Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!



 

קניתי את הסוזוקי סוויפט החדשה ואני אמור לקבל אותה בעוד שבועיים.

 

יש לי בבית רמקולים אחוריים 6X9 של JBL CS3196, ואני רוצה להתקין אותם בסוזוקי,

על המדף מאחורה.

 

רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות זאת, מבחינת מקום על המדף לרמקולים בגודל הזה,

ואם יש צורך לחתוך פח בשביל ההתקנה..

 

במידה וזה אפשרי, אשמח לקבל המלצה על מתקין אמין וזול באזור פתח-תקוה והסביבה.

פורסם

כשנסעתי עם הרכב בנסיעת מבחן, שמתי לב שהסאונד של הרמקולים הוא באיכות נמוכה מאד.



 

את ה JBL יש לי עוד מהרכב הקודם ומאד אהבתי את הסאונד שלהם, אז חשבתי לבטל את הרמקולים

האחוריים בדלתות ולהתקין את ה JBL על המדף כדי לשפר את הסאונד, וגם כדי לחסוך קניה של רמקולים

חדשים אחרים, שיכנסו בדלתות.

 

 

פורסם

אני רואה שאתה מבין בעניין.



אתה יכול להגיד לי אם התקנה של הרמקולים מאחורה היא עניין מסובך שיעלה לי הרבה כסף?

אם יש צורך לחתוך פח או רק עץ?

פורסם

מישהו יכול לתת לי הערכה כמה תעלה לי ההתקנה ?



ואם אפשר גם המלצה על מתקין מקצועי, וזול, כי התקציב שלי הוא נמוך, עד 300 שקל.

פורסם

זה תלוי, אני לא מכיר את הסוויפט באופן אישי אבל אם מאמין שאין להם מקום ל6X9 ולכן יהיה צורך בלחתוך פח\עץ לא יודע מה יש לך מאחורה.

אם אין צורץ לחתוך אני לא רואה סיבה לשלם 300 שקל אבל אם צריך לחתוך זה סיפור אחר גש למתקים באזור לך וקבל חוות דעת רק אל תשכח שבדרך כלל מה שזול יכול אחרי זה לעלות לך הרבה הרבה יותר.

פורסם

לדעתי לא שווה לך כל הטירחה הזאת ועוד במיוחד באוטו חדש ומדהים כזה ..!

תמכור אותם . ותביא גודל אחר .. זו הצעה שלי..! יום טוב..!

125 סוסים לא מספיקים?

הונדה מציתה את הדימיון !! :lol:

פורסם

גם אני לא אוהב את הרעיון של החיתוך באוטו, אבל הסאונד מאד חשוב לי.



מה שחשוב לי בעיקר זה הבאס, כי אני שומע רק מוזיקה אלקטרונית

השאלה אם אני יחליף את הרמקולים האחוריים בדלתות, לרמקולים 6.5 איכותיים יותר (בתקציב לא גדול),

אני יקבל סאונד שווה באיכותו לרמקולים 6X9 , על המדף האחורי?

דבר נוסף שמפחיד אותי זה שרמקולים חזקים יותר בדלתות יגרמו לרעשים מהרעידות של הדלת.

מה אתם חושבים ?

פורסם

רוצה באס תקנה סאב.

הבאסים שנותנים רמקולים 6X9 (אם בכלל אפשר לקרוא להם באסים ) הם לא ברמה של סאב 8' אפילו, בקושי באס.

לחתוך את המגש האחורי ברכב חדש זה אחד הדברים היותר מטומטמים שאפשר לעשות.

או שהפיתרון הכי הגיוני הוא לקנות קומפוננטים מקדימה ולהגביר אותם מהHU המקורי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הבעיה שלי היא תקציב, והחלקים שציינת עולים הרבה כסף.

לכן אני רוצה לדעת מה הדבר הכי טוב לעשות במסגרת היכולות הכספיות שלי.

אני יכול למכור את הרמקולים שלי, ואז למתוח את התקציב שלי ל 800 ש"ח

אבל לא נראה לי שזה מספיק כדי לעשות שינוי רציני

תקן אותי אם אני טועה..

פורסם

היום הייתי אצל מתקין, והוא הציע לי לבנות מדף לרמקולים מאחורה

בשביל לא לחתוך את המדף של האוטו.

המחיר שהוא מבקש על מדף + התקנה הוא 500 ש"ח (לא כולל רמקולים).

לי זה נשמע קצת יקר, אבל אני לא מבין כל כך במחירים

מה אתם חושבים?

פורסם

אם הוא מעביר חיווט חדש מקדימה זה סביר

 

כי יש לך 10 מטר חוט שזה מינימום 10 שח למטר לחוט נורמאלי= 100

 

פלטת עץ + לבד עליה בגודל כזה = 150 שח

 

שעת עבודה נגיד 150 שח

 

יש פה איזה שעה וחצי עבודה ...

 

סהכ 500 שח .. לעבודה מעולה זה בסדר .

 

 

אבל תעשה טובה מספיק עם השטויות תמכור את הרמקולים האלו ותקנה משהו נורמאלי לקדימה

×
×
  • תוכן חדש...