Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיול מצלמות מהירות בכביש 6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מותר 10% יותר? או שסתם היה נדמה לי...

 

אסור גם אחוז אחד יותר.

הסיבה שמכוונים ליותר היא כדי לא להיות קטנוניים על 2-3 ק"מ יותר, שהרי ברור שאדם המשייט לו במהירות 90 או 110, אינו נהג אוטומטי ולנהיגה אנושית יש סטיות למעלה ולמטה.

סטיות מינוריות לא ניתן להמנע מהן (בעצם כן, לנסוע תמיד פחות), ולכן גם לא מקפידים עליהן, אבל זה עדיין לא אומר שהן חוקיות.

 

סיבה נוספת היא, שאם יכוונו בדיוק ל-92 או ל-113, יתפסו את כל הנהגים ה"נורמליים" ויתעסקו בדוחות שטותיים, אבל בזמן הזה יברחו כל אלה שיסעו על 105 או על 130.

הכוונה היא לתפוס בעיקר את אלה שהגזימו.

אותי פעם תפס שוטר על 104 בכביש החוף, לשאלותי הסקרניות, נתן לי סקירה מקיפה על הממא"ל והציג לי בזמן אמת כיצד עובד על מכוניות שחלפו. האמת היה שוטר אדיב מאוד, מסביר פנים, אבל על הדו"ח לא ויתר. בעודנו עסוקים בשאלות והסברים, חלפה מכונית על 136 קמ"ש. השוטר סינן בין שיניו לעברי - אתה רואה, אני מתקשקש איתך כאן ובגללך עבריין רציני חומק לי.

(הוא לא ויתר וקרא לניידת אחרת על הכביש להמתין לעבריין שבדרך אליה, בתקווה שעדיין יהיה באותה מהירות)

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
מתישהו אחרי המנהרה לכוון דרום אם אני לא טועה.

בקש צילום על מנת לוודא הריגה ולראות אם יש סיבה לביטול דו"ח.

כן, גם עבירה של 250 ש"ח היא עבירה. חבל על הפעם הבאה שתיתפס וגליונך לא יהיה נקי.

MCS 2008

פורסם

אין טעם לבקש צילום.

אין לי ספק שהצילום בסדר. ידעתי באותו רגע שצילמו אותי, לא היתה אף מכונית בטווח של 100 מטר מסביבי.

אני נוסע הרבה בכביש 6, אני מכיר את המקומות האהובים עליהם, באותו יום פשוט פרח מזכרוני.

 

בכל מקרה, זה לא משנה - הגיליון שלי ישאר נקי.

הדו"ח מגיע על שם החברה בה אני עובד, והוא לא מוסב על שמי. רק צריך לשלם את הדו"ח.

פורסם
את אותו דבר בדיוק ניתן לאמר על דעתך.

 

בכלאופן, השרשור הזה נועד סה"כ להזהיר את הנוסעים בכביש מתוך חברי הפורום, ולא לדון במהירות של 130 קמ"ש.

אם אתה רוצה להתווכח על כך - מומלץ בשרשור אחר.

 

לא, זו ממש לא דעתי ש 130 זה קצת

ניסיתי להפנות אותך לנקודה שמה שאמרת (דהיינו דעתך) לא נכונה:

אם אתה אומר שמקבלים דוח על 129 קמ'ש, ובנוסף אומר שהמהירות הממוצעת שם היא מעל 130 קמש, דהיינו שרוב הנהגים שעוברים בכביש הזה מקבלים דוחות.

 

זו אכן לא המציאות, המהירות הממוצעת שם היא יותר נמוכה מ 130.

 

אני אשקול את ההמלצה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זו אכן לא המציאות, המהירות הממוצעת שם היא יותר נמוכה מ 130.

 

שלשום חזרתי עם חברים מהצפון דרך כביש 6

בסביבות השעה 17:00 התנועה זרמה על 150 כאילו כלום.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=37911

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=37638

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=37302

 

חסכתי לכם את העבודה להיכנס לקישורים בכל שרשור. דובר על כך רבות.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...