Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאתמול יש לי רעשים מוזרים כאשר אני מסיט את ההגה ימינה,

כשטלפנתי למכונאי שלי, הוא חשב שזאת בעייה בפעמון צירייה,

כשהגעתי אליו והוא עשה סיבוב על האוטו, הוא אמר שזה הגלגל תנופה עושה את הרעשים האלה.

 

הרעש קורה גם כאשר אני מנסה להניע, לפני יומיים יכלתי להניע בלי בעייה,

וכאשר היום אני מנסה להניע, אני שומע מן צלצולים חזקים כאלה.. ורק אחרי פעם פעמיים הוא מניע לי - תלוי עד כמה חם האוטו.

 

כמה אמור לעלות החלפה של גלגל תנופה באופל קורסה שנת 95 (רכיב + עבודה).

 

תודה,

יקיר.

פורסם

קשה לי "לאכול" את מה שאמר המכונאי. במשך כל שנות עבודתי, לא שמעתי צילצולים מגלגלי תנופה.

בהתחלה כתבת, שזה קורה "כאשר אני מסיט את ההגה ימינה" ומשם הגעת לגלגל התנופה.

תן יותר פרטים. בכל אופן אני מציע לך לבדוק תחילה את הברגים של הסטרטר, וגם את הברגים בין המנוע לגיר ייתכן שהם משוחררים.

שא ברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בעת נסיעה והסטה של ההגה ימינה, בזווית של בערך 20 מעלות,

יש רעש של תקתוקים חזקים כאלה..

סוג של תקתוק צלצול כזה..

באותו זמן שזה התחיל.. התחילה גם הבעייה הזאת של הרעש בסטארטר..

 

ככל שאני מסית את ההגה יותר ימינה, ככה התדירות של התקתוקים/צלצולים האלה מתגברת.

יש למישהו מושג משהו?

פורסם

עכשיו ישבתי בערך איזה חצי שעה בחוץ ושמעתי את הרעש הזה..

ניסיתי להבין מאיפה הוא בא בדיוק..

זה נשמע כאילו זה בא מהאגזוז..

כאילו יש איזה אבן שמשחקת באגזוז..

יכול להיות דבר כזה?

×
×
  • תוכן חדש...