Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורט מוטורי ישראלי - בימי שישי


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרעיון בכתבה הבאה יכול להיות פופולארי מאד ויכול להיות שגם יזכה להרבה ביקורת, אבל לדעתי כעת זה הזמן להעלות ואולי גם לקבל את דעתי ולעשות את הצעד הזה, ההחלטה הזו לקראת עתיד נעים יותר וטוב יותר, לפחות לבעלי המשפחות שבינינו.

 

בואו נשמע אתכם

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פוסל על הסף למעט אירועים מרובי סטייג'ים

הדבר גם נלקח בחשבון בזמן העברת חוק הנהיגה הספורטיבי בכנסת והמרתונים של שיחות ושכנועים של החכ"ים שומרי המסורת.

אנו דרשנו בתוקף לא להכניס זאת כתנאי לתמיכתם בחוק,ולשמחתי יו"ר ועדת הכספים דאז אמנון כהן (ש"ס) על מנת לא להחליט בסוגייה זו ,העביר את הנושא לוועדת החינוך בראשותו של אברהם פורז וכל השאר הסטוריה.

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

 

הרעיון יכול להיות טוב רק במידה ויהיו ראליספרינט, ראליקרוס, או כל אירוע שלא ידרוש מהמשתתפים להגיע יום קודם. במידה כמו שדני כתב יהיה ראלי של 90 קמ שלבים מהירים ביום שישי המשתתפים יהיו חייבים להגיע ביום חמישי לעשות את סימוני הדרך + הקטעים המהירים, אוווווו שהאירוע יתחיל ב5 בבוקר ויסתיים ב 8 בערב שישי, אחרת אני לא רואה אפשרות שהוא יצא לדרך. בואו לא נשכח שהיום רוב האימונים היו בדרום ויש גם קבוצות שמגיעות מהצפון, ולכן האפשרות האחרת שמגעים ביום שישי מתארגנים, מבאים את המכוניות ומכנסים אותן לחניון ששמור כל הלילה עלידי מרשל, עושים את הרישום בכלי רכב פרטיים, וחוזרים למחרת לתחילת המירוץ.

 

הנשיכו לנהוג בזהירות זלמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום

 

כמובן שמדובר בארועים שמעשית יכולים להתקיים ביום אחד ויחיד דוגמת הארועים שהיו עד היום בארץ.

הרי בסופו של יום, כמה מרוצי ראלי "גדולים" יהיו בארץ ? 2-3 ואולי ארבעה בשנה . כלכלית כמעט אף אחד לא יוכל לעמוד ביותר מזה.

 

הרעיון שמאחורי זה הוא שגם אם האישה (שיודעת שאני "חולה" ) לא כל כך אוהבת את העיסוק, עדיין היא תקבל את המשפחתיות בשבת, ושוב, בואו נחשוב גם על הציבור הדתי.

 

עכשיו גם מותר לי לגלות שקיבלתי לאחרונה פניות רבות מאנשים בעלי זיקה דתית ושאלו מדוע בעצם לא לעשות זאת, כמו שכתבתי, ולו רק בכדי שעוד אנשים יוכלו לראות את המרוצים שלנו, שעד עכשיו הם מנועים מכך.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום דובי

שבת שלום כולם

הרגע חזרנו מתעוד וצילום של מרוץ הניווט בטל שחר...

היה מעניין ורבגוני, אך על כך בפוסט אחר ובקרוב הכתבה ב - isramotor.tv

 

הרעיון לערוך ארועים בימי שישי בלבד, נדון והועלה על ידי רבים

הנפת הדגל על ידי דובי הינה צעד אמיץ והכרחי אשר לתקוותי האישית יזכה לחיזוקים מהשטח

ארועים חד יומיים הם ארועים מתבקשים במדינתנו ובהיקף הספורט המוטורי בארץ גם מספיקים בהחלט.

כמי שלוקח צד בעניין שידורי הספורט, אני חייב לציין שמעבר לארוע חד יומי (בין אם שישי, שבת או כל יום בשבוע) הופכת משימת הצילום והשידור לכמעט בלתי אפשרית וגם פה, ליקרה מאד. הפקה טלוויזיונית לא משנה היקפה היא יקרה ומורכבת...

 

ימי שישי הם ימים נעימים לצאת וגם ככה הם בלתי נסבלים בעיר, פקקים, לחץ, עשן, כולם ממהרים... בואו נצא להנות מראלי איכותי...

תומך ברעיון, הבנת כלל תושבי ישראל היא המפתח להצלחתנו כמדינה בכלל ובנושא זה בפרט...

פנו אלי דתיים רבים או בעלי זיקה משפחתית/יהודית בנוגע לעניין

אני בטוח שזה יגדיל את הענף, ירחיב את המשתתפים ובטח שיביא יותר ספונסרים וזה מה שחשוב לא???

 

 

שיהיה לכולם שבוע טוב ומבורך...

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב

 

דעתי ידועה שיום שישי הוא היום הכי מתאים לקיום אירועי ספורט מוטורי. כל הנקודות שדובי העלה נכונות והייתי רוצה לחזק את הצד הדתי שבעניין-- הרי יש לנו לא מעט חובבי הספורט ששומרי מסורת ולא יכולים לקחת חלק בחוויה,למשל- באירועים שאני מארגן לאחרונה

משתתפת קבוצת רוכבי טרקטורונים חובשי כיפות ,אשר להם אין מסגרת אחרת להשתתף, מידי אירוע מספרם עולה וזה מאוד משמח לראות שגם הם מגיעים כדי להנות מהספורט.

עוד נקודה חשובה- בימי שישי יש הרבה פחות מטיילים ורוכבי אופניים ,הדבר בדרך כלל מהווה סכנה למשתתפים באירועים שונים , כאשר צריך לשמור על מתחם סטרילי כמה שיותר.

עלי לציין , שבעבר בזמן "מירוצי אשקלון" הרי כל הפעילות היתה בימי שישי, והרוב חשש שהאירועי לא יוכלו להתקיים אם לא יערכו בשבת, ובסופו של דבר התקיימה פעילות סדירה רצופה וענפה במשך שבע שנים תמימות כשאז, שלא כמו היום, רוב האנשים כן עבדו בימי שישי.

אני תקווה שנמצא את הדרך לקיום הספורט בימי שישי ובכך ננהג גם לטובת כולם !

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישל,

הרמנו ב IRDA את הכפפה - אתה אמור לדעת. שכחת?

כרגע כל האירועים של IRDA בימי שישי או בימי חול מועד - גם, אבל לא רק, בגלל החבר'ה שומרי השבת.

לי כבעל משפחה, נוח שיש לי למחרת את השבת לנוח, להתאושש ולהקדיש גם למשפחה - הגם שאינני שומר שבת כהלכתה אני נהנה מאוד מהעובדה שהאירועים עברו ליום שישי.

במידת הצורך יערכו גם בשבת ואולם, כל עוד ניתן למצוא פשרה נוחה לכולם לדעתי נכון להמשיך בדרך זו.

אלון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסתכן ואלך נגד הזרם (כרגיל)...

אני לא איש ראלי וקטונתי מלדעת מה טוב להם, אבל מאחר ואני בא ממסלולים סגורים (קרטינג ואופנועים) הרי יש נקודה נוספת שאף אחד לא התייחס אליה והיא הקהל.

מסלול סגור אמור להרוויח מקהל- דמי כניסה, אוכל, שתיה ועוד. במשך השנים שבהם רצו הליגות לקרטינג ובשנים האחרונות שבהם אני מעורב במרוצי האופנועים הרי ברור מעל לכל ספק כי מגיע קהל רב יותר ביום שבת כנראה מאותם סיבות שאודי רצה לברוח מהעיר. ביום שישי יש לימודים לילדים וזה יום סידורים לאנשים רבים ואילו יום שבת הוא יום בילוי משפחתי.

ספורט מוטורי חייב להתנהל כעסק כלכלי ואם המסלולים והמארגנים ירוויחו הרי יהיה ספורט, אם לא, אז אף אחד לא ירצה לארגן או לבנות מסלול. מה לעשות ופוטנציאל הרווח הגדול ביותר נמצא ביום שבת למרות עלויות גבוהות יותר (משכורות שבת וכו...) בסופו של דבר אני מאמין כי גם המתחרים ירגישו את זה בכיס שלהם מאחר והם יצטרכו לשלם פחות או להשיג ספונסרים שהחשיפה מעניינת אותם.

בנוסף, אם הספורט המוטורי רוצה להגיע להמונים הוא חייב להיות נגיש ככל האפשר להמונים ואפילו אם זה אומר לוותר על מתחרה או שתיים שומרי מצוות (עם כל הצער שבעניין וסליחה מראש) לראיה: בכל העולם המרוצים בד"כ מתקיימים ביום א' שהוא המקבילה ליום שבת למרות שגם יום שבת הוא יום שבתון ברוב במדינות (או לפחות חצי יום כמו שישי).

דוגמא נוספת היא משחקי הכדורגל בישראל - כמות הצופים במשחקי יום שישי היא קטנה מכמות משחק מקביל ביום שבת, אני גר ליד האיצטדיון בכפ"ס ואני יודע מתי יש משחק בשישי ומתי בשבת ואין מה להשוות.

 

אני מבין שלרוב המתחרים נוח יותר ביום שישי אבל הם צריכים לחשוב על כל המכלול ולא רק על עצמם.

 

ברק גולדפינגר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברק ברוך הבא

 

להזכירך שבעלי המסלולים למינהם לא היו מוכנים (בקארטינג) לערוך את המירוצים בימי שבת כי העדיפו שלא ל"שתק" את המסלול בשבת למטרת המירוץ כי ההכנסה בשבתות מובטחת מהשכרות לקהל הרחב שפנוי יותר מן הסתם או מימי מסלול העתידיים, לגבי הספונסרים וכו' שאתה מציין, נכון כשהם יגיעו ייתכן שבעלי המסלולים ישנו כיוון בהתאם . כמוכן בזמנו באשקלון הגיעו עשרות אלפים ביום שישי !!

 

הכל תלוי איך ינוהל הספורט ועל ידי מי !

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישל שלום.

אני זוכר ומכיר את טיעוני בעלי המסלולים אבל אזכיר לך תקופה מוקדמת עוד יותר בה היו מגיעים לנחשונים אלף איש לראות מרוץ אופנועים וקרטינג. בעלי המסלולים החליטו איך שהחלטו מסיבותיהם (ואנחנו יודעים מה קרה להם:wink:) וגם בגלל שיקולי עלות צילומי טלוויזיה ביום שבת (כפולים מיום שישי). אני גם יודע מה היה באשקלון לפני 25 שנה (בערך) אבל כל תרבות הצריכה במדינת ישראל השתנתה כיום יש קניונים, אטרקציות וכו.. שעובדים בשבת ומול כל אלה הספורט המוטורי צריך להתמודד, כמו כל אטרקציה אחרת בשוק. זה כבר לא הוואקום שהיה. פעם אנשים היו יושבים בבית ביום שבת או מקסימום הולכים לים, היום כל שבת מחפשים לאן ללכת עם הילדים וזה הקהל שאותו הספורט רוצה, משם יגיעו הנהגים העתידיים. כי ביניינו כולנו עגלות:lol:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם גם לך איש בלי שם RACE71

 

ברגע שהספורט המוטרי יהיה חוקי ויתחילו לפרסם בטלויזיה, רדיו, או אינטרנט אני לא חושב שבגלל שמרכז קניות או כל דבר אחר שפתוח בשבת יהיה מכשול לאנשים להחליט לאן ללכת, המשוגעים לספורט מוטורי יגיעו, יכול להיות שהם ישלחו את הנשים שלהם למרכזי הקניות עם הכרטיס שלהם רק שיהיה להם שקט:twisted:. בכל העולם כיום ובכל התחריות תמיד ימי שישי הם הימים שמכינים ומתכוננים לתחרות, ויום שבת ראשון הם הימים שהתחרות מתקיימת, ורק להבהרה ימי ראשון בחול הם לא פחות קדושים לנוצרים מאשר לדתיים בישראל השבת. זה שבישראל הדתיים שומרים על שבת ולא מעוניניים להיות מעורבים זה בסדר, אז נכון יהיו צרכים לחשוב איך פותרים את העניין, גם בכדורגל פתרו את הבעיה הזו כשחלק מהקבוצות משחקות ביום שישי, והחלק האחר ביום שבת. ואם אני הייתי ספונסר הייתי בוחר מהר מאוד ובלי מחשבה מרובה להיות ספונסר של רכבים שמתחרים שישי שבת ולא רק בשישי, וזה די ברור. רק להשכלה כשרכבים מתארגנים לתחרות בימי שישי כהכנה למירוץ ביום שבת גם שם צלמי הטלויזיה מופעים תאמינו לי.

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זלמן

 

לא יפה , הבחור הזדהה בהועדתו הראשונה ובשם מלא-ברד גולפינגר !!!!!!!!!!!!

 

תתנצל ומהר !

 

כל אחד והעדפתו הוא , אני חוש שכולם מביעים בלגיטימיות את דעתם, והרי ציטותים של חברים שהגיבו על הנושא באתרים אחרים:

 

גל שחם - בדרכי עם הילדים הבייתה מהצפון, התפתחה שיחה טובה עם אשתי (המאד מפרגנת לי ולספורט

המוטורי, ברצינות) ועלה הנושא של התחרויות בסופי שבוע.לא כל כך ידעתי להסביר לה,למה

בעצם התחרויות לא מתקיימות בימי שישי .

 

לא כולם יודעים, אבל לפני חודש בערך נולד לי ילד שלישי ואני בטוח שלרובנו ישנה את אותה

בעיה בסופי שבוע. כשיש תחרות בשבת אנחנו כבר עם הראש שם מיום שישי...

מתוך ידיעה,כי רובנו לא עובדים בימי שישי (אם לא כולנו...) הכי טוב יהיה עם התחרויות

 

 

תתקיימנה בימי שישי. אני לא מספיק פיוטי כדי לתאר את האושר שיהיה במשפחתי, אבל אני

בטוח שגם כל המשפחות האחרות.

 

אני בעד ימי שישי .

 

יפתח - כמו שאתה יודע אנחנו מסיימים עם הלשון בחוץ את התחרויות

ומיד ביום ראשון נאלצים לחזור לעבודתנו עייפים מסוף השבוע.

אז הרעיון מצויין!

 

נמרוד -

 

צודקים כנראה, ארוע חד יומי אין סיבה שלא יהיה ביום שישי. מנקודת מבטי הנוכחית, בתור צופה/מסקר - בוודאי שיום שישי עדיף! ההבדל ביני לבינכם המתחרים בפועל הוא שאין לי שום הכנות מוקדמות - לכם אולי יש בכל זאת שימוש ליום שישי להכנת הרכב

 

GodsFather

 

אני מסכים עם נמרוד, מצד אחד שישי יכול להיות נוח ביותר למתחרים בעלי משפחות, שומרי שבת וכד'. מצד שני, רוב (כל?) המתחרים עובדים בעוד מקצוע מעבר לספורט המוטורי ויום שישי הוא היום הפנוי היחידי שלא מצריך "יום חופש מהעבודה" ונוח להכנת הרכב. כמובן שמתחרים מקצועיים עם צוות מאורגן ומימון יכולים להכין את הרכב ימים רבים מראש או להשאיר אותו בסדנא שתכין אותו, אבל עדיין מדובר בקומץ קטן של אנשים במקרה של ארצנו ומצב הספורט המוטורי היום מצריך הגדלת כמות המשתתפים, גם במחיר של גמישות בהחלטה לגבי יום התחרות.

 

מציאת העמק השווה תהיה קשה מאד במקרה זה, אולי נסיון של תחרות פעם בשישי ופעם בשבת והסקת מסקנות... תשאול מראש לכל מתחרה יצור רק בלאגן, לפעמים צריך להעמיד את המתחרים בפני עובדה ולתת להם להתכונן לכך בהתראה ארוכת טווח, אי אפשר להיות 100 אחוז עם כולם במקרה הזה.

 

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...