Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לעיתים בבוקר כשאני מניע את האוטו הוא מקרטע ממש באגרסיביות.

רק אחרי שאני נותן גז אז הרכב נרגע ממש אחרי דקה שתיים.

מה יכולה להיות הבעיה ואיל פותרים אותה?

הרכב BMW E36 2.0.

האם איזשהו תוסף יעזור?

מבקש את עזרתכם.

W202 C240

פורסם
שלום לכולם,

לעיתים בבוקר כשאני מניע את האוטו הוא מקרטע ממש באגרסיביות.

רק אחרי שאני נותן גז אז הרכב נרגע ממש אחרי דקה שתיים.

מה יכולה להיות הבעיה ואיל פותרים אותה?

הרכב BMW E36 2.0.

האם איזשהו תוסף יעזור?

מבקש את עזרתכם.

טבעי ביותר המנוע קר.

לא צריך להילחץ תגובה טבעית מאוד.

Volkswagen Polo 1.2 TSI 2011

 

כי חיים רק פעם אחת.:-)

פורסם

כאשר המנוע מקרטע ממש באגרסיביות,זאת אינה תגובה טבעית מאוד.

ברכב הנ"ל זה מחלה ידועה, כאשר המנוע מושך אוויר מצינור הנשם, מתקבל קיטוע אגרסיבי.

בדוק אם צינור הנשם אכול, ומאפשר יניקת אוויר מבחוץ.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יש לבדוק אכן, שאין הפרעה מכנית כזו או אחרת, וגם את החיישנים בחיבור סקנר לרכב "על הבוקר/כאשר המנוע קר מאוד) ולראות מה הנתונים, מה חריג. אולי בכלל נרשמה תקלה במחשב ניהול המנוע,ואז איתור התקלה קל ביותר.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

חברים עדכון,

זה קרה לי שוב, לפני חצי שעה, וממש נתתי גז חזק וזה נעלם אחרי 10 שניות.

נראה לי אני אשים גולד לייבל או K44 או את שניהם (אחד אחרי השני כמובן) וזה יעלם.

זו כמובן תחושה שלי.

מה אתם אומרים?

W202 C240

פורסם
חברים עדכון,

זה קרה לי שוב, לפני חצי שעה, וממש נתתי גז חזק וזה נעלם אחרי 10 שניות.

נראה לי אני אשים גולד לייבל או K44 או את שניהם (אחד אחרי השני כמובן) וזה יעלם.

זו כמובן תחושה שלי.

מה אתם אומרים?

אנחנו אומרים שתוסיף גם וויסקי משובח, תוסיף וודקה אבסלוט, תערבב עם רד בול, אני מבטיח לך שהרכב , יקבל כנפים ויעוף.

זהירות ממשטרת התנועה הארצית, וממכשיר הינשוף! ובנימה רצינית יותר האשמה היא בשם המשתמש שלך שהוא בתרגום חופשי נוד/ גזים עודפים במנוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אנחנו אומרים שתוסיף גם וויסקי משובח, תוסיף וודקה אבסלוט, תערבב עם רד בול, אני מבטיח לך שהרכב , יקבל כנפים ויעוף.

זהירות ממשטרת התנועה הארצית, וממכשיר הינשוף!

בברכה

צביקה

צביקה שתית משהו?

עדיף שתתרכז בניקוי קרבורטורים כי בדרן אתה לא.

W202 C240

פורסם

כוונתם של דוד וצביקה היא לצינור הבא

מס 13 ,ואת השסתום 16

לפני כל זאת ,פתח את מכסה מילוי השמן ובדוק, האם יש שינוי בסלד המנוע?

נשם.JPG

פורסם

רגע, כפי שאני רואה זה מנוע 4 צילינדר, האם אצלי ממוקם באותו מקום?

והאם צריך להיות שינוי בסל"ד כשאני פותח את הפקק?

W202 C240

פורסם

נכון, פורוצ אם תמשיך להבין כך, בסוף תהיה מכונאי. :-P

כמו כן נענע את הצינור לצדדים וראה אם יש השפעה על הס"לד. (כאשר המכסה סגור).

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...