Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה מעדיף לשבת באוטו ולא בכורסא בבית , וכשאתה מעדיף לשמוע את צליל המנוע

ולא את המערכת המשוכללת ביותר , אז אתה יודע שיש לך אמריקאית ישנה V8 :lol:

וכול השאר זה רק כמעט:idea: אז תחשבו על זה:wink:

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יוצא מתחנת דלק בקיק והמחוג לא מספיק להגיע למעלה.

אתה מתכנן הנסיעות שלך לפי כמה שיותר תחנות דלק וכמה שפחות סיבובים.

אתה נוסע עם משקפת בשביל לצפות סיבובים ולהתחיל להאט לפניהם מספיק מראש.

פסי האטה גורמים לך למלחת ים.

כשאתה רואה אימפרזה טורבו אתה חושב לעצמך "וואוו, מה אנשים עושים בשביל לחסוך בדלק".

אני שונא את הקיץ!

פורסם

- שאתה צריך רשיון סקיפר בשביל לנהוג בה

-שיש לך בלוח שעונים רק מחוג דלק ומחוג כסף שיורדים במקביל

-שיש לך מיכל דלק כמו של 747

פורסם

שיש לך ידידים אישיים בבחריין ובכווית.

כשהאוטו מושבת, מפסיקה תנועת המכליות לארץ.

כשבכל פעם שמודעים שמחירי חבית הנפט יורד, אתה מעלה חיוך על פניך.

שחבר עולה לנהוג ומתבלבל בין מד הטורים למד הדלק.

שהמפתח שנישבר הכי הרבה פעמים כתוצאה משחיקה, הוא מפתח מיכל הדלק.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

האם הגעתי לכותל המערבי של בעלי רכב אמריקאי?

בכותל דוחפים פתקים, באמריקאית דוחפים אוקטן.

תארו לעצמכם כי כל סמ"ק היה אוכל בנפרד?

נכון שההגה סוחב מעת לעת ימינה - לתדלוק, אבל איזה עוד רכב אתם מכירים שנותן נוחות ופאר שכאלו?

 

נ.ב.

רק כדי לסבר את האוזן, אמריקאית ישנה שותה בדיוק כמו וואן חדיש.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

כשאתה עובר לנהוג בין ה"פרייבט" למשאית וחזרה, ולא מרגיש כזה הבדל גדול...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש לי רעיון איך לעשות טיפה את השירשור יותר מעניין.

 

הרי יש פה המון דעות על אמרקאיות ישנות.

 

אולי שכל אחד יוסיף על איזה אוטו ספציפי הוא מדבר..

 

ואני אתן דוגמא אישית שלי.

 

פליימוט ואלינט דלוקס 63

 

"שלהגה יש מליון סיבובים מנעילה לנעילה אבל את כל זאת אתר עושה באצבע אחת"

"שאתה מנסה לנסות במליון דרכים לנקות ולהבריק את הפס הלבן בצמיג אבל אחרי שעה ניסעה הוא נראה כמו האספלט"

"שאתה מרגיש הקשר בין הרכב לכביש הוא מקרי ביותר"

"שיוצאים לך משפטים מפגרים כמו אהלן בנצי אהלן מומו אהלן יודלה..."

"שלאבא של כול אחד במדינה פתאם היה ואלינט"

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אתה מסתובב לא מגולח

אתה שומע רוק כבד

שאתה לוקח את הסיבוב ,התחת עוקף אותך

כל רמזור ,עוד ועוד חתיכות של צמיגים עפים לך

אתה אוהב לשתות בירה

במנוע שלך יש יותר ניקל מאשר מחוץ לרכב שלך

אתה אוהב לשתות ג'יק דניאלס

המכסה מנוע שלך באורך של רכב וחצי מודרני

שיש לך דודים בארה''ב

תמצית בניחוח צמיגים שרופים נמצאים בשירותים שלך

אתה מתווכח עם כל בנאדם מה יותר טוב,GM או פורד

הכי עצוב שיש לך את שניהם ואתה ממשיך להתווכח

הבודי ישן...כל השאר חדש

שאתה סוגר דלת כולם מנסים להצחיק ואומרים שזה כמו טנק

שאתה נכנס לתחנת דלק,....סליחה .במצב של רכב כזה מנכ''ל פז בעצמו בא אלייך הביתה עם משאית לתדלק לך אישית

שכולם צוחקים על הצריכת דלק שלך

שכולם מקנאים בך

שהנפח מנוע שלך שווה לאורך של הרכב שלך

שהתצרוכת דלק שווה לרוחב של הרכב שלך

שהמשקל של הרכב שווה למטרים שאתה משאיר לאימפרזה טורבו במיאוץ קלאסי

 

 

סעמק,אני גם רוצה שרירים אמריקאיים!

פורסם
אתה מסתובב לא מגולח

אתה שומע רוק כבד

שאתה לוקח את הסיבוב ,התחת עוקף אותך

כל רמזור ,עוד ועוד חתיכות של צמיגים עפים לך

אתה אוהב לשתות בירה

במנוע שלך יש יותר ניקל מאשר מחוץ לרכב שלך

אתה אוהב לשתות ג'יק דניאלס

המכסה מנוע שלך באורך של רכב וחצי מודרני

שיש לך דודים בארה''ב

תמצית בניחוח צמיגים שרופים נמצאים בשירותים שלך

אתה מתווכח עם כל בנאדם מה יותר טוב,GM או פורד

הכי עצוב שיש לך את שניהם ואתה ממשיך להתווכח

הבודי ישן...כל השאר חדש

שאתה סוגר דלת כולם מנסים להצחיק ואומרים שזה כמו טנק

שאתה נכנס לתחנת דלק,....סליחה .במצב של רכב כזה מנכ''ל פז בעצמו בא אלייך הביתה עם משאית לתדלק לך אישית

שכולם צוחקים על הצריכת דלק שלך

שכולם מקנאים בך

שהנפח מנוע שלך שווה לאורך של הרכב שלך

שהתצרוכת דלק שווה לרוחב של הרכב שלך

שהמשקל של הרכב שווה למטרים שאתה משאיר לאימפרזה טורבו במיאוץ קלאסי

 

 

סעמק,אני גם רוצה שרירים אמריקאיים!

 

 

 

תגיד???? ערכת ספר מחזור וזה מה שרשמת מתחת לתמונה שלי!?

 

על כל מה שכתבת סיבוב בקאמרו או במוסטאנג עלי... מה שתבחר....:lol::twisted:

 

 

 

ChevyMonkey010.jpg

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...