Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שימוש בקרוס אקטיבי של יחידות הראש הנפוצות אינו מתאים לסט שלושה חלקים.

כל הקרוסים באלפיין,קלריון,פיוניר ואקליפס מותאמים למערכת שהיא 2WAY+ סאב.

רוב חיתוכי הבאנד-פאס של הוופר יהיו עד 200-250HZ שזה נמוך מאוד כמעט לכל מיד עלי אדמות.

 

המכשירים היחידים שתומכים ב3WAY+סאב הם הפיוניר P9 והקלריון DRZ9255\HX-D2.

שהם גם מאוד יקרים וגם קשים להשגה.

 

שימוש בקרוס אקטיבי חיצוני יכול להיות יעיל אם במידה ונקודות החיתוך הם מתאימות לדרישות ההתקנה-בזטק לדוגמא נקודת הפתיחה של הטוויטר היא רק מעל 2.3KHZ שזה גבוה למי שמחפש תדרי חיתוך נפוצים כמו 1.6\1.8\2.0KHZ.

מצד שני גם רוב הקרוסים האקטיביים החיצונים כדוגמת הטרו או הזטק הם רק בעלי חיתוך של 12DB/סלופ ולא 18/24/DBסלופ כמו בפיוניר,אלפיין,אקליפס וקלריון.

 

בנוסף, יתרון בולט של קרוס חיצוני שהוא משמש גם כליין דרייבר ויש קרוסים בעלי פריאווט של 6-13VRMS.

אני פשוט חשבתי לעשות כמו שכבר רשמו לי בתרד פה... לפצל את היציאה של הסאב בY ולחתוך Low דרך הHU ובHI לחתוך בקרוס של המגבר את הוופרים והסאב מיד וטווטר דרף הזטק או טרו...

עכשיו השאלה מה מהם עדיף בשבילי ?

עצות ?

אולי יש משהו אחר שתוכלו להציע ? ולא מחיר כמו הP9 וכאלה :\

תודה מראש

פורסם

כבר פעמיים רושמים לך אותו דבר ואתה לא ממש קולט על מה מדובר.

מה שאתה עושה זה: קונה HU 9855 לדוגמה. שבוא יש לך קרוס 3 ערוצים דיגיטלי. אתה רוצה לחבר שלוש את הרכיבים בזוגות, לכל ערוץ בניפרד. כן? וגם סאב שזה עוד זוג ערוצים. זה אומר 2 מגברים של 4 ערוצים. מגבר אחד תשמש ל מידראנז'+טוויטר. מגבר השני למידבאס וסאב וופר.

מה שאתה יכול לעשות זה ככך. אתה צריך לפצל אחת מהיציאות של ה HU. אתה מחבר את המידראנז' ואת המידבאס על אותה יציאה של הHU וזה למה? כי היציאה שתחבר אליה תיהיה יציאה מספר 2 זה אומר יציא של rear spk. בזמן עבודת הקרוס אקטיבי. היא משמשת כיציאה לחיתוך מידבאס. יש לה את כל הספקטרום מה 20 הרץ עד 20 קילוהרץ. אתה מבצע חיתוך בHU בנד פאס. 60HZ \----/ עד נגיד 4.0KHZ התחתון (60 הרץ) זאת נקודת חיתך תחתונה של המידבאס (הוופר של הקומפוננט) העליון (4.0 קילוהרץ) זה נקודת חיתוך העיליונה של המידראנז'. מה נישאר לך? לחתוך את המידבאס מלמעלה ב LPF של המגבר באזור ה 800 הרץ. ולחתוך את המידראנז ב HPF גם באותו אזור. לדוגמה במגברי היפוניקס סידרות הבינוניות כמו זאוס (ZEUS)יש קרוס עד 1.2 קילוהרץ. שזה כנרא מה שאתה צריך. יש עוד מגברים בעלי קרוס עובר יחסית גמיש. במגברי זטק למינהם.

 

ובצורה הזאת של חיבור לא משנה לאיזה מגבר אתה רוצה לחבר את הרכיבים. מפצל עם Y את היציאה משפר שתיים. פיצול אחד הולך למגבר של המיד+טוויטר. פיצול שני הולך למגבר של סאב+מידבאס. החיתוך שעשינו הוא לפני המגבר. אחרי זה אתה תחתוך את התדרים עש הם יגיעו לרמקול בעזרת המגברים. כל השאר הרכיבים אתה חותך דרך HU כמו סאב ו טוויטר. שלהם יהיו לך יציאות ניפרדות מהHU

פורסם
כבר פעמיים רושמים לך אותו דבר ואתה לא ממש קולט על מה מדובר.

מה שאתה עושה זה: קונה HU 9855 לדוגמה. שבוא יש לך קרוס 3 ערוצים דיגיטלי. אתה רוצה לחבר שלוש את הרכיבים בזוגות, לכל ערוץ בניפרד. כן? וגם סאב שזה עוד זוג ערוצים. זה אומר 2 מגברים של 4 ערוצים. מגבר אחד תשמש ל מידראנז'+טוויטר. מגבר השני למידבאס וסאב וופר.

מה שאתה יכול לעשות זה ככך. אתה צריך לפצל אחת מהיציאות של ה HU. אתה מחבר את המידראנז' ואת המידבאס על אותה יציאה של הHU וזה למה? כי היציאה שתחבר אליה תיהיה יציאה מספר 2 זה אומר יציא של rear spk. בזמן עבודת הקרוס אקטיבי. היא משמשת כיציאה לחיתוך מידבאס. יש לה את כל הספקטרום מה 20 הרץ עד 20 קילוהרץ. אתה מבצע חיתוך בHU בנד פאס. 60HZ \----/ עד נגיד 4.0KHZ התחתון (60 הרץ) זאת נקודת חיתך תחתונה של המידבאס (הוופר של הקומפוננט) העליון (4.0 קילוהרץ) זה נקודת חיתוך העיליונה של המידראנז'. מה נישאר לך? לחתוך את המידבאס מלמעלה ב LPF של המגבר באזור ה 800 הרץ. ולחתוך את המידראנז ב HPF גם באותו אזור. לדוגמה במגברי היפוניקס סידרות הבינוניות כמו זאוס (ZEUS)יש קרוס עד 1.2 קילוהרץ. שזה כנרא מה שאתה צריך. יש עוד מגברים בעלי קרוס עובר יחסית גמיש. במגברי זטק למינהם.

 

ובצורה הזאת של חיבור לא משנה לאיזה מגבר אתה רוצה לחבר את הרכיבים. מפצל עם Y את היציאה משפר שתיים. פיצול אחד הולך למגבר של המיד+טוויטר. פיצול שני הולך למגבר של סאב+מידבאס. החיתוך שעשינו הוא לפני המגבר. אחרי זה אתה תחתוך את התדרים עש הם יגיעו לרמקול בעזרת המגברים. כל השאר הרכיבים אתה חותך דרך HU כמו סאב ו טוויטר. שלהם יהיו לך יציאות ניפרדות מהHU

הבנתי סבבה... שאלה אחרונה...

עכשיו איזה קרוס עדיף לי הTRU או הזטק ?

פורסם

טוב, אז אחרי שעברתי את הסאגה הזו..

הXETEC היה מותקן ועשה יופי של עבודה.

את ה TRU התקנתי כי קבלתי אותו במחיר מצוין והוא יותר גמיש מה XETEC מבחינת כיוונים ולא נופל ממנו בצליל. (כן, אני פרסמתי אותו למכירה)

 

היום יש לי את ה AUDIOCONTROL (כמו של אדי - lanosforce) והוא בליגה אחרת, אבל המחיר בהתאם, והגמישות אמנם קיימת אך צריך להתאמץ מעט כדי להשיג את שרשרת הנגדים בערך הרצוי.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

חדש כזה בארץ צריך לעלות סביבות ה1700 שקלים עד כמה שידוע לי.

 

היום יש להם כבר את ה6XS שזה מטורף לגמרי.

 

אפשר להזמין מחו"ל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

tru technology , חברה בין האיכותיות שיש.

לטעמי הם מעל זטק ואודיוקונטרול.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...