Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וזה לא נקרא לתחמן את החוק? :D
ממש לא, אלא אם ניסית להשחיל איזו בדיחה שנונה שלא הצלחתי להבין.

הפסים האלו מחוברים באופן קבוע לרכב, וכך הוא עובר טסטים כבר 10 שנים.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
אתה מוכן להסביר לי למשל מה השוני בדיוק בין פיאט אונו שנת 96 לפיאט אונו 94? רמז הפנסים זהים ב100 אחוז, אבל אחת מחייבים בפסים זוהרים ושנייה לא, ממש חוק שאי אפשר בלעדיו.
אם היית טורח לערוך חיפוש בפורום הכללי היית נתקל בתגובות שלי ושל אחרים לכמה שרשורי פסים זוהרים.

הנה אחת מלפני 3 שנים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית העניין של המחזירי אור והתקן ידוע לי, הבאתי פשוט דוגמה קטנה לכך שאותו הרכב עם אותם הבקליות בדיוק, ופעם אחת צריך פסים ופעם אחת לא. ומצטער לטעמי כל העניין של פסים זוהרים הוא מיותר. מעניין איך זה שבמדינות נאורות כמו אנגליה, צרפת גרמניה ועוד הרבה מדינות, (למען האמת אאל"ט מעטות המדינות שמשתמשות בפסים זוהרים) לא חשבו על כך? אהה שכחתי אנחנו החכמים מכולם, והמהנדסים שלנו יודעים טוב יותר.

ROOONEEYY

פורסם

מחר אני אקפוץ לחנות של כלי כתיבה, לראות אם יש להם מעין "פלטות" של נייר מגנטים.

 

יש לי גם עוד להכניס את הרכב לפחח, לסדר את הרדיו-דיסק (שהפסיק לעבוד משום מה) ולחזק את האינטרייה. בקיצור - שמח!

 

תודה!

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

פסים זוהרים בגודל 40X5 חובה עד לשנת המודל 1996.

בעבר שמעתי שהם חובה עד 95 כולל...

1. האם הכוונה היא עד 96, לא כולל 96 ?

2. האם חובת הפסים הזוהרים היא מעל 10 שנים ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

הכל עניין של טעם...

 

עוד יבוא היום ונתגעגע לפסים "האמיתיים שהיו פעם מודבקים על הרכב ...",

כמובן, שעדיין יש מקום וצורך בהדבקה יפה, סימטרית ובמקום מתאים לרכב

ככל שניתן, על פי החוק.

בזמנו היה מנהג במכוני הטסטים לחייב "כמעט אוטומטית" כל רכב שנגש לטסט

בהחלפת פסים, מאחר והרויחו ממכירתם.

הם היו מדביקים אותם על הליכלוך שהיה על הפס הקיים, ללא שניקו אותו קודם, דבר שגרם לפס החדש לא להידבק טוב וליפול. כמובן שבטסט הבא היה צורך שיחליפו שוב ...

בנוסף, היו מדביקים אותו קצת למטה, למעלה, הצידה לכד' דבר שעצבן את העין (שלי), מאחר ולאחר כמה שנים היו רואים "ערימה של פסים לא מודבקים במדוייק ועם בועות אויר.

לכן, נהגתי לקנות לפני הטסט פסים ולהחליף לבד.

 

אני זוכר שבזמנו, היו "חוסכים בפחחויות וצבע".

לכן, אם היה קילוף בצבע, שריטה, מכה וכד', ואם היה לנו מזל וזה היה בצד האחורי של הרכב,

היינו מדביקים על זה את הפס הזוהר.

"אז מה אם זה לא באותו גובה בשני הצדדים? זה כמעט. זה לפחות באותו כוון וכו' ..." :lol: .

 

יום נעים, חם ולח - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

סתם לידע כללי, בחנויות לאביזרי רכב הפסים הזוהרים עולים 5 ש"ח לזוג, ובמכון הטסטים 10 ש"ח. יקר יותר ב - 100%, וזה אותו הסיפור עם האפודה הזוהרת. על תיפלו למלכודת שלהם, תבואו מוכנים.

 

שחר

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם
מחר אני אקפוץ לחנות של כלי כתיבה, לראות אם יש להם מעין "פלטות" של נייר מגנטים.

חפש בחנויות של תחביבים, יצירה ואומנות.

 

אם תצטרך עזרה - יש לי זוג פסים זוהרים עם מגנטים עם השם שלך עליהם :grin:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ עם שאלה.

 

הלכתי לפני שנה שעברה לטסט. וחייבו אותי במדבקות הללו.!

הרכב הוא רנו קליאו אליזה שנת 98.

 

ולפי מה שאתה אומרים אני לא צריך את המדבקות. (המשטרה שבודקת, לא מדברת על זה.)

אז איך אני מסביר בטסט. (לבוחן המעפן. שלו מבין. וכל פעם רוצה שאני יקנה מספר חדש (כי הישן. טיפה דהוי. או יש מכה בפינה ואין שחור מסביב)

מה אני מראה לו. שירד ממני. ואני לא יצטרך לקנות ב 5 /10 שקל את הפס להדביק אותו. ודקה אחרי זה לקלף.

 

תודה אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אתה צריך להיות טיפה חכם ממנו (וזה לא קשה במיוחד).

 

תגיד לו ככה:

 

או קיי אם אני מחויב בפסים זוהרים ואתה מכשיל אותי על זה תרשום את זה בטופס הבדיקה שהכשלת אותי, ואני אחרי זה אלך לסמי עובדיה ותוך כמה ימים אתה תישאר בלי תעודת בוחן על חוסר הידע שלך, הולך?

 

הם (הבוחנים) כולם יודעים מאיזה שנה צריך ומאיזה שנה לא צריך, זה פשוט ההוראות המטומטמות של בעלי המכון שרוצים להכניס עוד כסף, וזה שיטת המצליח. כי הרי מי יודע את התקנות מאיזה שנה ומאיזה לא, וממילא זה נראה אביזר בטיחותי, ולמי אכפת להוציא 10 ש"ח על בטיחות, אז ככה הם מצליחים לסבן אנשים ואנשים קןונים שלא לצורך פסים.

ROOONEEYY

פורסם

אתה על הגבול של הוצאת דיבה...

 

לפי מה שכתבת, רוב הטסטרים טיפשים, ובעלי המכונים הם גנבים שמנסים להוציא סתם כסף מהלקוחות.

 

אני הייתי נזהר לפני אכתוב כזו השמצה גורפת על סמך מקרה אחד של בוחן שלא מכיר את התקנות.

 

לענייננו - נכתב כבר פעמים רבות בפורום - פסים זוהרים הם חובה עד שנת המודל 1996. אם הבוחן דרש ממך להדביק אותם על רכב מודל 98, גש לרב הבוחן, ואם גם זה לא עוזר, תתלונן במשרד התחבורה.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...