Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לסאב free air מבצעים התקנות ללא תיבה (ז"א שתא המטען בעצם משמש לתיבה)

סאבים כאלו דורשים תיבות ענקיות, כשם שהם משתמשים בתא המטען לצורך כך.

זו התקנה לא פשוטה כי יש צורך להפריד לגמרי בין ה baffle הקדמי של הסאב לבין החלק האחורי.

ז"א שלא תהיה בריחת אוויר בין החלק הקדמי לאחורי.

להבא תפרט איזה סאב זה בשביל שיעזרו לך יותר...

 

גל

פורסם

כשרשמתי שהוא משתמש בתא המטען - לא התכוונתי שהוא תופס את כולו.

תא המטען עצמו משמש כתיבה - זה הכל.

כשרשמתי הפרדה, התכוונתי לכך שהמחיצה (הפלטה שעליה הסאב ימוקם) צריכה להפריד באופן

מוחלט בין תא הנוסעים לבין תא המטען - ללא בריחות של אוויר.

אתה מודע לאופן התקנה של סאב כזה? כי אחרת לא היית שואל, נכון?

פורסם

כבר הסברתי.

אתה מכין פלטה שתשב בין המושב האחורי לבין תא המטען.

הפלטה צריכה להיות משורטטת היטב ושתהיה מדוייקת.

את הסאב אתה מרכיב עליה במרכז מכוון פנימה.

והכי חשוב - לוודא כי הפלטה חוצצת היטב בין שני החללים, חלל תא המטען לחלל הרכב.

אפילו אם עליך להשתמש מעט בחומר בידוד.

זה הכל בעצם.

פורסם

אם יש לך רכב סאדן זה וואחד עבודה... עדיף כבר לימכור את הסאב להוסיף כמה שקלים ולביא משהוא איכותי יותר שיושב בתיבה נורמלית:idea:

פורסם

זה לא וואחד עבודה בסדן - ממש לא.

אצלך לא שמנו פלטה ב 2 דקות?

זה לוודא שהפלטה שמפרידה בין התאים יושבת טוב וצמוד, ואם שמים סוג של איטום מסביב לה

רגע לפני ההצמדה - עוד יותר טוב.

מה הבעיה לקחת באלק אחד של איטום כלשהו, לחתוך לרצועות עבות ולהניח מסביב על הפלטה בצורה

אחידה, ולאחר מכן להצמיד אותה כך שהרצועות הן אלו שבעצם מהוות את האיטום שצריך?

פורסם

לא היתכוונתי לפלטה איפה מגברים אלה להתקין את סאב על מגש האחורי איפה שמותקינים הרמקולים שם הבדרך כלל ראיתי בהתקנות מתקינים את סאב... אבל כמו שאתה אומר גם שם זה אופציה דיי נוחה האמת...

פורסם

ברכב סדאן שמים במושב האחורי, או במגש למעלה רק אם יש מקום טוב (בדרך כלל 8" יהיה שם)

וברכב 5 דלתות שמים על המגש הגדול מאחור (כמו ששמים את ה 6X9)

×
×
  • תוכן חדש...