Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

1. מעוניין לדעת מה נוזל הקירור המומלץ ביותר לרכב?

2. מה כמות הנוזל שנכנסת ברכב?

3. אופן ההחלפה ברכב זה מתבצע דרך הצינור העבה התחתון הרדיאטור, ומילוי מחדש?

 

תודה לעונים, רון.

חובב מתחיל :roll:

פורסם

רון שלום

 

בקשר לנוזל קירור,אני לא ממש זוכר את השם אך הנוזל קירור המקורי הוא בצבע ורוד וראיתי שהוא נמכר בתחנות פז .

 

בקשר לכמות ,ניכנס כגלון.

 

לגביי אופן ההחלפה- אז במידה ואין בורג ריקון בחלק התחתון של הראדיאטור אז כן, צריך לרוקן דרך הצינור.

 

ולאחר הריקון ,כשאתה ממלא, צריך לנקז אויר מהמערכת וזאת(כשהמנוע דומם) ע"י-1) הרמת המיכל >2) פתיחת בורג הניכוז ברדאטור (צד שמאל למעלה)עד שיצא רק נוזל בלי בועות אויר ואז לסגור > 3) פתיחת בורג ניקוז האויר בצינור העליון עד שיצא נוזל בלי אוייר ואז לסגור כאשר במיכל יש נוזל בין המינימום למקסימום.

לאחר מכן לפעיל את המנוע לכמה דקות ,לכבות להוסיף נוזל ולוודא שוב שאין אויר.

לעקוב אחרי החום ולוודא שהוונטה נדלקת בזמן.

 

בהצלחה

שי

פורסם

אני ממליץ להניע אחרי שניתקת את צינור כניסת הנוזל למיכל ולתת לנוזל להשפך החוצה תוך כדי מילוי מתמיד של מים במיכל העיבוי-

כל זה עד שנפתח התרמוסטט והמים נקיים לחלוטין.

אח"כ לנתק צינור תחתון ברדיאטור .

 

לחבר את הצינור התחתון + צינור כניסת הנוזל לרדיאטור,

למלא נוזל ולפתוח פקק עליון בצד שמאל ברדיאטור עד שזורם ממנו זרם חזק ומלא,

להניע עם פקק מיכל פתוח כ-2 דקות וגמרנו.

 

לגבי הנוזל , הפרסטון עובד טוב עם הרכב הזה, צריך כ-5 ליטר.

 

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...