Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לתיבה אטומה

Recommended Enclosure: 0.85 to 1.75 Cubic Feet

 

עפ מה ששמעתי בגדולה הוא נשמע טוב יותר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לתיבה אטומה

Recommended Enclosure: 0.85 to 1.75 Cubic Feet

 

עפ מה ששמעתי בגדולה הוא נשמע טוב יותר

 

 

אני לא ממש מבין בזה אם תוכל לתת לי מידות מדויקות גובה רוחב וכדו' אני ישמח תודה מראש.

פורסם

במידות אני לא יכול לעזור לך כ''כ אבל דיעה על הסאב יש לי-

הסאב סה"כ נחמד למי שאוהב בומים נחמדים וחזקים יחסית אבל דיוק הוא לא מפיק כ''כ וחבל..

מקווה שתהנה ממנו ובהצלחה!

פורסם

זה בין 24 ל 49ץ5 ליטר

 

מידות, תעשה מה שבא לך העיקר שיצא בנפח הרצוי (תכפיל מידות פנימיות של הרוחב גובה ועומק ותחלק ב 1000 זה יצא לך בליטרים)

או שתעשה חיפוש ואפילו כבר בדף הזה נתנו כמה עזרים לחישוב נפחים של תיבות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש לי את הסאב הנ"ל

בתיבה אטומה של 30 ליטר והוא מפיק באס מאוד מאוד חזק ועמוק

וגם יותר מדיוק מתיבה פתוחה זה בטוח עם כיוונים טובים הוא עושה את העבודה סבבה לגמרי

והוא שווה את מחירו

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
יש לי את הסאב הנ"ל

בתיבה אטומה של 30 ליטר והוא מפיק באס מאוד מאוד חזק ועמוק

וגם יותר מדיוק מתיבה פתוחה זה בטוח עם כיוונים טובים הוא עושה את העבודה סבבה לגמרי

והוא שווה את מחירו

 

 

לא ניראה לך שזה די קטן

פורסם

לא

לפי מפרט הסאב הוא דורש עד 30 ליטר לתיבה סגורה ועד 50 לתיבה פתוחה עם פורט

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...