Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ah sheli חזר אתמול מהולנד , ובמאגר התמונות (650...) מצאתי תמונה שפשוט אין לי מילים ..

 

(שכותבים את המילה AH SHELI בעברית זה הופך את זה ל "ידידי הטוב" ...)

אם למישהו יש כותרת אני אשמח ;)

 

נ.ב יש לשים לב לימין הרכב.. ולא לרכב עצמו ;)

DCP_2168.JPG

פורסם
חזק!!!!!!

 

 

"המחקרים הוכיחו כי מכוניות גורמות לטחורים"

 

:roll:

 

מחקרים נוספים הוכיחו כי ישיבה ממושכת מול המחשב גורמת לזיוני שכל... :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
חזק!!!!!!

 

 

"המחקרים הוכיחו כי מכוניות גורמות לטחורים"

 

:roll:

 

מחקרים נוספים הוכיחו כי ישיבה ממושכת מול המחשב גורמת לזיוני שכל... :lol:

 

איציק

 

 

:wink:

 

ביום שבת , כן....

 

 

ואני רוצה לנסות כמה מילים שמשתמשות במילה ahi

 

אח שלנו

אחי

אחינו

אחותנו

אח שלי

אח יקר

אח

פורסם

אתם לא מבינים כלום, זאת הגנה מגנבים!!!

לך תחפש שם את המפתח לאוטו!

 

אני די בטוח שאם מחזיקים אוטו כזה הולכים די עמוק... רחוק רק כדי שהגנב לא ימצא

את המפתח. :wink:

פורסם

טוב, בכוונה לא קראתי את הרעיונות של אף אחד עדיין, אז עם מישהו כבר כתב את זה סורי, אבל אני חייב פשוט לפלוט את המחשבה הראשונה שלי:

"שיט, איפה שמתי את המפתחות?!"

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
טוב, בכוונה לא קראתי את הרעיונות של אף אחד עדיין, אז עם מישהו כבר כתב את זה סורי, אבל אני חייב פשוט לפלוט את המחשבה הראשונה שלי:

"שיט, איפה שמתי את המפתחות?!"

 

מעתיקן!!!

 

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...