Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוחץ על גז, האוטו מקרטע ואחרי כמה שניות מסתדר- מיצובישי קולט.


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 1508 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן ושלום לחברי הפורום היקרים! הרכב המדובר הוא מיצובישי קולט מנוע 1600 - ידנית, הזרקה רב נקודתית, קילומטרז'- 200,000.

אני כותב בשעה מאוחרת זו (5 בבוקר) כי הרגע נכנסתי הביתה מבילוי שבמהלכו התחילה בעיה אצלי ברכב ,להלן הסבר:

היום תוך כדי נסיעה לאותו מקום בילוי באמת סחטתי את הרכב , משכתי את ההילוכים עד 4-5 סל"ד (מטורף אני יודע) ובאמת טסתי כי מיהרתי ולקחתי כמה פניות עם בלם-יד מה שנקרא ושבירת הגה עד הסוף בין היתר (כביש ריק, 3 בבוקר , אין מכוניות ואם הגעתי הביתה אז גם אין משטרה ואני מבקש מכל מי שרוצה להטיף או להגיד משהו - פשוט אל תגידו כלום לנושא המהירות).

בקיצור , אחרי הנסיעה המטורפת הזו שהגעתי לרמזור אדום אני מרגיש שהאוטו רועד בצורה לא רגילה כמו מקודם (נגיד מ1-10 ש10 זה רועד בצורה מטורפת כמו טרקטור אז רעד בערך 7 שזה מורגש ואפילו מאד). אני על ניוטרל והמד-סלד עומד על 900 שזה נורמלי לחלוטין (החלפתי לפני שבועיים מייצב טורים ככה שעם זה אין בעיה) , מזגן לא דלוק , רק אורות ורדיו-דיסק.

התחיל רמזור כתום - ירוק בא לנסוע, משלב לראשון לוחץ על הגז ועוזב לאט את הקלאץ' כל האוטו מקרטע וככל שאני לוחץ יותר על הגז ועוזב את הקלאץ' מרגישים כאילו האוטו משתעל ונחנק, אחרי 5-10 שניות זה מסתדר ונוסע כאילו לא קרה כלום עד העצירה הבאה.

(רציתי רק לציין שאני רוב הזמן נוהג "פרוע" על הרכב , מעביר הילוכים מוריד מעלה בלי לחשוב פעמיים ומשתמש הרבה בבלם-מנוע על מנת להוריד מהירויות ולקחת פניות בלי ברייקס בשביל לא לאבד שליטה.)

 

בקיצור לפני שאני הולך למוסך וקורעים אותי (או שיש מצב שאחרי שכולנו נקום בבוקר ונקרא את ההודעה הרכב יספיק להתקרר ואחרי ש"יישן" בלילה הכל יחזור לקדומתו וכאילו כלום לא קרה?)

-לציין: האוטו מטופל ושמור , מאז שהוא אצלי כ-8 חודשים הוחלפו בו רדיאטור , מצבר, מייצב טורים, משאבות ברייקס אחורה, רצועת טיימינג ו4 צמיגים חדשים.

 

תודה ענקית מראש,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא רוצה שיטיפו לך למה אתה מספר לנו את כל השטויות שאתה עושה?! רק בגלל הסיכון לא מגיעה לך תשובה...

 

בכל מקרה בדוק את חוטי ההצתה ושאר חלקי ההצתה, אם הם לקראת סוף חייהם הם נוטים למות לאחר סחיטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לנהיגה ה"פרועה" - אני חושב שכדאי שתלך לקורס או שניים של נהיגה מתקדמת בכדאי לשפר יכולות ולהיות יותר בטוח על הכביש - כרגע זה באמת נשמע כמו נהיגה פרועה ולא נהיגה ספורטיבית

כיוון שלפי מה שרשמת - חסר לך ניסיון , לדוגמא "לא לוחץ ברקס כדי לא לאבד שליטה" - ברקס לפעמים (תלוי איפה) מומלץ לשימוש בפניה ובעזרת העברות משקל לא תזדקק בכלל לשימוש בבלם יד .

בנוגע לבעיה - יכול להיות שאחד האינגקטורים סתום חלקית \ לא מתפקד טוב ... וזה גורם לקרטוע .

תבדוק גם בעיות במערכת ההצתה - ותקינות פלאגים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה לכל ל2 אלה שענו, חשבתי שזה באמת משהו עם ההצתה והאינג'קטורים (מזרקים) ודיי הייתי בכיוון אבל לא הייתי בטוח, בקשר לקורס נהיגה מתקדמת אני באמת שוקל לעשות את זה בקרוב בנתיים אני רק מברר פרטים כי האמת אני פשוט מטורף על נסיעה , נהיגה ומכוניות, אני מחליף מכוניות בתדירות יחסית גבוהה לגילי ולומד את הרכב דיי מהר, ככה שלפי דעתי ולפי דעת חבריי ומי שסביבי אני לא עושה "שטויות" אלא פשוט כמה רמות מעליהם בנהיגה (ואני לא מדבר על גז ברייקס להעביר הילוכים ולתת זכות קדימה, אלא עם א' רוצה להגיע לנקודה 1 ואני רוצה להגיע לנקודה 1 אני יגיע הרבה לפניו ולאו דווקא קשור לזה שאני ייסע מהר ממנו ויגיע בביטחה כי כמו שאמרתי, אני לא עושה שטויות ותמיד מודע לגבולות הרכב\כביש והמצב).

-בגלל זה פתחתי פוסט לפני שבוע איך אפשר לקדם את הנהיגה בארץ כי רציתי לראות מה האפשרויות שלי בנוגע לקורסים על מנת להגיע לרמה שאפשר להתחרות ולהתפרנס מזה ואני בטוח בלי קשר שישנם המון חברי פורום פה שהם חולים הגה כמוני וגם נוהגים אגרסיבי אבל מודעים למצב בכל רגע וכל שניה.

 

בקשר לבעיה שלי,

בדיקת אינג'קטורים או חוטי הצתה, יש אפשרות לבדוק את זה ידנית או להחליף לבד?

יש את הרכיב ההואECI-Multi(חיבור כבל מצערת ומייצב טורים) ממנו יוצאים 4 חוטי חשמל דקים יחסית שנכנסים ל4 מזרקים שיושבים מעל המנוע, האם זה הכוונה לאותם חוטים? :oops:

או שאני צריך לשלוף מתוך המנוע את ה4 מזרקים (הם מחוברים פשוט על ידי גומיות-אטם שקצת כח והם יוצאות)ולראות אם הם סתומות\מלוכלכות (אולי אני בכלל לא בכיוון?).

 

ושאלה אחרונה, למי שיודע בערך כמה זה אמור לעלות לי במוסך שאני לא יגיע לשם ויחליטו לדפוק לי מחיר כאילו יש לי מרצדס?

 

תודה מראש ענקית,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי לי בעיה שדומה לשלך והתברר שהלך סליל מנוע (קויל).

ברכב שלי כל כויל מחובר ל-2 צילינדרים ולכן כאשר הקויל הפסיק לפעול פעלו רק 2 צילינדרים במנוע וסחבו את השניים האחרים.

האוטו קרטע והאגזוז התפרע... נראה לי דומה למצב אצלך.

הקויל לא נהרס בבת אחת אלא בשלבים. במשך כמה שבועות לפני כן פשוט הרגשתי מדי פעם חוסר סחיבה שנעלמה בלחיצה על הגז.

הקויל עלה 350 ש"ח וההרכבה 200 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. לא רק מערכת הצתה, בדוק גם משאבת דלק.

 

ב. אם אתה לא יודע איך להתעסק במערכת הדלק - הייתי ממליץ לך שלא להתעסק. א אתה עושה טעות עם המזרקים ,אתה עלול לעוף לשמים ולא להשאיר אחריך אפילו לא גרגיר אבק אחד לרפואה.

 

ג. כנ"ל מערכת הצתה.

 

ד. גש למוסך והם יטפלו לך באוטו. אני הייתי ממליץ לבקש ראשית בדיקה עם סקאנר, כדי לשלול בעיות אחרות, חוץ מהצתה ודלק.

הבדיקה עלולה לעלות לך עד 150 ש"ח. לתשומת ליבך.

 

ה. צפה פגיעה בכיס...:wink:

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 12 שנים מאוחר יותר...

חבל שפותח השרשור לא חזר לדווח על תוצאות האבחון.
על אף גיל השרשור, אני מוסיף תגובה לטובת בעלי לאנסר\קולט ישנות.
יש לי רכב זהה.
המכונאי שלי פתר תקלה עם מאפיינים זהים באמצעות ניקוי בית מצערת שלא נוקה שנים ארוכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1508 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...