Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שמחקו לי את הנושא הישן אני מוסיף שוב תמונות של הבניה בפג'רו ספורט שלי

 

http://img524.imageshack.us/img524/9647/photo1xy1.jpg

2 סאבופרים 12 אינטץ' 1000max 500rms כל אחד (הכתומים)

2 סאבופרים 10 אינטץ' 800max 400rms כל אחד (העליונים)

הנה פרטים מדוייקים על העליונים:

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13518

 

HU של Blaupunkt עם מתאם בלוטות'

http://img261.imageshack.us/img261/3820/photo2jh9.jpg

http://www.crutchfield.com/S-e4NpF4adqUk/App/Product/Item/Main.aspx?i=023BAHAMAS

בקרוב מחליף לפיוניר AVH-P4000DVD

 

מגבר 2 ערוצים 2400max 1100rms (תתעלמו הכבלים המבולנגנים החלפתי את כולם ליותר עבים..)

http://img261.imageshack.us/img261/7194/photo3lb9.jpg

 

רמקולים בדלתות: (אין לי מה לצלם מכיוון שהם בתוך הדלת ולא רואים אותם)

יש לי טוויטרים של חברה לא מוכרת וממש פשוטים אז אין מה לצלם אותם..

http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/CarAudioVideo/Speakers/A-Series/Pioneer/TS-A1672R

בקרוב קונה מגבר נוסף לרמקולים בדלתות

פורסם

תתחדש,

הסאב נראה מעולה חוץ מהתקנה של המגבר נראת פשוטה חוטים גלואים וכו..

 

אבל סאב איכותי ופצצה

 

נראה לי שהיה לך יותר מידי באס ברכב

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם
אין לצטט הודעה מעל!

 

ההתקנה הזו של המגבר זה היה עם סתם כבלים לבדוק שהכל עובד

החלפתי את כולם בכבלים יותר עבים והכל מסודר עכשיו (התמונה מלפני כמה חודשים)

 

ויש יותר מידי באסים באמת אבל כיוונתי שישמע טוב

פורסם

כל המערכת יושבת על מגבר 2 ערוצים אחד?



או שיש לך עוד מגברים?

HU:sony CDMX7815

PRONT:morel pulse 6.5.REAR:JBL GT5963

SUB:pioneer TSW307D2

AMP:audiobahn A4004T

פורסם

לדעתי עשית פה בלאגן אחד גדול יש לך סאבים מחברות שונות ורמקולים של חברה לא מוכרת כמו שאמרת,לדעתי אם אתה רוצה להשיג תוצאה טובה יותר תמכור זוג סאבים תביא קומפוננט ומגבר ותקבל תוצאה הרבה הרבה יותר טובה. זו דעתי האישית.

IBIZA 20vt

פורסם

מהי מטרת הבניה שלך? די מרשים, אין ספק, אך אולי כדאי שתעשה קצת "סדר".

 

לאו דווקא בחיווט, בעיקר במרכיבים ובאופן החיבור וההגברה.

 

בכל מקרה, תתחדש.

פורסם
לדעתי עשית פה בלאגן אחד גדול יש לך סאבים מחברות שונות ורמקולים של חברה לא מוכרת כמו שאמרת,לדעתי אם אתה רוצה להשיג תוצאה טובה יותר תמכור זוג סאבים תביא קומפוננט ומגבר ותקבל תוצאה הרבה הרבה יותר טובה. זו דעתי האישית.

 

פיוניר לא חברה מוכרת?

פורסם

עזטב אותך שטויות תקנה קומפוננט אפילו מורל פולס ותשאיר רק זוג סאבים של אותה חברה ותקבל תוצאה יותר טובה.

דרך אגב לא אמרתי לך תתחדש

IBIZA 20vt

פורסם

במבחינת רמקולים - מה שמביאים לארץ מהתוצרת של פיוניר זה ציוד שהוא מתחת לכל ביקורת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
עזטב אותך שטויות תקנה קומפוננט אפילו מורל פולס ותשאיר רק זוג סאבים של אותה חברה ותקבל תוצאה יותר טובה.

דרך אגב לא אמרתי לך תתחדש

 

 

מחזק את דבריך

 

עדיף לשים קומפוננט ולא את הפיונר המגעיל שיש לך בדלתות

 

 

תתחדש

 

**הודעתך נערכה , אין לכתוב הודעה שלמה בפונט מודגש**

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

תודה על התגובות ולמי שאמר שפיוניר על הפנים בארץ מחזק אותכם אבל אני גר בחו"ל..

פיוניר זה אחת החברות המתקדמות פה במערכות לאוטו אבל תודה על ההמלצות

×
×
  • תוכן חדש...