Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד לבדוק אם ממסר תקין?


erezfed
שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

לבדוק אם פיוז שרוף או לא זה מאוד קל, אך מה עם הממסרים? כיצד ניתן לדעת אם ממסר מסוים מבצע עבודתו או לא?

 

דבר נוסף- אם למישהו יש תמונה או שרטוט של לוח הפיוזים של אאודי 80 (שנת 95 מוזרק חד נקודתית), אשמח לראות אותו, אני בטוח שחסרים לי שם כמה ממסרים.

 

תודה רבה

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להפעיל את המערכת שאליה הממסר מחובר, ולמדוד עם רב מודד את המתח על קטבי היציאות של הממסר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההצעה טובה אבל מצריכה ידע.

הכי טוב זה להחליף כל ממסר בתורו, עם ממסר חדש.

ארז קבל מה שביקשת בה"פ.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה דוד.

הקוד מנוע שלי הוא ABT, ומה ששלחת לי זה עבור קוד מנוע ABM, האם זה מתאים?

יש לי יוניט כזו, אך היא נמצאת בפלאנצ' מים עליון (על הראש מנוע- חדש החלפתי אותו היום), אם היא שולטת על קירור המים (כך הבנתי) אזי מעניין מה תפקידה של היוניט הצמודה ליוניט הנ"ל , ומה תפדיקה של היוניט שנמצאת ברדיאטור (קיצור שלה מפעיל את המאווררים).

 

אכן המון תהיות :?

 

לניסן (ושאר המגיבים): אני מבין שתפקידוו של הממסר הוא לשמש כמתג, כלומר מתח ברגליים של הפיקוד גורר סגירת מעגל בין הרגליים האחרות?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והמערכת מופעלת והממסר תקין, בד"כ ניתן לשמוע מאין "קליק".

ובכל זאת, לא הייתי סומך על אותו. במידה ואין לך מכשיר מדידה או ידע, פשוט החלף באחד תקין ותראה האם ישנו הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, משתמשים בממסרים כמג לצורך הפעלת צרכנים כבדים שצריכים זרם גבוה שממסר יכול לעמוד בו וכפתור קטן ויפה בלוח המחוונים לא.

לממסר יש גם רגל normaly closed שנועדה לנתק את המעגל החשמלי ברגע שהממסר מקבל פיקוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה דוד.

הקוד מנוע שלי הוא ABT, ומה ששלחת לי זה עבור קוד מנוע ABM, האם זה מתאים?

 

 

לניסן (ושאר המגיבים): אני מבין שתפקידוו של הממסר הוא לשמש כמתג, כלומר מתח ברגליים של הפיקוד גורר סגירת מעגל בין הרגליים האחרות?

נכון, "מתח ברגליים של הפיקוד גורר לסגירת מעגל ביןהרגליים האחרות".

בקשר לקוד צודק, ראה זה אותו דבר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דוד.

האם זה החיישן ששולט במאווררים? אם כן, מה עושה החיישן שעל הרדיאטור?

דבר נוסף, האם המערכת הזו קשורה גם למערכת המזגן? כשהייתי מפעיל מזגן 2 המאווררים היו מתחילים לפעול במהירות גבוהה.

 

לאחר ההתחממות היום, קיצרתי את הכבל של יוניט הרדיאטור למהירות הגבוהה על מנת להגיע בשלום הבייתה. היו קטעים קצרים בהם גם הפעלתי מזגן (חשבתי לי שממילא המאווררים פועלים כמו שהמזגן דורש אז למה שתהיה בעייה?).

 

עד היום המאווררים לא היו פועלים עם סוויץ', והמזגן היה מפעילם בכל מקרה במהירות הגבוהה.

מהיום לפתע פתאום, המאווררים לא תלויים בסוויץ' (קיצור שלהם מפעיל אותם גם בלי סוויץ'-בניגוד לבעבר), והפעלת המזגן במצב רגיל מפעילה אותם במהירות הנמוכה דווקא.

האם הרכב שלי התחרפן?

 

הבעייה דיי דחופה, הושקעו ברכב הנ"ל יותר מ10K ש"ח, ואנחנו בדרך לשרוף אותו מרוב עצבים.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כבר פתחת שירשור אתמול, בקשר לבעיה הזאת. וביקשתי ממך את האותיות המנוע שלך והנפח של האוטו, כדי שאני יוכל להגיד לך באיזה טמפ' המאווררים צריכים להתחיל לפעול.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת?:shock:

ייתכן מאוד (סביר להניח שכן), אני מתנצל על הטרחה. אני אחפש את השרשור עכשיו ואעדכן אותו.

אחרי יום עמוס ומציק (זה לא נעים להתקע באמצע עלייה של הר בכביש ללא שוליים) המוח שלי כבר לא פועל מי יודע מה....

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...