Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מותקן אצלי כיום מגבר 5 ערוצים - ZXI8006 HIFONICS.

הבעיה שעכב מיקום ההתקנה המגבר מתחמם.

אני מעוניין להחליף למגבר איכותי (דגש על איכותי) בעל נצילות גבוה ומיבנה קטן.

אפשרי גם שני מגברים (4+2 ערוצים).

 

המלצות?

פורסם

המלצה למגבר Hi definition בנצילות גבוה???? HD?

חשבתי זה רק בLCD:lol: פיספסתי משהו?

לגבי הבעיה, למה אתה פותר בעיה בדרך הלא נכונה והיקרה, אם המגבר מתחמם אז תתקין מאווררים שיקררו אותו.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

לי יש מגבר אם מאוורר מובנה,תתקין לך אחד גם

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

כמה הוא מתחמם? (ברמה שאתה יכול להכין חביתה?)

איפה הוא מתוקן? (בג'ז. על הכסא. מתחת למשהוא וכו)

מה מותקן עליו? איזה רמקולים / סאבים / וכו

איזה חיוווט יש לך ברכב? 8G / 6G / 4G / 2G ושל איזה חברה!!! חשוב!

ואיזה רכב יש לך?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

OK אז ככה,

 

1. ב Hi definition - הכוונה היתה לשים דגש על האיכות.

2. רכב - מיצובישי פאג'רו.

3. מיקום ההתקנה - יש תא מתחת לריצפה מאחור המשמש לכיסאות (שורה שלישית). את הכיסאות הוצאתי והתא משמש לכל האלקטרוניקה של ה"חמ"ל" (ממיר 220, מחשב, מדחס וגם מגבר).

4. מאווררים - התקנתי, אפילו 2. האחד שמכניס אוויר והשני שמזרים אוויר על המגבר.

5. כמה מתחמם - עד שמתנתק (Protection).

 

הנושא שלדעתי המאווררים הם לא הפתרון ולכן אני רוצה להחליף את המגבר לאחד שיעבוד גם ללא מאווררים (אבל איכותי !!!).

 

תודה

שי

פורסם

כל מגבר יכול להתחמם עד לניתוק עומס ללא כל קשר לאיכות שלו.

 

זה תלוי מה ואיך אתה מגביר עם המגבר הזה.

 

איזה רמקולים? איזה התנגדות יש להם? איך הם מחוברים למגבר?

 

מה עובי החוטים שהולכים לרמקולים ומה עובי חוטי החשמל של המגבר?

 

איזה מגבר זה? מה הנתונים שלו?

 

בוא נתחיל מהמידע הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אחד הסיבות להתחממות מגברים היא התקנה לקויה של המערכת, או כיוונים וחיבורים לא נכונין.

 

בעקרון מגבר אינו אמור להתחמם ולהגיע למצב שהוא מתנתק אלא אם יש עליו עומס, גם בעוצמה וגם בהספק שלו למול הרמקולים.

התופעה של התקנה לקויה או עומס יתר על יכולות המגבר הם הסיבות העיקריות לכיבוי המגבר, דבר שיכול גם לפגוע במגבר....

 

במידה ואתה מעוניין להחליף את המגבר, אני ממליץ על מגברים של זטק או נקמיצי.

 

 

*אגב מונח Hi definition קיים גם בתחום האודיו

×
×
  • תוכן חדש...