Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תן לי את מידת החישוק אני יבדוק נראה שיש לי כמה כאלה

 

היי אריק

אני לא כל כך מבין במידות הגאנטים האלו לצערי, הגלגל הוא 15 אינצ' 4 חורים, הצמיג הוא 195/50/R15

והיום הפנצרמאכער אמר לי שזה 5X100

אין לי הרבה מושג מה זה אומר אבל אם תגיד לי איפה ומה לחפש אשמח לבדוק ואשמח עוד יותר אם יש לך מתאים:lol:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

מקווה שביום שישי בצוהריים אני יעלה לפה תמונה של החישוקים שיש לי ונשווה מבחינת צורה אם מתאים נלך הלא

באיזה אזור אתה גר פנה אלי בפרטי

פורסם
כדאי לבדוק בלוחות יד 2, כאן בפורום לפעמים אנשים מוכרים ג'נטים, פנ'רציות שמוכרות ג'נטים וכמובן בדוק בפירוקיות.

מה שכדאי לשים לב, זה ג'נטים ישנים בד"כ עקומים. לא רואים את זה בעין, אבל עם מכשיר איזון גלגלים הם פשות קופצים ועושים שמיניות. לא מומלץ, מאוד קשה לאזן ג'אנט כזה. גם לא ממליץ על ג'נטים סיניים, אלא רק חברות מובילות, כמו TSW, OZ, ROTA, LENSO ודומים. אם אין ברירה, פשוט שים ג'נטים ברזל, הם לא יקרים במיוחד ובאוטו דיפו אפשר למצוא טסות יפות.

 

 

 

Golf has FF layout, so there is no a drive shaft.

 

 

תודה, אכן בדקתי וחרשתי את יד 2, אני בטוח שיש שם משהו שמתאים אבל אני לא מצליח להבין את כל המספרים של הג'אנט

איך אני יודע אם מרווח החורים מתאים לי? ואיך אני יודע אם האופסט נכון או לא?

ואיפה אני מוצא את הסימונים?

הגאנט שלי הוא 15 אינצ', הצמיג הוא 195/50/R15 (אני מניח שה R15 מדבר על ה 15 אינצ' איפה כתוב מרווח החורים לברגים והאופסט?

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אם לג'אנט 4 ברגים הוא בטח ובטח שלא 5X100 כי הספרה הראשונה מייצגת את מס' הברגים והשנייה את המרווח ביניהם, אולי 4X100.

 

בקשר למידות האחרות:

195=רוחב סוליית הצמיג במילימטרים, 50=גובה הדופן (החתך) באחוזים מרוחב הסוליה. 15=קוטר הג'אנט באינצ'ים, R=צמיג רדיאלי.

 

לגאנטים יש אופסט, מרווחה ברגים, קוטר (שאותו אתה כבר יודע) ורוחב (לדעתי מדובר על 7-7.5 אינץ' ברוחב הצמיגים הזה, יש כאן טווח מכיון שהצמיג הוא גמיש וניתן "לשחק" חצי אינץ' לכל כיון (בד"כ)...אה ויש גם קדח אמצעי, כלומר גודל החור באמצע.

 

אם מדובר על גולף דור ראשון אז מרווח הברגים הוא 4X100, האופסט הוא בין 32 ל38 וגודל הקדח האמצעי (יכול להיות שיש לזה שם אחר ואני מתבלבל) הוא 57.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אם לג'אנט 4 ברגים הוא בטח ובטח שלא 5X100 כי הספרה הראשונה מייצגת את מס' הברגים והשנייה את המרווח ביניהם, אולי 4X100.

 

בקשר למידות האחרות:

195=רוחב סוליית הצמיג במילימטרים, 50=גובה הדופן (החתך) באחוזים מרוחב הסוליה. 15=קוטר הג'אנט באינצ'ים, R=צמיג רדיאלי.

 

לגאנטים יש אופסט, מרווחה ברגים, קוטר (שאותו אתה כבר יודע) ורוחב (לדעתי מדובר על 7-7.5 אינץ' ברוחב הצמיגים הזה, יש כאן טווח מכיון שהצמיג הוא גמיש וניתן "לשחק" חצי אינץ' לכל כיון (בד"כ)...אה ויש גם קדח אמצעי, כלומר גודל החור באמצע.

 

אם מדובר על גולף דור ראשון אז מרווח הברגים הוא 4X100, האופסט הוא בין 32 ל38 וגודל הקדח האמצעי (יכול להיות שיש לזה שם אחר ואני מתבלבל) הוא 57.

 

או קי תודה

האם מרווח הברגים נמדד באלכסון? כי אם כן אז הוא באמת 100 ממ' וזה כנראה 4X100 אם המדידה היא לא באלכסון אז מדובר ב 7 ס"מ וקצת. (7.0711ס"מ):-D

רוחב הגאנט הוא בערך 19 ס"מ אז זה יוצא בערך 7.5 אינצ'

עוד דבר שהבחנתי בו בזמן פירוק הגלגלים, יש הרחקה של הגאנט בערך 10 מ"מ מהנאבה כנראה שמישהו לפניי רצה לתת לרכב פוזה יותר מעניינת:wink:

האם זה לא משנה את האופסט כפי שתוכנן לרכב?

ואם כבר אז למה להוסיף את ההרחקה, למה לא לקחת ג'אנט עם אופסט קטן יותר?

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

הג'אנט של POLO GTI שנת 00 בלבד, חפש ביד2 אנשים שמוכרים כאלה!

ואם לא תמצא בשום אופן, אני חושב שחברת VW מוכרת כאלה גם ביחידים או בסט של 2!

פורסם
הג'אנט של POLO GTI שנת 00 בלבד, חפש ביד2 אנשים שמוכרים כאלה!

ואם לא תמצא בשום אופן, אני חושב שחברת VW מוכרת כאלה גם ביחידים או בסט של 2!

 

ביד 2 לא מצאתי כזה, אתה מתכוון שניתן להשיג אותו בצמפיון?:shock:

בכל מקרה מצאתי ביד 2 גאנט שיכול להתאים (להחליף את כל הארבע) גם המחיר סביר מגיע עם צמיגים חדשים אבל אני לא בטוח לגבי האופסט, האם יכולה להיות לי בעיה בטסט אם האופסט לא מתאים והצמיג בולט מצידי הרכב?

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

הבוחנים בטסט בטח לא יודעים אופסט מהו, אבל לפולו יש אופסט יותר גבוה וזה אומר שהגלגל ישב יותר בפנים.

מעבר לאסטטיקה, הגלגלים עלולים להשתפשף ותהיה גם פגיעה בהתנהגות.

פורסם
הבוחנים בטסט בטח לא יודעים אופסט מהו, אבל לפולו יש אופסט יותר גבוה וזה אומר שהגלגל ישב יותר בפנים.

מעבר לאסטטיקה, הגלגלים עלולים להשתפשף ותהיה גם פגיעה בהתנהגות.

 

תודה רבה:wink:

אני אנסה למצוא גאנט תואם או שבסוף אחליף את כל הארבעה למתאימים.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
תודה רבה:wink:

אני אנסה למצוא גאנט תואם או שבסוף אחליף את כל הארבעה למתאימים.

 

נסה אצל "פורטל", ברח' ריב"ל בת"א.

יש לו סוגים רבים של ג'אנטים, גם לפולקסוואגן. אם תמצא אצלו זה יהיה זול מאשר ב"צ'מפיון".

עודד

פורסם

הג'נט ניראה כמו של גולף VR6, לא ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
נסה אצל "פורטל", ברח' ריב"ל בת"א.

יש לו סוגים רבים של ג'אנטים, גם לפולקסוואגן. אם תמצא אצלו זה יהיה זול מאשר ב"צ'מפיון".

 

בדקתי ולפורטל אין כאלו:cry: ובצמפיון לא ממש מבינים על מה אני מדבר, יש להם רק סטים של 4

 

יש עוד אופצייה אחת של מכון יואל בפ"ת הם מתקנים ג'אנטים מגנזיום אבל אני צריך להביא את הג'אנט בכדי לקבל הערכה לעלות תיקון, כנראה שמחר אוכל להעביר אותו אליהם ונראה מה יהיה.

 

יש לי אפשרות לסט של 4 גאנטים מפירוק של רובר שמתאימים לי אבל הם לא כל כך יפים (למרות שהמחיר ממש מפתה).

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

לפי דעתי ג'נט בר תיקון. נזכרתי שבלב במפרץ - חיפה, יש מקום איפה מתקנים ג'נטים. יש בחור בשם נאדר, הוא עושה יישור של ג'נטים, איזון גלגלים ואני מניח שיכול לרתח גם שברים. זה נמצא קרוב לסוכנות רכב של מכשירי תנועה, את הכתובת לא מכיר אבל זוכר איך להגיע. מקום שלו סמוך לסדנת שיפור רכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לפי דעתי ג'נט בר תיקון. נזכרתי שבלב במפרץ - חיפה, יש מקום איפה מתקנים ג'נטים. יש בחור בשם נאדר, הוא עושה יישור של ג'נטים, איזון גלגלים ואני מניח שיכול לרתח גם שברים. זה נמצא קרוב לסוכנות רכב של מכשירי תנועה, את הכתובת לא מכיר אבל זוכר איך להגיע. מקום שלו סמוך לסדנת שיפור רכב.

 

תודה, אבל פ"ת הרבה יותר קרוב לי:wink:

הגאנט כבר מפורק ונמצא אצלי בבגאג' מחר נהיה חכמים יותר ונעדכן בהתאם לתוצאות.

 

בלי קשר, מה אמורה להיות מידת הרזרבי אם הגאנטים הם 15 אינצ'?

הספייר שלי הוא דק ונראה לי שהוא מידה 13 אז כל האוטו באופסייד כשהו על הרזרבי.

יכול להיות ששינו את מידת הגלגלים ברכב ולא שינו את מידת הספייר:x

אני כבר רואה כמה הולך לעלות לי יישור הקו באוטו הזה:roll:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:


×
×
  • תוכן חדש...