Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש כבר הרבה זמן בחנויות שונות בארץ וילון אחורי לרכב אבל ללא תוצאות, אם מישהו יודע בוודאות איפה מוכרים וילון כמו בקישור (ואם ידוע בכמה עוד יותר יעזור) שיודיע לי פה או בה"פ.

 

http://www.peugeotperformance.net/gallery/106/sas106gti/sas106gti_1_03_large.jpg

 

שימו לב שהאריה גדול וללא מסגרת, בניגוד למה שהציעו לי בחנויות (אריה קטן בתוך ריבוע מגעיל).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

את זה אתה יכול למצוא בכול חנות של אבייזרי רכב.

50 ש"ח וכול הסיפור!

 

סיפור אישי:

אני רוצה לקנות ווילון כזה לאוטו!

נוסע לנצרת נכנס לחנות האביזרים הראשונה שאני רואה, שואל

ומקבל!

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

אצל ז'אן אין בכלל וילונות שכאלה, ונכנסתי כבר לכמה וכמה חנויות וזה לא בדיוק פשוט לקבל מה שרוצים. מה שיש ברוב החנויות זה וילון עם אריה קטן ומצ'ומק בתוך ריבוע ואני לא סובל את זה! אני רוצה אריה גדול בלי ריבוע, בדיוק כמו בתמונה שיש בקישור. אם היה פשוט לא היתי שואל פה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אצל ז'אן אין בכלל וילונות שכאלה, ונכנסתי כבר לכמה וכמה חנויות וזה לא בדיוק פשוט לקבל מה שרוצים. מה שיש ברוב החנויות זה וילון עם אריה קטן ומצ'ומק בתוך ריבוע ואני לא סובל את זה! אני רוצה אריה גדול בלי ריבוע, בדיוק כמו בתמונה שיש בקישור. אם היה פשוט לא היתי שואל פה

 

אם כלללללל כךךך חשוב לך שלא יהיה ריבוע, תשלם יפה ותקבל מה שאתה מחפש.

או במילים אחרות: תזמין ווילון מחו"ל.

 

סהר.

פורסם

בוא נתחיל מהספארי הזה, מה זה ואם זה מקום בארץ אז תנו הסבר מי מה מו כמה למה.

 

בקשר ללהזמין, גם ברשת לא הכי מצאתי אבל מצאתי גבות שרציתי רק שהן עולות כמו בארץ (האמת אני מחכה שמישהו יטוס ללונדון צרפת והאיזור הזה ואז אני רוצה לבקש אולי כל מיני שטויות) בנתיים יש לי רק בולגריה אם זה עוזר שמישהו טס לשם.

 

להדפיס לא חשבתי על זה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בוא נתחיל מהספארי הזה, מה זה ואם זה מקום בארץ אז תנו הסבר מי מה מו כמה למה.

 

 

שמר יסביר לך , הוא מזמין מהם לעיתים קרובות מוצרים.

המוצרים שלהם ממש חייתיים :twisted:

פורסם
בוא נתחיל מהספארי הזה, מה זה ואם זה מקום בארץ אז תנו הסבר מי מה מו כמה למה.

 

 

שמר יסביר לך , הוא מזמין מהם לעיתים קרובות מוצרים.

המוצרים שלהם ממש חייתיים :twisted:

 

הזמנת משם נחש-->"חנק" לאלפא של חבר שלך לא?

 

אני מאוד רוצה להזמין יגואר לאוסף שלי.

יש לך טלפון בשבילי?

פורסם
בוא נתחיל מהספארי הזה, מה זה ואם זה מקום בארץ אז תנו הסבר מי מה מו כמה למה.

 

 

שמר יסביר לך , הוא מזמין מהם לעיתים קרובות מוצרים.

המוצרים שלהם ממש חייתיים :twisted:

 

הזמנת משם נחש-->"חנק" לאלפא של חבר שלך לא?

 

אני מאוד רוצה להזמין יגואר לאוסף שלי.

יש לך טלפון בשבילי?

 

יגואר לא הולך טוב עם פומה... :twisted:

פורסם
יגואר לא הולך טוב עם פומה... :twisted:

 

 

שמעתי שהאריה(פיזו) שמזמינים משם חולה רוב הזמן וצריך לשלוח אותו לטיפולים לעיתים קרובות מידי.

 

אני חושב שקוראים לרופא של הוילונות האלו "דוקטור דוליטל" -אני אחפש את המספר שלו

פורסם

תומר ישפוך!

ספארי זה איפה שכל החיות כמו גן חיות רק משוחררות והספארי זה ברמת גן

ואחי איפה ראית את האריה בתוך המסגרת המגעילה אני רוצה אותו

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

חשבתי כבר פתחו חנות למכוניות מה קוראים אותה ספארי אנערף?

בהתחלה חשדתי שזה צחוק אבל מצד שני לך תבין פסיכופטים בפורום הזה, קיצר אני רוצה אריה מצוייר על הוילון!

נודניקים אני חי בגן חיות כל יום רוצים גם ספארי עכשיו?

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...