לגמרי. מרגיזה אותי היעדרותו של המותג מאולם התצוגה(השומם) ביגאל אלון. דלתא החדשה, מכונית מבטיחה ולא יקרה ראויה להיות מוצגת שם, בגאון.

 

ולאלה מכם שאינם מכירים, חפשו את עמוד הבית של דלתא החדשה ב- WWW.LANCIA.COM

 

שבת שלום,

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

סקירה נחמדה. לי לא יצא לנהוג בדלתא אבל ישבתי בתוכה וההתרשמות הייתה חיובית. אם היא גם נוסעת טוב (במנוע 1.4 טורבו 155 כ"ס כמו שיש במיטו) אז כנראה שמדובר במכונית טובה בהחלט, ברגע שמתגברים על העיצוב הלא שגרתי (אני אהבתי מאוד).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני דווקא הייתי שמח לעשות נסיעת מבחן על דגם הדיזל... ז"א בי-טורבו דיזל עם 190 כ"ס :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לנסוע עליה לא ייצא לי אבל במציאות היא נראית שונה ומאוד מעניינת. אהבתי מאוד את העיצוב הבלתי שגרתי (במיוחד בצבע הקרם בו הייתה מכונית ההדגמה כאן בברלין).

Veni Vidi Vici

פורסם
סקירה נחמדה. לי לא יצא לנהוג בדלתא אבל ישבתי בתוכה וההתרשמות הייתה חיובית. אם היא גם נוסעת טוב (במנוע 1.4 טורבו 155 כ"ס כמו שיש במיטו) אז כנראה שמדובר במכונית טובה בהחלט, ברגע שמתגברים על העיצוב הלא שגרתי (אני אהבתי מאוד).

 

אם במי.טו עסקינן, קשה היה להתעלם מעיצובה האלגנטי של האלפא הקטנה, בין אם באדום מיטלי רושף או בלבן אנונימי.

לא נהגתי במי.טו - היא בהחלט מסקרנת אותי, אלא שלא רחוק משם עמדה לה 500 אבארט' SS; אותו מנוע, עם 160 כ"ס על משקל של 1025 ק"ג(120 פחות ממי.טו טורבו). אפורה, עם גלגלי "17 לבנים ומראות אדומות, הפיאט הקטנה מיגנטה אותי לחלוטין. אם יש מכונית שמאוד בא לי לנסות, לאחר הקופר S בה נהגתי לאחרונה, הרי שזו האבארט' SS.

 

בקיצור, לאחר שנים של משבר ואי ודאות, טוב לראות את המותגים ה"עממיים" של איטליה מגלים את עצמם מחדש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא נהגתי על ה-SS, אבל נהגתי על 500 אבארת' רגילה, ואפילו במקביל למיטו 1.4 טורבו, כך שבסיס להשוואה יש ויש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא נהגתי על ה-SS, אבל נהגתי על 500 אבארת' רגילה, ואפילו במקביל למיטו 1.4 טורבו, כך שבסיס להשוואה יש ויש...

 

כולי אוזן (חבל שאין סמיילי מתאים)...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תודה על הסיקור.

 

אני אישית לא סובל את הדלתא החדשה - נתקלתי בכמה בפראג ובפרנקפורט - היא פשוט מכוערת.

מבפנים היא נראית ומרגישה בדיוק כמו הבראבו החדשה, אין שום תחושה של אקסטרה איכות והקפדה.

 

לא נהגתי בה (רק ישבתי), אבל נהגתי בבראבו החדשה - ואני מאמין שהן זהות מבחינת תחושות (אותה מערכת היגוי, אותם מתלים).

הבראבו די נעימה ונחמדה לנהיגה.

הקלילות של ההיגוי בלתי נסבלת ובלתי נעימה בעליל והיא מקלקלת כל חלקה טובה.

הנוחות נסיעה טובה עד מאוד (בכבישים הסופר איכותיים בגרמניה).

 

כתבתי עליה לפני חודש :-)

אחרי שבוע ו-1400 ק"מ על בראבו 1.6 16V מולטיג'ט 120 כ"ס (דנדשה לחלוטין. נמסרה לנו עם 21 ק"מ) - אני חייב לציין שהתרשמתי ממנה לטובה.

עולם אחר ממה שהורגלנו מפיאט.

מצער מאוד שהיא אינה מגיעה ארצה, אני הייתי קונה אחת - 1.6 16V מולטיג'ט 150 כ"ס :-P.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כולי אוזן (חבל שאין סמיילי מתאים)...

 

זהו, שאני בדיוק שוקד על הכתבה ל-500 אבארת' עבור מגזין אוטו בו אני כותב, כך שאני די מנוע מלהרחיב עליה. על המיטו תוכל לקרוא בגיליון של החודש (יצא כבר) ובכל מקרה אני יכול לומר ששתיהן מהנות מאוד בצורה זו או אחרת, גם אם לא לחלוטין ספורטיביות מבחינת יכולת הניצול וההנאה של הנהג המיומן. אבל בהחלט יש קסם כלשהו ב-500 שמשך אותי אליה יותר. אני חושב שזה גם נובע מהעובדה שבעוד שהמיטו (שמבוססת על הגרנדה פונטו) מאוד הזכירה לי את ה-147 מבחינת האלפיסטיות שלה, ה-500 בכלל לא הזכירה את הפנדה, כמעט בשום צורה (למעט דברים מובנים מאליהם - פרופורציות, תכנון בסיסי של הפנים). כלומר ה-500 הרגישה יותר מיוחדת. וביחד עם העובדה שהיא נראית פשוט מגניב זה בפירוש עשה רושם טוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זהו, שאני בדיוק שוקד על הכתבה ל-500 אבארת' עבור מגזין אוטו בו אני כותב, כך שאני די מנוע מלהרחיב עליה. על המיטו תוכל לקרוא בגיליון של החודש (יצא כבר) ובכל מקרה אני יכול לומר ששתיהן מהנות מאוד בצורה זו או אחרת, גם אם לא לחלוטין ספורטיביות מבחינת יכולת הניצול וההנאה של הנהג המיומן. אבל בהחלט יש קסם כלשהו ב-500 שמשך אותי אליה יותר. אני חושב שזה גם נובע מהעובדה שבעוד שהמיטו (שמבוססת על הגרנדה פונטו) מאוד הזכירה לי את ה-147 מבחינת האלפיסטיות שלה, ה-500 בכלל לא הזכירה את הפנדה, כמעט בשום צורה (למעט דברים מובנים מאליהם - פרופורציות, תכנון בסיסי של הפנים). כלומר ה-500 הרגישה יותר מיוחדת. וביחד עם העובדה שהיא נראית פשוט מגניב זה בפירוש עשה רושם טוב.

 

תודה, אשמח לקרוא.

אגב, ביו-טיוב ניתן למצוא מספר כתבות שנעשו על האבארט' הקטנה בעת השקתה(נדמה לי שבמסלול באלוקו). יחסית למכונית עם ESP שלא ניתן לניתוק, המכונית "מענטזת" לא רע בכלל, מה שמצביע על ESP ליברלי למדי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...