Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מספר מושגים שנתקלתי בהם


שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי שאלה בנוגע לשיפורים, אז אני אשאל אותה כאן כדי לא להספים, מקווה שישימו לב.

 

אני רוצה בעתיד (קרוב ורחוק) לשפר את הרכב בהדרגה. התנהגות מאוד חשובה לי אז כבר שופרה ל(כמעט)מקסימום. מה שנשאר זה הכוח.

 

חפרתי ומצאתי את זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=6417

 

מאוד מלמד, מקווה שהרבה לא השתנה ב4 שנים שעברו.

 

אז ככה, אני מעוניין בשיפור הדברים הבאים:

 

פלאגים

ממיר קטליטי

סליל הצתה

קיט קירור שמן

קאמשאפט

ראש צילינדר

מערכת וסעפת פליטה

כנ"ל יניקה

 

אם שכחתי משהו חשוב אשמח לדעת מהו.

 

השאלה הכי חשובה מבחינתי היא, מה חוקי ומה לא?

אני מתכוון לפזר את כל העסק על כשנה ויותר, איך כדאי לסדר עדיפויות?

 

תודה רבה!

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי בעירה פנימית, לא הרבה השתנה ב-100 שנים האחרונות, אז בטח לא ב-4.

אתה רוצה כוח אטמוספרי?

אם כן.

 

לפי מה שרשמת.

 

פלאגים - תחליף בסוף, גם ככה במהלך השנה הם יאבדו מיכולתם, שים סטנדרטי.

ממיר קטליטי - או הורדה או ממיר ספורטיבי FF. חלק שמתבלה, שים אותו אחרי שתשים צנרת, אולי הקוטר והצורה שלו לא יתאימו לצנרת החדשה. תבדוק טוב טוב.

סליל הצתה - לא ברור לי למה זה טוב. אלא אם כן אתה עובד למערכת הזרקה אחרת עם מזרקים ענקיים. פרה פרה.

קיט קירור שמן - מאוד נחמד, לא כל מנוע צריך את זה. לא יודע אם להמליץ או לא, תשאל מישהו שמבין באוטו הזה יותר טוב.

קאמשאפט - יש לך שניים, לא? 3-4K בערך. השיקול הוא בין זמינות בסל"ד נמוך ועבודה חלקה של המנוע, לבין אופנוע.

ראש צילינדר - לא מבין? ראש מנוע אולי? פורטינג? אם כן, ביחד עם הקאמשפטים.

מערכת וסעפת פליטה - אחלה, לאחר שיפור הראש + קאמשפטים, תצטרך ע"פ רוב לשפר פליטה.

כנ"ל יניקה - כמו הסעיף עם הפליטה

מכאן זה השיקול שלך.

אני הייתי מזמין קאמשפטים ושם בצד.

כשיתפנה כסף, תוריד ראש + פורטינג + התקנת הקאמשפטים. אל תשכח אטמים ועלות עבודה. יקר.

לא הרבה אח"כ (אולי לפני זה, שיקול שלך), טיפול בפליטה, סעפת מקצועית + צנרת וממיר. ישחרר הרבה סוסים שהמערכת הסטנדרטית עוצרת.

יניקה, בזמנך החופשי.

 

בגדול, התחום הוא אפור, אבל הכל חוקי.

אם האגזוז לא ירעיש ויבלוט לעין, את 99% מהדברים אי אפשר לראות.

רק אל תספר לשוטר שעצר אותך שיש לך קאמשפטים 365 מעלות.:lol:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...