Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתמר אז איך מערכות כמו CD500-700 של נקמיצי שהם אנלוגיות לגמרי בלי טיים קןרקשיין נחשבות למערכות SQ היי אנד

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אז עכשיו השאלה היא האם נגיד לגבי clarion dxz775usb שיש בו time alignment הוא יפעל באותה יעילות של טיים קורקשיין חיצוני? כי עד עכשיו אני מכיר רק את המכשירים החיצוניים

sound connecting people

פורסם

איתמר - בטיימ קורקשיין אני לא עושה שום תיקון לסאב.

 

אני עושה תיקון לרמקולים.

 

המחשבה היא מאוד מאוד פשוטה - אם הסאב מאחר... אני מפשוט מגדיל את הדיליי בטיימקורקשיין בשביל הרמקולים הקדמיים וזה גורם לתחושה שהסאב מגיע באותו הזמן כמעט עם הרמקולים הקדמיים.

 

פשוט מאוד כשהסאב בא באיחור זה או שהוא נמצא רחוק מידי... או ש.. אתה קרוב מידי לרמקולים הקדמיים, ע"י "הרחקת" הרמקולים הקדמיים אתה גורם לצליל שלהם להגיע בצורה קצת יותר מתואמת עם הסאב.

 

לזה התכוונתי.

 

מעבר לזה - בקשר לנושא של מרכוז - אני חושב שהסברתי מספיק טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נקודת מחשבה לנושא:

גם ברשותי מכשיר בעל אופציה זו (9833) ואני אכן מכיר את המעלות.

אבל - שימוש באופציה זו לא תיתן מענה לכל המצבים האפשריים.

 

הרעיון של אופציה זו רלוונטית כאשר אותו הצליל מופק משני הרמקולים, כך שהגדרת DELAY יוצרת מרכוז. אבל, כאשר הצליל מופק רק מאחד מהרמקולים תרגישו היטב כי הצליל מגיע ממרחק שונה כיוון ששום DELAY פה לא יעזור - עדיין הצליל עובר את אותו המרחק.

על מנת להמחיש הדבר, תשתמשו בדיסק של EMMA כאשר הבחור נמצא על הבמה ואז זז לשמאל הבמה ולאחר מכן ימינה. אז תחושו כיצד לאופציה זו אין משמעות.

פורסם

זה ברור - אם הצליל מגיע רק מרמקול אחד - לא מתבצע שום תיקון ברמקול השני.

 

למה ציפית?

 

כל הנושא של התיקון כאן מתבצע כאשר מדובר במשהו שמנוגן בסטריאו בעוצמה שווה בין שני הרמקולים, ברור שזה קצת מטה את היחסים אבל סה"כ זה משפר את התוצאה ולא גורע ממנה.

 

אפרופו ה9833 זה בדיוק אותו המכשיר כמו ה9853 רק בלי הגליידר המעצבן הזה - רציתי ולא מצאתי כזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רומן אתה צודק בהחלט אבל לא לכול רכב יש מקום מספיק באזור הרגליים לעשות פודים מתאימים , ואז אתה נכנס לתיקונים האלו.

 

כמו כן יש דלתות שבהם המיקום שנקבע ע"י המהנדסי רכב הוא ליד הידית של הדלת ולא ליד החרטום/רגל , ואז אם אין אפשרות לעשות את זה במיקום מספיק רחוק , אתה בבעיה .

ואיתמר , אני שומע משהו חדש באופק ?:lol:

בברכה יהודה

פורסם
איתמר אז איך מערכות כמו CD500-700 של נקמיצי שהם אנלוגיות לגמרי בלי טיים קןרקשיין נחשבות למערכות SQ היי אנד

 

אני משער שאתה מתכוון ל CD5000 ו 7000. מי אמר שהן HI-END? הן לא.

 

אדי, הטיים קורקשן בכל מכשיר עובד קצת אחרת, וחשוב לדעת את זה ולהבין מי נגד מי. אני לא יודע איך זה עובד באלפיין, אבל בפיוניר שלי אין שום הבדל אם הסאב נמצא במרחק 4 מ' או 0 ס"מ :?. בכל מקרה, אם אצלך זה עובד אז זה השיג את המטרה שלו :-P

 

ויהודה, זה עוד קצת רחוק אבל בהחלט אפשר לשמוע את זה מתקרב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא נריב האם זה הי-אנד או לא אבל מדובר במכשירים עם אופי צליל מהטובים כנרא.

מה שאני רוצה להגיד שפה אנשים עובדים אחרת. וזה לא משנה האם זה הי-אנד או לא. לא חייב ליהיות שם טיים קורקשן. טיים קורקשן לא שווה הי-אנד או להפך. זה פשוט אופציה לעזרה. יש מקצוענים שהם נגד המיחשוב הזה והם מנסים לפתור את הבעיות בלי פרוססורים למינהם. יש מכשירים כמו דנון שמאוד יקרים והם בלי טיים קורקשן, במיוחד ובלי כל האלקטרוניקה ה"מיותרת" כלל גם בלי גרפיקה של המסך.

פורסם

אני מתנצל שאני מעלה את הת'רד מן האוב ,



 

אבל אני רציתי להוסיף את עמדתי בנושא הTIME CORRECTION .

 

אתמול במפגש ישבתי עם דייגו ולאחר מכן זמן מה בבית עם הטבלה של אלפיין וחיפשתי מה לכוון וכו'.

 

אני חייב לומר שלטעמי ולאזניי הטיים קורקשן פשוט איום .

 

אני עובד עם ה9855R ומחובר בביאמפ (שאמור להיות מצויין לטיים קורקשן לא?)

 

הפעלה של הטיים קורקשן מעלימה לי את הצד השמאלי לחלוטין ושולחת לי אותו לאלוהים יודע איפה ואז יש לי מוסיקה דומיננטית מימין ללא "מענה" משמאל למרות שהרמקולים עובדים.

 

אולי משהוא אצלי לא מכוון נכון או לחילופין לא הגדרתי משהוא נכון (מה שאני מסופק) אבל אם יש לכם היערות והארות - אשמח לשמוע אותן.

 

 

אני מזכיר 9855R בחיבור BI-AMP וקרוס-אובר מוגדר במכשיר (3-WAY)

 

 

שבת שלום ושבוע טוב,

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אתה קראת באתר של אלפיין על אופן הפעולה של הTIME CORRECTION שלהם?

 

נראה לי שפעלת לא נכון קצת :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ל SUPER T,אתה לא צריך להתייחס לטבלה אלא ללכת לפי שמיעה,מה שטוב במכשירי אלפיין(לא יודע איך במכשירים אחרים)זה שאתה ממש מרגיש איך שהבמה זזה מימין לשמאל כאשר אתה מסובב את הכפתור של הכיוון.אתה פשוט צריך למרכז אותה מולך.כך דיסק שמוקלט במונו עם ווקל ,וזהו סידרת הכל.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
אתה קראת באתר של אלפיין על אופן הפעולה של הTIME CORRECTION שלהם?

 

נראה לי שפעלת לא נכון קצת :)

 

עבדתי עם החוברת שקיבלתי עם המכשיר ..

 

איך עבדתי לא נכון ?

אשמח להסבר .

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

סיויק98, הלוואי וזה היה כל כך פשוט.

להגיע למרכוז זה די קל. הבעייה היא להגיע לבמה ואימג'ינג נכון.

 

תומר, אני מציע לך לנסות את הטיים-קורקשן עם כמה קונפיגרציות ולראות האם יש שינוי.

1. שים בצד שמאל 0 מילישניות ובצד ימין 100 מילישניות ותקשיב לטרק מסויים כמה דקות.

2. שים בצד שמאל 100 מילישניות ובצד ימין 200 מילישניות. נשמע אותו דבר?

 

אם כן, הטיים קורקשן במכשיר שלך פועל על עקרון הפרשים, ז"א שכל עוד שההפרש בין הצדדים ישמר תשמע אותו דבר.

אם לא, כנראה שהמכשיר שלך פועל על עקרון שינוי פאזות, מה שמצריך אותך למדוד מרחק בפועל לצד אחד, ועם הצד השני לשחק לפי רגש.

 

בנוסף (וסליחה שלא רשמתי את זה בתחילת הת'רד) יש לבצע משחקי פאזות לפני הטיים קורקשן. הרעיון הוא להגיע למרכוז הכי טוב שאפשר לפני התערבות הטיים קורקשן. טיים קורקשן נותן רק את הליטוש הסופי אך המאוד משמעותי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...