Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיאוריה על רכב,תופס על קטנוע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.עם יש לי תיאוריה על רכב אני לא צריך לעשות גם תיאוריה לקטנוע? (וההפך?)

2.איזה דרגת רישיון של אופנוע באה אחרי 125 סמ"ק ומאיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד עלייה והטסט מתי?

3.כמה שיעורים צריך על אופנוע מעל 125?

4.עם יש לי רישיון ותיאוריה על 125 האם אני אמור לעשות פחות שיעורים על הדרגה שמעל?

5.האם כדי להוציא רישיון על 125 סמ"ק עכשיו שאני בגיל 17 או לחכות עוד כמה שנים ולעשות על נפח גדול יותר?

פורסם
1.

5.האם כדאי להוציא רישיון על 125 סמ"ק עכשיו שאני בגיל 17 או לחכות עוד כמה שנים ולעשות על נפח גדול יותר?

 

אתה לא יכול להוציא ישר רישיון לA1, כי צריך שנה ניסיון על כל דרגה.

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם
לא שמעתי על זה שצריך וותק כדי להוציא רשיון A1 ,אשמח אם תאשר לי את זה ממקור כלשהו.

 

גם אני לא שמעתי על דבר כזה...

למישהו יש איזה מקור שאפשר לברר את השאלות שאני מעוניין בהם?

×
×
  • תוכן חדש...