Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שטיחי אלומיניום ואני רוצה להאיר אותם בכחול.

שמעתי שנאון קטן עולה הרבה כסף, ואין לי להשקיע עכשיו.

חשבתי על כמה פתרונות:

1. לשים 2 לדים כחולים מאזור הדוושות לכיוון השטיח.

2.לקחת "ספוט" קטן כחול 12V ולשים למטה . (אבל זה יחמם את האוטו ).

3. מצאתי נאון קטן, מנורת לילה כחולה, אבל היא עובדת על 220V. יש אפשרות להדליק אותה ב12V (יש לי ידע בסיסי באלקטרוניקה).

 

יש למישהו רעיון / הצעה בשבילי...?

תודה.

215315_19_full.jpg

320135_10_full.jpg

I30 CW

פורסם

1. שים פעמיך לאוטודיפו ורכוש מצבר, 60AH יספיק לאפליקציה שלנו

2. ב"אוטו מודיעין" תמצא מפסק heavy dutyy לניתוק מצבר עבור טרקטורים, עמיד להחריד

3. כבלים של רתכת תמצא בחנויות חשמל לקבלנים - 15 מטרים יספיקו

4. כדי שמערכת החשמל לא תקרוס נחליף את האלטרנטור לאלטרנטור של טויטה אוונסיס

5. בנטקשיין ראיתי שמוכרים ממירי מתח 12->220 - תקנה 2

6. מראה בגודל 1.0*1.2 להדבקה על הריפוד בגג

7. 4 גופי תאורה לפרוצנטים - 2 למסילות בצד, אחד נוסף לדף האחורי ואחרון לתא מטען (אתה לא רוצה שיחשבו שאתה חאפר)

8. חיישן פוטואלקטרי מהסוג שמוכרים לחניות להפעלת האפליקציה באופן אוטומטי (מרשים מאד)

9. 4 פלורצנטים מהסוג שמוכרים במועדונים (לדים זה לילדים) לגבי צבע זה ענין של טעם אני באופן אישי אדם של סגול, אבל גם ירוק הולך והכחול נכנס חזק, לבחירתך

10. כדור בדולח קטן (בכל זאת זה רכב ולא צריך להגזים) לתליה מאחור

11. בחיווט כדאי להשקיע, אתה לא רוצה מפלי מתח באמצע ההפעלה

 

טוב, מה שנשאר זה רק לחבר את הכל (לא לשכוח לבנות תושבת למצבר הנוסף מאחור) וכמו שאמרת ידע בסיסי באלקטרוניקה כבר יש לך אז אין מה לדאוג

זהו פחות או יותר, בהצלחה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

talhaim2 , יש דברים שלא שואלים ב CARSFORUM

זה אחד מהם... אנחנו מתיימרים להיות פורום טכני רציני, לא פורום

שהופך קורולה אוטמטית לרכב פשע....

אהבתי מאוד את המצב של הרכב שלך... אל תיקח אותו צעד אחד יותר מדי...

חבל.

 

 

נ.ב. דיוויד, הרגת אותי :lol:

נ.ב.2. אם עדיין יש בעיית חשמל , אפשר להלחים לשאסי וו גרירה מאחור ולחתום על רק"ש בחיל חימוש... הוא יספק דיי והותר חשמל לכל האולטרות... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יש לי שטיחי אלומיניום ואני רוצה להאיר אותם בכחול.

שמעתי שנאון קטן עולה הרבה כסף, ואין לי להשקיע עכשיו.

חשבתי על כמה פתרונות:

1. לשים 2 לדים כחולים מאזור הדוושות לכיוון השטיח.

2.לקחת "ספוט" קטן כחול 12V ולשים למטה . (אבל זה יחמם את האוטו ).

3. מצאתי נאון קטן, מנורת לילה כחולה, אבל היא עובדת על 220V. יש אפשרות להדליק אותה ב12V (יש לי ידע בסיסי באלקטרוניקה).

 

יש למישהו רעיון / הצעה בשבילי...?

תודה.

1.לא ממש בעיה רק לחשב נגד ולחבר..

2.קיימות מנורות שנקראות קטודה משתמשים בהן לתאורה למארזי מחשב שעוברים מודינג לכן

הן ממש ממש לא מתחממות והן מתחברות ל12 וואט.

המחיר של 2 כאלו הוא 180 שקלים והם מספקים אור חזק במיוחד.ואפשר גם להוסיף בקר שיגרום להן לפעול בהתאם למוזיקה.

פורסם
talhaim2 , יש דברים שלא שואלים ב CARSFORUM

זה אחד מהם... אנחנו מתיימרים להיות פורום טכני רציני, לא פורום

שהופך קורולה אוטמטית לרכב פשע....

אהבתי מאוד את המצב של הרכב שלך... אל תיקח אותו צעד אחד יותר מדי...

חבל.:wink:

 

קודם כל ככה:

DAVID - אם אין לך תשובה עדיף שלא תענה מאשר לסתלבט. זה לא ממש מוסיף לך חכמה... :nono:

 

אייל- אין לי מטרה להפוך את האוטו לאוטו ערבי. אני לא יודע מה עד עכשיו ראית אצל מכוניות של ערסים, אבל זה לא הכוונה שלי לעשות את זה. את הרעיונות אני רואה הכל מיני אתרים ביפן (לצערי אני לא מבין יפנית,אז אני רק מתרשם מהתמונות), ורוצה לעשות את אותו הדבר לאוטו שלי. לדעתי זה לא ערבי,ולא ערסי.

עד עכשיו עשיתי הרבה שיפצורים, מתוך נסיון של "בוא נראה איך זה יצא".

תאמין לי שהיו הרבה דברים שיצאו ערסיים, אז הורדתי מהר. העיקר ניסיתי וראיתי. מה שיצא יפה, לטעמי ולטעמם של החברים שלי (לא ערסים), השאתי - כמו התאורה הכחולה של המזגן.

תוכל להתרשם מהתמונות של הרכב שלי, שלא נראה ממש ערבי ולא ערסי.הוא מושקע בטעם ויש הבדל גדול....

אז להבא, באמת, תענו קצת בצורה יותר רצינית ומציאותית מאשר לסתלבט...זה לא מוסיף לא לכם ולא לפורום...

I30 CW

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...