Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אל תגידו שלא הזמנתי אתכם - נורבורגרינג 2003.


יגאל M3///
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

28 בספטמבר 2003, בהתראה דיי קצרה מצאתי את עצמי סוף סוף במסלול הנכון.

מצוייד בZ4 מסוכנות http://www.turtlerent.de/autovermietung_index.html?content/coole.php.

מקסימום כיף כפול חמש הקפות רוויות אדרנלין ט-ה-ו-ר.

 

כמובן שיש מאות תמונות וקליפים , פה נעלה שלוש, השאלה היא מי מצטרף בפעם הבאה ?? :lol:

215-1588_IMG_800_forum.jpg

214-1465_IMG_800_forum.jpg

217-1729_IMG_800_forum.jpg

D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא מי מצטרף בפעם הבאה ?? :lol:

 

נו, באמת...

 

צריך בכלל לשאול? :p:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל טוב לשמוע שנהנית ושחזרת בשלום.

מה עם קצת יותר פרטים? לקחת את הפלוגפלאץ פלאט? הצלחת לשמור על הזנב באקס-מיוהל? נפלו לך סתימות מהשיניים בקארוסל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל טוב לשמוע שנהנית ושחזרת בשלום.

מה עם קצת יותר פרטים? לקחת את הפלוגפלאץ פלאט? הצלחת לשמור על הזנב באקס-מיוהל? נפלו לך סתימות מהשיניים בקארוסל?

 

פרטים....? מסלול חלום , היה חסר לי קצת אויר בסיבוב הראשון ולא בצמיגים בגלל ההרגשה להיות בצד השני של ה G , כלומר קצת מעל אחד G בסיבובים.

חייבים להגיע לשם על אוטו נכון אחרת זה בית ספר לתת היגוי , קיצור סיבובים בדשא והפעלת וינקר. אוטו נכון זה הנעה אחורית והרבה סוסונים.

האפשרויות שלי היו פורשה 911 קאררה, בוקסטר S, במוו Z4 2.5, ולוטוס אליז.

הלוטוס היחידה שמושכרת התפרקה בתאונה וכנראה ימחזרו אותה, הב.מ.וו נראתה לי מבטיחה מאד ובמחיר נורמלי של 129 יורו ליום.

100 וקצת ק"מ מפרנקפורט למסלול, הב.מ.וו לא עוברת את ה230 באוטובאן ופורשה 968 ב280 קמ"ש נעלמת לי בענן הגשם... בחניית המסלול נפתחו לי העינים, כל סוגי מכוניות הספורט הטובות בעולם, מפורשה דרך M3 CSL וע דיאבלו. כולם באו במיוחד לעקוף אותי...

קונים כרטיס של 5 סיבובים, 52 יורו והמסלול רץ.

בפלוגפלאץ אין בעייה לקחת במהירות האפשרית, צריך רק לשמור על הכיוון טוב...

באקס-מיוהל לא היו הפתעות, שנתיים עם M3 E36 מלמדות מה עושים עם זנב. אך לא לכולם היה מזל בפנייה הזו. בסיבוב החמישי שלי עברתי וראיתי שם תאונה מחרידה עם M5 שהתהפכה על הגג. לא ברור לי מה היה גורלו. :cry:

והקארוסל ? לא ברור לי מה הקטע ? אם הוא כבר בזוית למה לא לשים שם אספלט ?

בקיצור ולעניין, 5 סיבובים מאד מעייפים, מעל 100 ק"מ מאד מאומצים. הב.מ.וו החזיקה מעמד יפה מאד אך לקראת כל סוף מסלול הבלימה התחילה לדעוך אך עדיין לבצע את העבודה טוב. כל כניסה לחנייה לאחר לאפ לוותה בעשן מהרפידות ובניחוחות.

 

עד לפעם הבאה.

216-1673_IMG_1024.jpg

214-1495_IMG_nurb_pano_parking_1024.jpg

214-1487_IMG_nurburgring pano_1024.jpg

D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לראות - מייבאך זורקת זנב בנורבורגרינג. :lol:

 

ומזה ה-CSL הזאת? אפילו רדיו אין לה :hihi:

 

בקיצור - חלום! 8)

 

הרדיו בcsl אופציונאלי בתשלום,כמו המזגן.

למקרה שחשבת להזמין...למרות שכל הסדרה נמכרה :wink: .

Rikshanoam-R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת אף פעם לא הבנתי את הCSL. כלומר את הקונספט כן הבנתי - BMW שלא נועדה להיות BMW רגילה, כבר לא מפנקת עם המון איבזור ונוחות מדהימה. אלא כזו יותר ספרטנית עם ביצועים מטריפים ורעש אלוהי. רק שבBMW שכחו שבמחיר של 16500 פאונד יותר מהM3 היא "קצת" יקרה מדי.

 

16500 פאונד (120000 שקלים חדשים) יספיקו כתוספת לM3 להיות הרבה יותר חזקה ממנה. 120K יביאו את הM3 להיות מפנקת, מאובזרת, מתנהגת, נוחה, יוקרתית והכי חשוב - חזקה יותר מהCSL.

 

מה שכן - הרעש שלה באמת באמת אלוהי :twisted:

 

אחלה של סיקור יגאל - ואני באמת מצפה לאיזה היגוי יתר או סחיפה מהמייבאך :evil::twisted:

 

 

איך הZ4?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה יגאל -- יופי של תמונות. ברשותך אני אמשיך לנדנד עוד קצת :?

אני מבין שהכרת את המסלול היטב עוד קודם. איך התכוננת לאירוע? באיזו מידה התקרבת למגבלות של המכונית? כמה טוב הכרת אותה לפני שהגעת לרינג? היו פניות שחשבת שנכנסת אליהן מהר מדי? הפחדת את עצמך באיזשהו שלב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...